Poprostu koniec

141 7 0
                                    

Czasami pewne rzeczy zaczynają się i kończą po prostu i bez żadnych powodów. Bez wytłumaczeń. Bez niczego, nikt nie musi tłumaczyć, nikt nie musi pytać to zostaje tajemnicą. I tak właśnie kończy się ta książka po prostu. Chodziło mi o to żeby pokazać Niektórym ludziom młodzieży nie wiem kto czyta tą książkę ale chciałam wam pokazać jak może wyglądać życie niektórych z nastolatków jako to wyglądało moje życie i 99% tej książki jest oparta na prawdziwych faktach to wszystko wydarzyło się naprawdę dobry w pewnej nieistotnych rzeczy która była na samym początku ale tak jakby nie odgrywało to żadnej roli. Wiem że wiele osób które znam przeczytała tą książkę nie spotkałam się jeszcze z negatywną opinią. I chciałabym niektórym podziękować niektórych przeprosić że nie było ich tej książce ponieważ ominęło bardzo dużo zdarzeń które Myślę że za bardzo bolało mnie to że ktoś mógłby o tym wiedzieć I po prostu już tutaj nie umieściłam nie mogłam znieść tej wiedzy że ktoś o tym wie że pewne rzeczy nie zostały zachowane ukryte. Książka kończy tylko dlatego bo to koniec więcej nic się nie wydarzyło. Jestem z tym chłopakiem już ponad pół roku i wszystko zaczęło się po prostu układać.

Myślę że ta książka danie którym do myślenia Może napotkamy tutaj kilka osób które chciałyby popełnić samobójstwo i ta książka i zatrzyma przynajmniej mam taką nadzieję i chciałabym że jeżeli ktoś ma jakiś problem po prostu pomóżcie bo taka mała pomoc wyciągnięcie ręki niekoniecznie przyjęć a a z drugiej strony tylko sama chęć daje wiele dla drugiej osoby.

Akcentem na Jestem szczęśliwa kończę tą książkę.

Pozdrawiam moją najlepszą przyjaciółkę Laurę 💕
Chce też powiedzieć mojej koleżance z klasy J że bardzo się o nią martwię.. 

stronger than youOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz