"Demek tam on bir kişiyi öldürdün." diyerek karşısında elleri bağlı bir şekilde duran kurbanına baktı.
Eldivenleri eline geçirdiği sırada "Bırak beni." diye bağırdı. "Bırak beni Okan, isteyerek olmadı, yemin ederim isteyerek zarar vermedim sana."
Bıçağı alıp yüzüne çizik attığı sırada "Bu da yeni bir oyun mu?" deyip güldü alayla. Ama sonra gözlerindeki korkuya baktı bir an. Gerçekleri söylüyor olabilir miydi? Ilk öldürdüğü çocuğun adı değil miydi Okan?
"Oyun mu? Bana oyunlar oynayan sensin." Hah! Bir ölülerle konuşan delisi eksikti başında.
"Okan öldü." dedi ipi eline alırken. "Onu öldürdün, tıpkı diğerlerini de öldürdüğün gibi."
"Diğerleri mi? Ben... ben sadece seni o uçurumdan ittim. Ama biliyorsun, öyle olmasa sen beni öldürecektin. Ne olur bırak peşimi artık. Bak ben seni affettim,sen de beni affet. Bitsin bu iş."
Aklına gelen şeyle "Daha neler!" diyerek eldivenleri çıkartarak adamın dosyasını eline alıp baştan okumaya başladı.
"Psikolojik yardım mı alıyorsun?" diye mırıldanıp sayfayı çevirdi. "Obsesif Kompulsif Bozukluk." Psikoloğu ondan şüphelenmiş ama bir türlü teşhis koyamamıştı, ta ki öldürdüğü kişiler ortaya çıkana kadar.
"Kahretsin! Dosyayı okumayı nasıl olur da atlarım." diyerek adama baktı. Onu teşhis etmesi imkânsızdı, bu yüzden en doğrusu onu bir hastaneye teslim etmekti, ya da önce polislere.
Adamın ağzını bantlayarak arabasına doğru taşıdı. Hastanenin içine bırakırsa kimliği teşhis edilebilirdi, bu yüzden ilk önce düşünmesi gerekliydi. Arabayı durdurup farları söndürürken, adamın sesi cılız da olsa duyuluyordu bagajdan.
"Nefes alanlar çok can sıkıcı." diye söylenip ritmik hareketlerle direksiyona vurmaya başladı.
Hadi biz de sizinle bi oyun oynayalım. Katil kim sizce ve neden?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《FİNAL》Katil Kim? (Suçlu Avcısı)
Mystery / Thriller1, 2, 3... söylemesi çok güç... 4, 5, 6... beni yakalayamadı... 8, 9, 10... bu son.... #### 3,2,1,0 Oyun bitti, sıkıysa yakala.. #### Kapak yapımı; @soranoldumubeni