...
*jutro*
Nayeon's P.O.V.
*brr, brr*
"Šta se-...? O. To je samo alarm." Rekla sam tiho i dalje zatvorenih očiju.
Čudo se i Yerin nije probudila na ovo.
Ustala sam i otišla u kupatilo. Obavila jutarnju rutinu i izašla. Yerin i dalje spava.
"Spava k'o zaklana." Rekla sam tiho.
Prišla sam joj i bacila se na nju.
Yerin! Hajde ustaj! Rekla si da ćeš da ideš sa mnom na posao! Takođe si rekla da te probudim! Hajde sad! Ustaj na noge lagane!" Vikala sam i tresla je levo-desno.
Konačno je otvorila oči.
"Šta se dereš toliko?! I prestani da me treseš! Vrti mi se u glavi od toga!" Rekla je mrzovoljno i ustala.
"Hajde požuri. Jin će me ubiti ako zakasnim." Govorila sam dok sam oblačila odeću za trening.
"Evo žurim." Rekla je i ustala.
Ušla u kupatilo i izašla za dve sekunde. Obukla se i sela na krevet. Sve je to uradila za minut. Ja sam se i dalje spremala.
"Konačno." Rekla je kada sam završila.
Samo sam prevrnula očima.
"Hajde izlazi." Rekla sam i krenula ka vratima.
Izašle smo i zaključale vrata.
...
Došle smo na teren.
"Dobro jutro svima." Rekla sam.
"Dobro jutro instruktorka." Rekli su kadeti.
Yerin i ja smo krenule ka klupi. Za nama su ušli Jin, Namjoon, Jimin i Taehyung.
"Dobro jutro kadeti." Rekli su Jin i Namjoon.
"Dobro jutro." Rekli su kadeti.
Odmah sam primetila da su se Yerin i Jimin uveliko gledali.
"Molim te bez tog pogleda. Samo sedi i zanimaj se s nečim. Ja sam ta koju mora da vas gleda i sluša. A i on ništa neće naučiti." Rekla sam tiho Yerin.
"Dobrooo..." Promumlala je.
Otišle smo do klupe i sele.
*pola sata kasnije*
Sada je na mene red. Stala sam ispred kadeta i počela sa demonstracijom tehnike koju danas treba da savladaju. Za divno čudo, Jimin je sve radio bez prigovora.
Možda zato što je Yerin tu. Moraću češće da je dovodim.
Nasmejala sam se zlobno u svojim mislima.
"Pomeri ruku malo na desnu stranu. Lakše ćeš vladati pokretima." Rekla sam jednom kadetu.
"Razumem." Rekao je i pomerio ruku u desno.
Šetala sam oko kadeta i gledala kako rade tehniku.
"Pomeri nogu malo napred." Rekla sam drugom kadetu.
"Ovako?" Pitao je i pomerio mogu.
"Još malo." Pomerio je nogu još malo. "Dovoljno je. A sada ispravi kičmu." Rekla sam.
Prišla sam Taehyung-u.
"Raširi malo korak. Lakše ćeš da balansiraš svoje telo." Rekla sam mu.
KAMU SEDANG MEMBACA
Special ✔
Fiksi PenggemarDevojka koja je izgubila roditelje kada je imala 10 godina, upoznaje se sa svetom koji joj kasnije postaje novi dom. 8 godina kasnije ona, sa svojim starijim bratom, živi život u kojem ništa nije nemoguće. Upoznaje osobu koja joj pokazuje potpuno no...