Teşkilattaki herkes, sus pus olmuş, yazı karşılaştırmalarınin sonucunu bekliyordu. Bu sırada mahkemeye götürülmek üzere sorgu odasından çıkan zanlının Afşar'a doğru bakarak "Teşekkür ederim Okan. Beni öldürmediğin için teşekkür ederim." demesi daha da kuşku uyandırmıştı. Ondan tek şüphelenmeyen Resa'ydı. Çünkü, Afşar onun sadece bir kaç günlük tanıdığı bir amir değildi.
"Cidden o olabilir mi?"
Tuana'ya bakmadan, elindeki kalemi çevirmeye devam ederek, "O, yetimhanede büyümüş ve bu yüzden kendini insanlığa resmen adamış biri." dedi. "Kimseyi öldüremez."
"Iyi de, suçlu avcısı da bir nevi kahraman zaten."
"Kahraman mı? Neden herkes şu adamı koruyor?"
"Başka kim korudu ki?" Tuana'ya bakıp gözlerini devirerek kalemine geri çevirdi bakışlarını. Dikkatleri daha fazla Afşar'ın üzerine toplamak istemiyordu.
"Sonuç negatif."
Arkadaşına bakarak "Zaten böyle bir şeyi test etmeleri saçmalıktı." derken, tam önünden geçerek ona gülümseyen Afşar'a baktı. Lanet olsun, yine yakalanmıştı işte. Kendisini savunmak yerine başını öne eğerek dosyaları karıştırmaya başladı. Suçlu avcısı denen manyaktan önce, onun atacağı adımları hesaplaması gerekiyordu. Ve tabi ki Afşar'ın buradan bir an önce gitmesi.
"Herkes toplantı odasına."
Afşar'ın emrindeki herkes ayaklanırken, kalemi usulca yerine bırakıp ayağa kalkarak toplantı odasına doğru yürüdü Resa. Adımları yavaş, ama bir o kadar kendinden emindi. Kendini bildi bileli güçlü olmaya zorlananlardandı o. Polis olan babası küçüklükten beri onu ajanlık için eğitmişti. Asla kötü davranmamıştı ya da başaramadığında kızmamıştı ona. Tek istediği, biricik kızının çok başarılı olmasıydı.
Herkes masanın etrafına otururken, "Sevgili katilimiz benim evime varana kadar her şeyi biliyor." diye söze başladı Afşar. "Bu da demek oluyor ki, bizden her zaman bir adım önde."
"Bunu zaten biliyoruz." diyerek alayla güldü Resa.
"O zaman, onun tökezlemesini sağlayıp bizimle aynı seviyeye getirmeliyiz."
"Tam olarak nasıl yapacağımız hakkında bir fikriniz de var mı? "
"Bu ekip tam olarak onun için var." diyerek elini masaya koydu Afşar. "Hepiniz akşama kadar bu odadasınız. Bir şey bulmadan da kimse çıkmıyor."
"Bir bir şey bulana kadar o çoktan yeni kurbanına ulaşır bile." diyerek ortadaki dosyalardan bir kaç tane önüne çekerek birini açtı Resa. Afşar'ın onu izlediğinin farkındaydı ama kafasını kaldırıp bakmadı.
Çok yakında hepiniz her şeyi öğreneceksiniz 😉 finale az kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《FİNAL》Katil Kim? (Suçlu Avcısı)
Mystery / Thriller1, 2, 3... söylemesi çok güç... 4, 5, 6... beni yakalayamadı... 8, 9, 10... bu son.... #### 3,2,1,0 Oyun bitti, sıkıysa yakala.. #### Kapak yapımı; @soranoldumubeni