Yanık

3.8K 431 90
                                    

"La la la la la la la la la la." deyip elindeki bıçağı ustaca çevirdi. Ritmle birlikte dönen bıçağı dehşetle bakan kurbanını keyifle seyretti.

"Merak etme ölümün bu kadar basit olmayacak." Daha da yaklaşıp gözlerine baktı.

"Ah! Ne yapıyordun o kıza?"

Yanık

"Evet. Şimdi bize lazım olan bir poşet ve bir adet çakmak." deyip elini sol tarafa uzattı. "Şansa bak tam da burada varmış, bugün İyi günündesin." deyip alayla dudağının kenarını kıvırarak poşeti alıp çakmağı da  çakınca biraz erimesini bekleyip kurbanın üzerine tişörtünü sıyırdı. Ağzındaki banttan dolayı boğuk çıkan sesi poşetin eriyip de üzerine damlamasıyla inleme halini aldı.

"Hmm..." deyip çakmak olan elini çenesine koydu.

"Kaç yanık vardı o küçük kız da hatırlıyor musun?"

Beş

Tişörtü biraz daha sıyırırken 4 yerine daha damlattı.

"Yeterince acıyor mu?" diye sordu elleriyle saçını kavrarken.

"Yeter mi?"

Bence yetmez

"Ah duyuyor musun?" deyip tuz kavanozunu alarak yanan yerlerin üzerine serperken, yüzünde oluşan hep aynı gülümsemesi ile birlikte her zamanki sözlerini söylemeye başladı.

"1, 2, 3... Söylemesi çok güç.... 4, 5, 6... Beni yakalayamadı.... 8, 9, 10... Bu son..."

Kurban çoktan bilincini kaybetmişti ve bu ona yeterdi, en azından bu dünya için.

"Üzgünüm.." dedi elindeki ipi boğazına dolarken. "Onunla konuşmana İzin veremem."

《FİNAL》Katil Kim? (Suçlu Avcısı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin