Bağlanma Terapisi

3.1K 386 92
                                    

Kurbanlarına yaklaşarak "Neydi şu kızın adı? " diye sordu.

Onlardan ağzı bağlı olduğu için cevap alamazken Cennet diye fısıltı duydu.

"Cennet... Ne kadar da güzel bir isim. Söylesene o kızı örtüye sarıp üzerine koskoca kadını oturtacak kadar ne yaşadınız?"

Ikisinin ağzını birden açarken, "Bırak beni." diye bağırdı biri. "İmdat!"

"Bağır bağır. Belki ayıları duyar da yemeye gelir seni."

"Benim bir suçum yok. Doktorum ben."

"Ben de polisim aslında ama hiç çaktırmıyorum." deyip alayla güldü.

"Bağlanma terapisi yapıyorduk. Ama kız çıkamadı onun içinden. Bizim bir suçumuz yok."

"Nasıl oluyormuş o, anlatsana?" deyip karşıdaki koltuğa oturdu, ne olduğunu çok iyi bilmesi rağmen.

"Genellikle evlatlık alınan çocuklarda olur. Yaşı büyükse yeni ailesine alışamaz. Biz de yeniden doğmasını sağlarız bu durumda."

"Kafese kapatarak mı?"

"O anne karnında kaldığı zamanı temsil eder."

"Peki." deyip iki büyük kafesi olduğu yerin ortasına getirdi sinirle. "Bir de ben deneyeyim o zaman, bakalım işe yarıyor muymuş?"

Ikisinin de ellerini açtıktan sonra kafeslere kapatıp kilitledi. Diğer kadın durmadan ağlarken,  doktor olan kendini savunmaya devam ediyordu.

"Çıkar bizi!" deyip kafese dokunduğu anda elektirik çarpınca geri çekildi hemen.

"Bu da benden daha kolay elektrik alabilmeniz için." diyerek kahkaha attı.

Olduğu yerden çıkarken arkasından bağıran kadınlara aldırmadı. Onlarla işi bitmemişti henüz. Kafese kapattıkları kız gibi günlerce aç susuz ve karanlıkta kalmaları gerekiyordu ölmeden önce. 

Evine gidip ışıkları kapalı olan evde, karanlıkta odasını bulup yatağına uzandı. Karanlığı severdi. Hem de çok. Çünkü karanlık demek o demekti. Küçükken babası annesini döverken yorganın altına girdiğinde de karanlık olurdu her yer. Karanlık güvenliydi, kimse göremezdi onu. Gözlerini huzurlu bir uykuya kapatırken, "Annem babamı öldürdü." diye mırıldandı. "Kurtuldu ondan. Şimdi sıra bende. Ben de kurtulacağım sizden."







Şimdi hikayeyi anlamayanlar olmuş. Anlatayımbaşta bir hikaye vardı hatırladıniz mı? Küçük kızın hikayesi. Iste o hikaye kitabın sonunda bir yere bağlanacak😊 Resa, Tuana ve Afşar katilimizin peşinde olan ajanlarımız ( mı acaba?)

《FİNAL》Katil Kim? (Suçlu Avcısı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin