Part 31

475 31 5
                                    

...

*jutro*

Nayeon's P.O.V.

Budi me jak miris cveća. Otvorila sam oči i videla da Jungkook još uvek spava. Polako sam se izvukla iz njegovog zagrljaja i malo prošetala po njegovoj sobi.

"To si planirala da odeš, a da ne kažeš dobro jutro?" Rekao je odjednom.

Okrenula sam se ka njemu i videla da zeva.

"Kada si se probudio?" Pitala sam.

"Sada." Odgovorio je pospano.

Preslatko.

"Onda, dobro jutro." Rekla sam i nasmejala se.

"Dobro sigurno jeste." Rekao je i u sekundi ustao i zagrlio me.

Uzvratila sam mu zagrljaj.

"Noćas sam spavao kao beba. Najbolji san ikada." Rekao je veselo.

Nasmejala sam se.

"Takođe." Rekla sam.

Odvojili smo se.

"Iii... Šta ćemo sada da radimo?" Pitao je i ponovo me zagrlio.

"Za tebe ne znam. Ja moram da idem do svoje sobe da se presvučem i moram da idem u noćnu izvidnicu." Rekla sam kroz smeh.

Odvojio se i imao je smrknut izraz lica.

"Zašto? Možeš li da ostaneš ovde?" Pitao je sa molećivim očima.

"I ja bih volela, ali ne mogu. Ja sam zadužena za večerašnju izvidnicu." Rekla sam.

"Uff!" Rekao je frustrirano. "A do kada će to trajati?" Pitao je.

"Sve zavisi od područja koje treba da izvidimo. Veruj mi, i ja bih najradije volela da ostanem." Rekla sam sa osmehom.

"Pa ako već ništa ne može da se promeni, onda idi. Ja ću te čekati." Rekao je tužno.

"Dolazim za 2 sata da se još malo družimo pre izvidnice." Rekla sam.

"Može!" Rekao je uzbuđeno, što me je nateralo da se nasmejem.

"Idem ja onda." Rekla sam

"Čekaj. Ispratiću te." Rekao je i krenuo za mnom

Odmah sam ga prekinula tako što sam podigla ruku ispred sebe kao znak da stane.

"Nema potrebe. Ti se lepo vrati na spavanje, kako bi mogao da ostaneš budan dok me čekaš. Ne pada mi na pamet da te budim ako budeš zaspao." Rekla sam oštro.

"Ja bih tebe probudio." Rekao je sa osmehom.

Streljala sam ga pogledom.

"Dobro. Onda se pripremi. Ako budeš zaspao, gotov si." Rekla sam sa zlobnim osmehom.

Glumeo je da je uplašen. Još jednom sam ga streljala pogledom i krenula ka vratima.

"Vidimo se kasnije." Rekla sam i mahnula mu.

Onda sam se uputila ka vratima. Odjednom me je uhvatio za ruku i zagrlio.

"Vidimo se uskoro, princezo." Poljubio me je u obraz i otvorio vrata.

Gledala sam ga iznenađeno par sekundi a onda pocrvenela. Zbunjeno sam klimnula glavom što je Jungkook-a samo nasmejalo. Brzo sam izašla i zatvorila vrata. Onda sam se uputila ka svojoj sobi.

...

Polako sam ulazila u sobu u nadi da Yerin spava. Zatvorila sam vrata i okrenula se ka njoj.

Special ✔Where stories live. Discover now