Nikolina p.o.v.
Ne svidja mi se to sto Helena nece da zove mamu i tatu. Znam da nisu ljuti na nju. Zasto bi i bili? Ona i Stefan se vole. Ako ona hoce tako mlada da zivi i da se uda, to je njeno. Iskreno, i ja sam u pocetku bila skepticna sto se toga tice. On je stariji, a ona ce imati dijete. Stariji je i od mene.
Zato sam ja uzela telefon i nazvala mamu. Brzo mi se javila.
,,Zdravo kceri. Kako si?"
,,Dobro. Ali ti mi ne zvucis dobro."
,,Kako da budem dobro kad Helena nije dosla ovdje pet dana. Nije ni zvala. Ponovo je otisla."
,,Nije mama. Zvala vas je ali niste se javljali. Prekuce je dolazila tu ali ju je tata izbacio van. Zato je tako." On me ljuti. Zasto je to uradio. Uvijek je nju branio i ona je bila za njega sve. Znam da voli i mene, ali Helena je bila njegova malena princeza. Mozda zato sto je bila mala kad su nas usvojili.
,,Ali kako, nije mi nista rekao. Pozivi mi nisu stizali. Ne mogu da vjerujem. Kako je ona?"
,,Mama, zbog toga te i zovem. Helena se juce porodila."
,,Zar nije trebala tek za petnaest dana? Nina, jel sve u redu sa njom? Kako je beba?"
,,Beba je dobro. Nije u inkubatoru. Dobro se razvila. Teska je 3 kilograma. Helena je isto dobro. Stefan se brine o njoj. Ne odvaja se od nje."
,,Jesu u Stefanovoj bolnici?"
,,Jesu."
,,Zasto me nije nazvala?" Mogla sam cuti da place.
,,Zato sto misli da ste ljuti na nju. Mama, pricaj sa tatom. Ne razumijem sto se ljuti. I ja zivim sa Tonijem i nije se nista bunio. Tebe ce najbolje poslusati."
,,Hocu, razgovaracu sa njim. Vidimo se kasnije. Doci cu da ih vidim."
,,Sutra izlaze pa smo Stefan i ja mislili da im priredimo dobrodoslicu. Pozvani ste. Taman cete da upoznate njegove roditelje."
,,Naravno da cemo doci."
,,Ajde cao mama. Toni hoce da me vodi negdje pa je dosadan."
,,Lijepo se provedite." Prekinula sam i bacila se na Antonia. Ljubav moja.
,,Polako, znas da ne smijes da se naprezes. Nase malo blago je tu." Stavio je ruku na moj stomak. Da, trudna sam ali to sem nas dvoje niko ne zna. Cekamo da prodje malo vremena od Heleninog porodjaja. Trudna sam vec skoro dva mjeseca. Ispocetka me je bilo strah da kazem Toniu jer sam se bojala da me nece ostaviti al on je cak zaplakao od srece. To je bilo prvi put da sam ga vidjela da je pustio suzu.
Lara(Helenina majka) p.o.v.
Kada sam prekinula, otisla sam u Lazarevu radnu sobu gdje je popunjavao neke papire. Taj covjek ce se ubiti od posla.
,,Zasto mi nisi rekao?"
,,Rekao ti sta?"
,,Da me je Helena zvala i da je dolazila ovdje. Zasto si to sakrio?"
,,Da bila je ovdje ali je brzo otisla jer sam joj rekao da se namjerno nismo javljali. Bila si u sobi. Plakala si."
,,Zasto je odbacujes od sebe? Od nas? Zasto je povredjujes? Ako ti ne zelis da budes u njenom zivotu, ja zelim."
,,Ja to ne radim. Ona je otisla od nas. Da zivi sa njim. Koji je stariji od nje deset godina. Samo ce je povrijediti a onda ce meni plakati."
,,I ti si stariji od mene sedam godina. I koliko se sjecam, zivjeli smo zajedno a nismo bili ni tri mjeseca u vezi. On je voli. I ona njega. Srecni su zajedno. Zar bi vise volio da je mladji a da je cini nesrecnom?"
ESTÁS LEYENDO
My everything✔
RomanceJedna noc je promijenila moj zivot u potpunosti. Jedna osoba je usla u moj zivot a jedna izasla. Jedna noc nacinila je jedno maleno stvorenje koje je postalo centar mog svijeta. Znao je za njega ali nas dvoje nismo mogli ostati zajedno. Odlucio je...