Devetnaesti dio

821 54 2
                                    


,,Mario, nije to nista tesko. Ovako. Helena, ja ne mogu vise da budem sa tobom. Zavolio sam drugu i sa njom zelim da budem. Ne svidja mi se kakva si u krevetu. Losa si. Znam sa si mozda povredjena ali proci ce. Zelim ti sve najbolje u zivotu. E tako brate, to ti je najlakse." Nisam pustila suze da poteku iako su prijetile. Plakacu kada ostanem sama. Zato sam se ponovo vratila do ulaznih vrata, otvorila ih i malo zalupila. Da zna da sam dosla.

Necu mu pruziti to zadovoljstvo da me ostavi zbog neke druge koja mu je u krevetu dobra i koju voli. Taj scenario gledati nece. Zato cu ja njega ostaviti i otici iako se moje srce lomi na komade.

A znam i kako cu to izvesti. Ali ne veceras. Necu mu ni reci za trudnocu. Gad pokvareni.

Nabacila sam na lice lazni osmjeh. Iako bih najradije plakala. On je izasao iz sobe namrsten.

,,Stigla si. Zelim da razgovaram sa tobom."

,,I ja sa tobom. Najbolje je da ja prva pricam." Sjeli smo na kauc ali odvojeno.

,,Naravno. Izvoli."

,,Znaj da mi je ovo jako tesko. Nisam htjela sa se desi." Pustila sam suze da teku jer sada imam i objasnjenje.

,,Sta se desilo?"

,,Ono vece kada smo Sofija, Nina i ja izlazile, napila sam se i otisla u toalet i..."

,,Nije valjda ono sto ja mislim?"

,,Prevarila sam te. I ne sjecam se bas svega. Znam da me krivica izjeda danima. Zao mi je Stefane. Znas da te volim." Naravno sa ga nisam prevarila. Nikada to ne bih uradila. Al vise volim da ga ostavim nego da budem ostavljena zbog druge.

,,Ne mogu vjerovati. Nakon cetiri godine TI me prevaris. To nisam ocekivao od tebe."

,,Da mogu vratiti vrijeme, ne bih to uradila. Sofija i Nina ne znaju."

,,Ti si svjesna da posle ovoga nista nece biti izmedju nas. Ne oprastam prevaru. Ko jednom prevari, prevarice opet." Bole me njegove rijeci. Nisam ih zasluzila.

,,Znam. Samo da spakujem nase stvati i vise me neces vidjeti. Znaj samo da te volim. To je bila greska. Zelim ti svu srecu da nadjes nekoga s kim ces osnovati porodicu." Imao bi je sa mnom samo da me volis i da me nije zamjenila neka druga.

,,Dovidjenja Helena. Ja idem. Kada krenes, zakljucaj i ostavi kljuc ispod prostiraca." Moram se pozdravit sa njim na pravi nacin. Poljubila sam njegove usne sve dok me nije odgurno.

Potom je uzeo kljuceve i izasao iz stana. Izgubila sam jedinu ljubav. Srce mi se para na hiljadu komadica.

□□□□□□□□□□□□□□□□

Da spakujm sve nase stvari, trebalo mi je dva sata. Potrpala sam sve u auto te krenula ka Milosevim roditeljima. Pitacu da budemo par dana kod njih dok ne nadjem neki smjestaj gdje cemo biti.

Na bankovnom racunu imam dosta para. To su mama i tata uplacivali i meni i Nikolini.

Parkirala sam se ispred njihove kuce i izasla. Nisam nista ponjela za svaki slucaj ako mi ne dopuste da budem tu.

U dvoristu su bili Zora i Branko a Isidora se igrala u maloj igraonici. To joj je Milos napravio kada bude tu.

,,Dobar dan, kako ste?"

,,Mama!" Isidora mi je potrcala i a sam je uzela u ruke.

,,Kceri, nije jos vrijeme da ide. Neka je jos malo."

,,Nisam dosla po nju. Trebam vas da pitam nesto. Razumjecu ako odbijete."

,,Sta je bilo kceri?"

,,Da li bismo nas dvije moge biti kod vas par dana? Samo dok ja ne nadjem neki stan na iznajmljivanje."

,,Naravno da mozete." Rekao je Branko.

,,Neka Isidora bude sa Brankom tu, idem ti ja pokazati sobu. Hoces u Milosevu ili drugu da ti dam?"

,,Drugu, necu da zabadam u tudju privatnost." Odvela me je do sobe koja se nalazi preko puta Miloseve.

Usle smo unutra te mi je ona rekla da sjedem.

,,Sta se deseva sa tobom kceri?"

,,Stefan i ja smo prekinuli. Ja sam ga prevarila. Moji mi zbog toga ne bi dali da budem kod njih i vi ste mi bili poslednja nada."

,,Pricaj sta god oces, ali ne vjerujem da si ga prevarila. U ocima ti se vidi koliko ga volis. Reci mi istinu." I tako sam joj sve ispricala. Naravno da je razgovor propracen mojim suzama.

,,Molim te, niko ne smije znati za pravi razlog. Neka misle da je ovako. Nisam ti rekla da sam trudna. Ni to Stefan ne smije saznati"

,,Kako ces sama sa dvoje male djece? I ti si mlada. Ne mozes to sve sama."

,,Moram. Ne mislim abortirat. On ima drugu i dijete bi mu bilo smetnja. Moram otici odavde."

,,Znas, mi imamo vikendicu, tacnije manju kucu u Arandjelcu, pa mozete da idete tamo. Mi cemo vam dolaziti i ja cu ti pomoci kada se porodis. Iako nisi vise sa Milosem, znas da te volim kao da si moja kcerka."

,,Hvala ti. Stvarno. Da nije vas, mi bi bile u hotelu."

,,U nedelju mozemo tamo. Icemo i mi sa tobom da se smjestis." Primakela sam joj se i zagrlila je. Pocela sam plakati.

,,Ne placi. Sve ce doci na svoje."

,,Kada odemo tamo, hoces li ici sa mnom do doktora? Nisam nikako bila."

,,Hocu. Ajde smiri se. Neces valjda da Isidora vidi da si plakala. Znas da sve primjeti."

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Stigli smo u Arandjelovac. Smjestili smo se u kuci sve sam raspremila.

Proslo je par dana od kako smo tu. Dobro smo se uklopili i u komsiluk. Tu zivi jedna mlada udovica aa djetetom Isidorinog godista. Pa se nas dvije druzimo.

Najveci sok sam dozivjela kada sam otisla doktoru i saznala sam da sam trudna tri mjeseca i da nosim blizance. Imacu dvije bebe. Nisam spremna na to. Nikako. A sada ne mogu abortirati.

Moji ne znaju da sam trudna ali znaju razlog zbog kojeg smo prekinuli. Moju navodnu prevaru. Samo cu reci da mi je otac rekao da njegov kucni prag vise ne prelazim. Nikolina i Toni nisu nista bolje reagovali.

Zato sam sada sama sa svojom djecom i tako cu nastaviti zivjeti. Imam i Milosa i njegove roditelje. Nekako cu se snaci.

My everything✔Where stories live. Discover now