Šesti dio

1.1K 56 2
                                    

Helena p.o.v.

U bolnici radim vec mjesec i po. Dobro sam se uklopila. Stefan mi je pomogao da se uklopim. Mnogo beba se rodilo za ovo vrijeme.

A moja beba dobro napreduje. Trudna sam skoro cetiri mjeseca. Bila sam na kontroli i doktorica mi je rekla da je beba dobro razvijena u stomaku.

Planirala sam da radim jos mjesec dana. Jer kad budem peti mjesec, stomak ce se puno vidjeti. Uspjela sam da sakrijem trudnocu.

Niko ne zna. Antonio mi stalno dolazi. Rekao mi je da je Nikolina nasla novog momka. Tuzan je. A i ja sam. Zbog mene je morao da je ostavi.

Jedina losa stvar je sto sam se zaljubila u Stefana a nisam smjela. Kako sam stalno bila sa njim, sve mi se vise i vise svidjao. Dobro je sto on nije u mene zaljubljen jer mi svejedno ne bi mogli biti zajedno jer ja nosim dijete drugog covjeka. On to nikad ne bi prihvatio.

Ovako cu ja da patim za neuzvracenom ljubavi. Prihvatila sam to da se nikada necu udati i imati nekoga ko ce me voljeti. Al cu imati svoje dijete i to je dovoljno.

Sada spremam stvari jer idem kod Sofije. Relja je otisao u Austriju pa je ona sama. Zvala me da joj pravim drustvo. Imat cemo girl night.

Sve sam spakovala u ruksak. Samo jos da se ja obucem i to je to. Kopala sam po ormaru da nadjem nesto sto je siroko. Na kraju sam uzela crne kozne helanke i Antonijevu majicu. Imam dosta njegovih majica a i Milosevih mi je ostalo. Necu mu ni vracat.

Jednom cu morati i njemu da kazem. Briga me je hocel ga prihvatiti ili ne. Ustvari lazem, voljela bih da ga prihvati jer zelim da ima i oca. Milos je dobar i njezan je sa djecom.

Pozvala sam taksi koji je ubrzo dosao. Sjela sam i kazala mu Sofijinu adresu. Brzo sam stigla. Platila sam mu i izasla.

Pozvonila sam i cekala da mi neko otvori. Otvorila je gđa. Milena, Sofijina kucna pomocnica.

,,Zdravo Helena, Sofija je unutra. Udji." Usla sam i produzila u dnevni gdje je Sofija citala knjigu.

,,Zdravo." Ustala je i prisla mi d e zagrli. Nisam joj se skroz primakla zbog stomaka. Vec je se zaoblio i osjetila bi ga.

,,Dosla si. Ubi se od dosade. Nikola i Rea su kod mojih roditelja. Milena ce jos malo da ide. Same smo u kuci."

,,Odlicno. Samo mi pokazi sobu gdje cu ja biti nocas. Da ostavim stvari." Ona je krenula uz stepenice a ja za njom. Usla sam u sobu koja je bila soba za goste. Bio je samo krevet, ormar i pomocni sto. Preko cijelog ormara je ogledalo.

,,Bices tu. Moja i Reljina soba je na kraju hodnika. Blizu smo." Samo sam ostavila jaknu i ruksak.

,,Dobra ti majica."

,,Hvala. Ako ti treba, imam ih jos. Kad god prenocim kod Antonija, uzmem mu jednu. A sada kako sam u njegovom stanu, jos ih imam vise."

,,I Relja najvise nosi majice. I to uske. Al moze kada ima dobro tijelo iako ima 40."

,,Moram se sloziti sa tobom. Sto jest, Relja jeste zgodan. Al ti si zgodnija." Govorila sam joj dok smo sjedale na kauc u dnevnom.

,,Relja hoce da to pokvarim. On hoce da imamo jos jedno dijete."

,,A ti? Sta ti hoces?"

,,Ne znam. Osjecam da sam stara za dijete. Imam trideset i tri. Htjela bih al opet i ne bih. Kad se smislim kroz sta sve opet moram prolaziti. Al vidjeces za mjesec kada ti kazem da sam trudna. Relja je uporan. Napravit ce on njega pa sta bude."

,,Samo ne idi u detalje."

,,Ne pravi se svetica. Jesi li ikada spavala sa momkom?"

,,Jesam jednom. I to se niceg ne sjecam. Ja sam bila pijana a momak mi drogiran. Niko te veceri nije bio priseban. Al nisam htjela da spavam s njim. Smatrala sam da sam previse mlada za to. Al jebiga, desilo se." Samo da ona zna da je te veceri nastalo jedno malo bice...

My everything✔Where stories live. Discover now