21. Wspomnienia

128 8 0
                                    

Czasami tworzymy takie wspomnienia o której ty naprawdę w tym momencie nie zdajemy sobie sprawy a dopiero za jakiś czas bez przerwy a niech sobie Przypominamy i myślimy o tym trochę Jakby to było naszym marzeniem. Jak byśmy chcieli cofnąć ten czas wrócić do tego momentu i przeżyć to jeszcze raz intensywniej mocniej lepiej zmienić kilka rzeczy. Lecz tak naprawdę czas się już zatrzymać i nie wrócimy do tego już nigdy. Dużo osób chciałoby też cofnąć czas żeby coś zmienić żeby nie pamiętać o tym albo cofnąć czas tylko po to żeby pamiętać to lepiej myślałam często wspomnieniami przeszłością a przecież jeżeli tak żyjemy to ucieka nam teraźniejszość która jest tak naprawdę najważniejsza. Rozumiem to dopiero teraz że milionami tak wspaniale wakacje które spędziłam właśnie z nią z Laurą z moją najlepszą przyjaciółką która jest nią do dzisiaj. Tak naprawdę nie powinnam nigdy nie żałować żadnego dnia spędzonego z nią a każdego dnia spędzonego bez niej. Dopiero po pewnym czasie uświadamiamy sobie że teraźniejszość jest o wiele ważniejsze niż to co było kiedyś przyjdzie z tego już nigdy nie cofniemy nikt nie stworzył Wehikuł czasu i nie sądzę żeby kiedykolwiek je stworzył a w sumie po co mielibyśmy się wracać skoro Najważniejsze jest to kim Jesteśmy teraz i kim staliśmy się przez to co było kiedyś to jest chyba najważniejsze że byśmy zaakceptowali to co jest teraz.

Podczas wakacji wyjechałam na 2 tygodnie do Niemiec do mojej rodziny która tam mieszka od ponad 16 lat. W tym samym czasie była też impreza w moim mieście z okazji wyjazdu mojego kolegi i również do Niemiec. Laura odwaliła niezła akcje ale chyba wszyscy rozumiemy To skoro był tam też alkohol oczywiście miesza nam to bardzo w głowie i nie jesteśmy w pełni świadomi tego co robimy A to dzisiaj pewno osoby przestaną nienawidzą tak naprawdę nadal nie wiem co oni zrobili znaczy co ona zrobiła bo przecież tak naprawdę to jest tylko jej sprawa. Niestety miejsce w którym mieszkam Ludzie którzy tutaj również zamieszkują byli też na tej imprezie chyba nie są tak bardzo tolerancyjni jak ja mimo że byłam rzeczywiście na nią przez jakiś czas zła Nawet nie wiem dlaczego chyba przez wpływ innych osób na mnie i tak jej wybaczyłam i nie miałam z tym już większego problemu. Ale oni nie przecież po co się godzić Nienawidzimy się w ogóle kurwa niech wypierdala No to było chyba najbardziej żałosne zachowanie które w życiu widziałam. Jak minęła mi moje wakacje cały Ja spędziłam najukochańszym aniołkiem który jest nim do dziś.

Mamy tyle zdjęć miliony wspomnień które często nawet coś wspominała ale ciągle tworzymy nowe i nowe wszystkie noce które u mnie spędziła i wszystkie które ja spędziłam u niej są w naszych głowach i nie dzielimy się z tym raczej nikt z nikim a raczej nie tym że nocował u siebie a tym co na tych nocowania się działo. Ona wie tak naprawdę tylko ona u mnie wszystko wam jej w stu procentach i to jest najlepsza osoba z którą mogę sobie wszystko powspominać mogę jej wszystko powiedzieć i wiem że nigdy przenigdy nikt się o tym nie dowie ponieważ też jestem wobec niej wierna.

Jakiś czas po tym jak zaczął się nowy rok byłam zakochana w pewnym chłopaku który zranił mnie strasznie ponieważ wybrał kogoś innego a nie mnie a to mi takie znaki że rzeczywiście woli mnie a nie ją ona była przy mnie ciągle. Z czasem poznałam nowego chłopaka a raczej spotkałam go na stacji tak jakoś zaczęła się nasza znajomość i po prostu byłam strasznie zajarana o tym że go poznałam i w ogóle że zwrócił na mnie uwagę wszystko mówię a może po prostu wszystko z każdym szczegółem niech do mnie napisał od razu do niej dzwoniła i krzyczała na cały głos ze szczęścia. Miałam ochotę wszystkich ściskać byłam taka szczęśliwa czasami półtora roku a raczej 5 lat męki depresji i ciągły  płacz z czasem pokazuje nam że mimo tego że kiedyś było źle to kiedyś musi być dobrze.

stronger than youOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz