IP adresi

3.3K 386 39
                                    

Resa kendisine gelen maille birlikte gönderilen linki açıp resimlere baktı bir kaç saniye. O sırada arayan Tuana "Gördün mü?" diye sorunca "Evet." diyerek umutsuzca kafasını salladı. Ekranda son olarak 'Onu ait olduğu yerden teslim alabilirsiniz, Ataşehir çöplüğünden." yazan nota bakıp "Ataşehir'e gidiyoruz." deyip telefonu kapattı. Pijamalarını çıkartıp siyah tayt, beyaz badi ve deri ceketini giydikten sonra evden çıkıp motoruna atladı.

Yolda giderken, IP adresinden onu bulmaları için dua etmeye başladı. Tamam, yaptığı şey suçluları cezalandırmaktı ama onları adalete teslim etmek yerine böyle katletlemesi hiç de hoş değildi.

Olay yerine gidip de cesedi kaldırdıklarini görünce, "Aynı şekilde bulunmuş." diyerek gözlerini devirip yanına geldi Tuana. "Ve her zamanki gibi tam yakalayacağımız sırada bizden ince davrandı."

O sırada gelen bir polis memuru "IP adresleri sahte, hacklanmiş." deyince derin bir iç çekti Resa.

"Artık oldukça sıkılmaya başladım bu işten." Resa derin bir nefes daha alırken olay yerine gelen amirinin arabadan inmesini izledi nefesini tutarak. Bu olayı bir an önce çözüp, onun buradan gitmesini sağlamalıydı. Aksi halde onu her gün görmek pek de parlak bir fikir değildi. Üstelik onu bırakıp gittiği halde, tek bir laf bile etmeden hiçbir şey olmamış gibi davranması daha da sinirlerini bozuyordu. Kızgın olmasını bekliyordu, kırgın...

Afşar iki kıza doğru yaklaşırken, ifadesiz kalmaya çalıştı. Ama yıllarca sevdiği kızın yanindayken bunu yapmak oldukça zordu onun için. Onu yüz üstü bırakıp gitmiş, ama onun hâlâ deli gibi sevdiği kızı.

"Yine sizden bir adım önde." derken "Sizden de." deyip alayla ona baktı Resa. "Artık bizim amirimiz olduğunuza göre bu olay sizin de olayınız artık."

"Öyle." deyip Resa'ya doğru egildi. "Ve daha fazla senin amirin olarak kalmamı istemiyorsan bu olayı bir an önce çözmen gerek."

Ve o an, o katil hiç mi hiç bulunmasın istedi. Ki zaten bilmediği bir şey vardı, o katili asla bulamayacaklardı.





Bölüm kısa. Ama bir bölüm de katilimizden gelecek. 😊 Şarjım yüzde 2, dolar dolmaz yazacağım.

《FİNAL》Katil Kim? (Suçlu Avcısı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin