Cetrnaesti dio

889 47 0
                                    

Ljudi, ova slika je jednostavno savrsena i ja sam je morala staviti. Ljubav moja❤❤❤

 Ljubav moja❤❤❤

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




Helena p.o.v.

,,Stefane, jesi spreman?"

,,Jesam. Ajmo." Stavila sam Isidoru u njenu nosaljku te smo krenuli kod Nine. Zvali su nas na rucak. Bice tu i Tonijevi roditelji, nasi i nas troje. Sigurno imaju nesto da nam kazu cim je skup.

Sjela sam pozadi a Isidora je lezala u nosaljki pored mene. Stefan je bio udubljen u voznju. Znam da se njemu nije islo. Kada sam mu rekla da su nas zvali, on je ladno rekao samo ,dobro'.

,,Gle Stefane, ako stvarno ne zelis da ides, ostavi nas i idi. Ne moras da budes negdje ako neces."

,,Otkud ti da mi se ne ide? Samo kada si mi rekla malo sam bio nervozan al nista strasno."

,,Sto si nervozan? Jesi i sada?"

,,Jesam al nije bitno zasto. Samo se opusti i ne misli na to. Stigli smo." Parkirao se ispred Tonijevog stana te sam na rame stavila ruksak sa njenim stvarima a onda nju iznjela. Otisli smo pred njihova vrata i Stefan je pokucao. Otvorio je nasmijani Toni.

,,Dobrodosli. Udjite. Daj meni nju, vidim da ti je tesko. Nije ona vise mala." Ima tri mjeseca i dosta je otezala. Al nije mi problem da je nosim. Na njegove rijeci, Stefan me je samo namrsteno pogledao.

,,Sta je bilo?"

,,Zasto se mucis umjesto da meni kazes da je ponesem?"

,,Necu da te maltretiram. Nije mi problem da je nosim."

,,Sledeci put mi kazi ako budem pored tebe. Necu da se naprezes iako je proslo tri mjeseca od porodjaja." Dusa moja. Ruku sam stavila na njegov obraz i poljubila ga.

,,Ajde dosli ste u goste, ljubiti se mozete i kod kuce." Odmakela sam se i igledala mamu kako se smjeska.

,,Hej mama. Izvinjavamo se." Zagrlila sam je i poljubila u obraz.

,,Znam ja kako je kada se mladi vole. Eno ono dvoje, samo se grle. Samo im jos fali dijete da budu kompletni."

,,Ajmo unutra. Glupo je da smo na vratima." Stefan i ja smo isprepletali prste i usli u dnevni gdje su svi bili oko Isidore koju je drzala Nikolina.

,,Zdravo." Stefan i ja smo u glas rekli.

,,Sekice, imas prekrasnu kcerku. Sva je kao med. Zar ne Toni?"

,,Jeste, predivna je. Na tetku." Ona mu se samo nasmjesila i poslala vazdusni poljubac. Ja sam sjedila pored Stefana a njegova ruka je bila oko mog ramena i tako me povlacio sebi.

Isidora je zaspala a ja sam je odnjela u njihovu sobu. Smjestila sam je na krevet i stavila jastuka pored nje.

Kada sam krenula napolje, na Nininom stolu za sminku vidjela sam ultrazvuk. Nina je trudna? I to cetiri mjeseca. Zasto nikome nije rekla? Jadan Toni kad ga se docepam. Krije to od mene, najbolje drugarice. Sada ce on vidjet.

My everything✔Where stories live. Discover now