Epilog

1.4K 56 3
                                    

,,Mama, nagovori tatu da me pusti."

,,Znas da neće popustiti. Mogu ja pokusati ali i sama ga znas." Milos nece da je pusti da ide sa momkom na more. Nekako ni ja nisam za to ali ona to hoce. I ja sam isla sa Stefanom. U njenim godinama ja sam uveliko zivjela sa Stefanom.

,,Nije fer. Imam 19 godina. Nemanja ima 24. "

,,Popricacu ja sa njim. Nista ne obecavam."

,,Neka Stefan pokusa. Njega ce mozda poslusati. Gdje je Stefan?"

,,Na poslu. Ajde idi na predavanja. Pusti Milosa meni." Poljubila me je i otrcala a ja sam nazvala Milosa. Brzo se javio.

,,Hej Milose. Moramo da razgovaramo. Znas i sam o čemu."

,,Isidora. Nisam za to da ide sa njim."

,,Milose, pusti je. To je samo ljetovanje, nece se udati za njega. I Nemanja je dobar momak."

,,Sta ako im se desi isto sto i tebi i meni? Tek joj je 19."

,,Oni znaju sta je za njih nabolje. Da te utjesim, ona jos nikada nije bila sa muskarcem. Naravno da zelim da prvo prozivi pa tek onda da se uda i da rodi sebi djecu. A ja nikada ne bih promjenila svoju proslost. Bog je htio da ti i Isidora budete dio nje."

,,U redu. Neka ide. Ali joj kazi da posle predavanja dodje do mene. Da nas dvoje porazgovaramo."

,,U redu, ajde cujemo se. Pozdravi Mariju."

,,Ocu, i ti Stefana i klince." Prekinula sam i otisla u kuhinju. Moram da pravim veceru dok me galama nije prekinula.

,,Mama, reci Marku da ne moze da me prati gdje god da idem. Dosadan je. Ne idem ni ja za njim."

,,Laze mama. Samo sam je otjerao od jednog momka koji nije za nju. Los je."

,,Otkud ti znas da li je on dobar ili nije za mene? Jesam ja tebi sta rekla za Lidiju? Nisam. Zato ni ti nemas pravo da meni ista govoris."

,,Marko, Stefana, dosta je. Ne smijete da se svadjate. Stef, ako je taj momak los, onda nemas sta da radis sa njim. Marko, ako ti se sta ne svidja, kazi tati i meni i mi cemo rijesti situaciju. Vase je samo da se slazete. Jesmo se dogovorili?" Oboje su zaklimali glavama. ,,Kako je bilo u skoli?"

,,Kao i uvijek." Marko je odgovorio i pobjego u svoju sobu.

,,Sve je regularno. Nismo danas nista radili." Oni se nisu dali u medicinu. A mi smo ih pustili da upisu sta hoce. Na kraju su upisali ekoloskog tehnicara. Oboje vole hemiju.

Taman kad je vecera bila gotova, usli su Stefan, Isidora i David. Mamina maza.

,,Mami." Podigla sam ga i poljubila u glavu.

,,Ljubavi mamina."

,,Mami, sutra ne idem u skolu. Imamo sportski dan."

,,Super duso. Ajde idi sada da operes rukice i da veceras." Otiso je a meni je prisao moj zivot. Ruke je stavio na moj struk i poljubio me u usne.

,,Jesi se umorio?"

,,Nisam puno. Samo sam jedva cekao da dodjem kuci. Tebi."

,,Mili moj. Gdje cemo da idemo u petak? Slavimo 15. godisnjicu braka."

,,Djeca ce da idu kod mojih a ti i ja idemo na more. Uzeo sam godisnji i idemo da se kupamo."

,,Kako ce djeca bez nas? David je jos mali."

,,Bice njima dobro sa babom i djedom. Jos kada i tvoji dodju, ima da im bude kao u raju. Sta god oni hoce, babe i djedjovi kupuju."

,,U redu. Ako ti tako kazes." Blago sam ga poljubila. ,,Ajde idi i ti da peres ruke pa da jedemo. Gladna sam."

,,Ajde debeljuco moja. Volim te."

,,Nisam debela. I volim i ja tebe sijedi." Dobio je pokoju sijedu i cesto se nervira zbog njih. Al to je on. Moje sve.





My everything✔Where stories live. Discover now