Tıpkı Onun Gibi

3.1K 358 58
                                    

Günlerdir aç susuz bıraktığı iki kadının içinde bulunduğu kafeslerin yanına giderek elindeki sopayı kafeslere sürttü. Elektirikli olan kafeslerden çıkan sesi gülerek dinlerken, ikisinin de yavaşça gözlerini açmasını bekledi.

"Nasılsıniz?" deyip güldükten sonra "Umarım iyisinizdir." dedi. "Çünkü biraz sonraki bağlanma terapimizin son seansı için hazır olmanızı istiyorum."

Kızın üvey annesini kafesten çıkarırken, yüzünde aptal bir sırıtış vardı.

"Şimdi. Ben seni boğacağım ve sen kurtulmaya çalışacaksın." dedi. "Aynı kızına yaptığın gibi. Kurtulursan sana bir ödülüm var.

Cehennem...

Kadın onu tuttuğunda tırnak içlerinde DNA'sı kalmasın diye eldivenleri eline geçirip kazağını da içine soktuktan sonra bilek kısımlarını iyice sıktı. Halsiz olan kadını yere fırlatıp ellerini ve ayaklarını çözdü. İpini sol eline alıp elinden bir kere geçirdikten sonra "Lütfen..." diyen kadının boğazına geçirdi, doktor olanın çığlıkları arasında.

"Merak etme, sıra sana da gelecek. Sabırlı ol."

"Şimdi. Kurtul bakalım annecik." İpi sıkmaya başlarken, kadın çırpınarak kurtulmaya çalışıyordu.

"Hadi ama.. Küçücük bir kızın kurtulmasını umuyordunuz değil mi? Sen de kurtulabilirsin."

Diğer kadın çığlıklar atarken, elinin altındaki çoktan çırpınmayı bırakmıştı.

"Neyse." deyip ipi boynundan çekti. "Terapide olur böyle şeyler, değil mi doktor?"

"Biz onu sadece çarşafa sardık. Çıkınca yeniden doğmuş gibi olacaktı. Annesini benimseyecekti. Bu bilimsel bir çalışma."

"Bilimsel. Ve aynı zamanda bir çok ülkede yasaklanmış, hapis cezası olan bir çalışma." deyip ona yaklaştı. "Gördüğün gibi dersime çok çalıştım doktor, senin aksine." Kafese elini uzatıp da onu saçından çekerken, "Şimdi sıra sende." dedi. "Söz veriyorum kurtulursan bırakacağım seni."

Doktorun el ve ayaklarını çözünce,  birden ayaklanıp saçını çekmesiyle kahkaha attı. O kaçmaya çalışırken, yanında duran kırbacı alıp ayaklarına vurdu. Doktor anında yere düşerken yanına gidip ellerini arkadan bağladı. Elinde olan saç tellerini alıp, "Kendini zeki mi sanıyorsun?" dedikten sonra ateşe verdiği kağıdı eline tuttu. Elinde DNA kalmasına izin veremezdi. Kadın çığlıklar atarken, o keyiften gülüyordu.

"Zavallısın. Hepiniz zavallısınız. Kendini akıllı sanan bir avuç aptal!"

Aglamaktan ve çığlık atmaktan hali kalmayan kadının boynuna ipi doladı.

" 1, 2, 3... söylemesi çok güç...

4, 5, 6... beni yakalayamadı...

8, 9, 10... bu son...."

O da yere düşerken son bir kez eserlerine bakıp kendiyle gurur duydu.

"Siz de cehenneme gittiniz. Tıpkı onun gibi. Ve ben de cennetle mükafatlandırılacağım onları sizden kurtardığim için. Tıpkı onun gibi."

《FİNAL》Katil Kim? (Suçlu Avcısı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin