...
Nayeon's P.O.V.
Otvorila sam vrata i ušla.
"Heeej..." Rekla sam tiho.
Samo me je pogledao hladno. Za mnom su ušli Yoongi, Jungkook i Yerin.
"Pa, da počnemo." Rekla sam.
I dalje me je gledao istim pogledom.
"Vidiš... Juče, dok sam..."
...
"I tako. Sada je Yerin sa mnom, a Jungkook sa Yoongi-em." Završila sam sa objašnjenjem.
Sada me nije ni gledao.
"Misliš da smo uspeli?" Pitala sam Yoongi-a u našim mislima.
"Ne znam." Rekao je nesigurno.
"Uhh... Kako mrzim kada ovoliko drami." Rekla sam mrzovoljno.
"Pričaj mi o tome. Ma. Kako bude, bude. Ponovo ćemo probati ako ne uspemo." Rekao je takođe mrzovoljno.
"A znajući njega, to može potrajati ako ga sada ne ubedimo." Rekla sam i izdahnula.
"Ja mislim da smo ga ubedili." Rekao je samouvereno.
"Pa ne znam baš." Rekla sam nesigurno.
"Uskoro ćemo videti." Rekao je.
Odjednom je Jin ustao. Svi smo poskočili. Okrenuo se prema meni. Onda se niotkuda zaleteo i zagrlio me.
"Tako mi je drago da je to u pitanju. Nemaš pojma kakve su mi sve misli prolazile kroz glavu." Rekao je dramatično i počeo da trlja svoj obraz po mom.
Znala sam...
"Po-la-ko. U-da-vi-ćeš me." Jedva sam izgovarala koliko me je gnjavio.
"Znao sam." Rekao je Yoongi sa izdahom.
"Uspeh." Rekao je veselo.
"Daa..." Dodala je Yerin.
"Ne bih da vas prekidam." Počeo je Yoongi i Jin me je konačno me pustio. "Ako je sve ovo gotovo, ja bih da se vratim poslu. A i predlažem vam da izađete na vazduh i prošetate, dok nismo poleteli." Rekao je.
"JAO DA! Zaboravile smo!" Viknula sam i udarila se po glavi.
Zgrabila sa Yerin za ruku i odjurila.
"Uspori. Ubićeš nas. Mislim tebe. Ili nekog prolaznika." Rekla je kroz smeh.
"Moramo da požurimo. Od ove situacije smo skroz zaboravile da smo trebale da idemo u kupovinu." Rekla sam brzo.
"Jao daa..." Udarila se po glavi. "Onda pusti mene da vodim." Rekla je.
"Šta-"
Nisam ni završila, a ona je prešla ispred mene i samo me povukla. Za manje od minut smo se našle ispred moje sobe.
"Šta se-"
"Brzina vampira, draga moja. Brzina vampira." Rekla je sa osmehom.
"A daa... Pa šta čekamo onda? Pozivnicu? Upadaj i spremaj se." Rekla sam užurbano.
Uletele smo u sobu kao drogirane i počele da se spremamo. Završile smo za nekih 15 minuta.
"Nikada se... u životu nisam ovako... brzo spremila..." Rekla sam zadihano.
"Ja jesam. Ako ne i brže." Rekla je veselo bez imalo umora.
A meni duša samo što nije izašla na usta. Ipak se nisam spremala 2 sata, pa da normalno funkcionišem.
"Nego... Kako ćemo da dođemo do grada za..." Pogledala je u sat. "15 minuta? Mislim da nas ni moja brzina ne može tako brzo dovesti." Rekla je.
"Imam rešenje." Rekla sam sa osmehom.
"Hej Jin! Jesi tu?" Viknula sam u našim mislima.
"HEJ! JESI TU?!" Viknula sam još glasnije.
I dalje nije bilo odgovora.
"Da nisi poginuo? Odazovi se!" Nastavila sam da vičem.
"Auu... Šta se dereš? Nisam gluv." Rekao je mrzovoljno.
"Pa da si se odmah odazvao, ne bih se drala. Nego, pusti sad to. Skokni do moje sobe. Ali brzo. Hitno je." Rekla sam užurbano.
"Evoo..." Rekao je ne tako zadovoljno.
"Heeej... Kakvo rešenje?" Govorila je Yerin dok je mahala rukom ispred mog lica.
Pogledala sam je.
"Konačno. Zovem te već neko vreme, ali ne odgovaraš." Rekla je.
"Izvini. Pričala sam sa Jin-om." Rekla sam.
Gledala me je čudno.
Aa da. Ona ne zna šta sve mogu.
"Pričaću ti kasnije." Rekla sam i odmahnula rukom.
Onda se odjednom Jin stvorio u sobi Jin.
"Aa!" Viknula je. "Šta se-"
"I to ću ti kasnije objasniti." Prekinula sam je.
Okrenula sam se prema Jinu.
"Možeš da nas odbaciš do grada?" Pitala sam brzo.
"Znači to je ta tvoja hitna situacija." Rekao je sa podignutom obrvom.
"Možeš li? Plizzz..." Sklopila sam ruke ispred lica i gledala ga sa molećivim očima.
"Dobro, dobro." Rekao je sa izdahom.
Pucnuo je prstima i pored njega se pojavio portal. Yerin ga je gledala iznenađeno.
"Ovoga puta neću ni da pitam. Ti ćeš sve lepo da mi objasniš." Rekla je i pokazala prstom na mene.
"Naravno. A sada, upadaj." Rekla sam i krenula ka portalu.
"Šta?! U to čudo? Nema šanse." Viknula je uplaseno.
"Nije nista strašno. Hajde." Uhvatila sam je za ruku i povukla u portal.
Mogla sam da osetim da se trese. Izgleda da joj je prvi put da bude u portalu. Pogledala sam je.
"Hej. Ne plaši se. Biće gotovo dok trepneš." Ohrabrivala sam je.
Konačno smo izašle iz portala.
"Hvala bato." Rekla sam i poljubila ga u obraz.
"Nema na čemu." Rekao je sa osmehom.
Pogledaj koliko se kesla samo zato što sam ga poljubila.
Opet je pucnuo prstima, ušao u portal i nestao. Yerin je i dalje gledala u pravcu iz kog smo došli.
"Hajde mrdaj. Sad ćeš čuti o čemu je reč." Rekla sam i povukla je ua mnom.
Pogledala me je i klimnula glavom.
...
A/N: Ne zaboravite da ostavite com/vote i follow. Vidimo se u sledećem delu. Bye, bye... 👋 Luv yaaa... 💖💟💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Special ✔
Hayran KurguDevojka koja je izgubila roditelje kada je imala 10 godina, upoznaje se sa svetom koji joj kasnije postaje novi dom. 8 godina kasnije ona, sa svojim starijim bratom, živi život u kojem ništa nije nemoguće. Upoznaje osobu koja joj pokazuje potpuno no...