Stefan p.o.v.
Nije mi ni do cega. Radim al ne znam ni sta. Samo mi je ona u mislima. Ona i njena slatka faca.
I dalje mi ne ide u glavu da je trudna. I zbog toga mi ne mozemo biti zajedno. Ona to ne zeli.
A tako sam je zavolio. Dok je radila, jedva sam cekao da dodjem u bolnicu da je vidim.
Nije mi jasno kako nisam nista primjetio. Bila je peti mjesec, sada vec skoro sedmi. Nisam je vidio skoro dva mjeseca. Tako mi nedostaje. Ne znam sta da radim. Volio bih da bude sa mnom. Ne smeta mi njeno dijete. Nije ono krivo ni za sta.
Najveci problem je ona. Ona nece da ima sa mnom nista zbog malene. Stvarno ne znam sta da radim. Najradije bih otisao kod nje i dovukao je ovdje u stan i ne pustao nigdje.
Zvono me je natjeralo da ustanem. Ko je sad dodjavola. Ustao sam i obukao smo trenerku i otvorio vrata. Bila je to Sofija. Nisam je dugo vidio.
,,Hej, otkud ti ovdje?"
,,Zar ne smijem posjetiti brata kada on nece mene?"
,,Udji. Malo sam rasejan. Nisam nigdje isao. Bolnica stan i tako. Sta ima novo kod tebe?" Pitao sam je dok je sjedala na kauc.
,,Svasta. Al prvo ti pricaj sta ti je? Sto si u depresiji?"
,,U nezgodnoj sam situaciji. Veoma nezgodnoj."
,,O cemu se radi?"
,,Radi se o tome da sam zavolio curu koja je trudna i koja zbog toga nece da ima ista sa mnom. Pritom nisam znao da je u tom stanju. Nisam je vidio dva mjeseca." Ispricao sam joj kratku verziju mog problema.
,,Pricas o Heleni, zar ne?" Klimnuo sam glavom i prosao rukom kroz kosu.
,,Pa sto ne ides do nje ako je volis? Sta cekas? Da se mozda uda za Milosa? Ili nekog drugog?"
,,Rekla mi je da nece nista sa mnom da ima zbog djeteta. Znam da me voli. Rekla mi je to. Ne mogu ti opisati kako me je poljubila poslednji put. Cak sam i osjetio njene suze."
,,Stefane, nemoj da slusaj sta ona prica. Ona nece tebe da obavezuje sa tim djetetom. I sama mi je to rekla."
,,Mislis da trebam da odem do nje?"
,,Ne mislim, nego znam. Vi trebate da budete zajedno. Idi kod nje, recite jedno drugom sta imate i spojite se konacno. Iskoristi vrijeme dok joj roditelji nisu kuci. Sama je. Mislim da joj treba doci veceras Milos da joj pravi drustvo. Nikolina je kod Antonia."
,,Nema sanse. On nece dolaziti kod nje nocu. Ne. Sto mi prije nisi rekla?" Uzeo sam telefon i nazvao Milosa. Cekao sam sa se javi.
,,Halo! Stefane, otkud to da ti zoves?"
,,Milose, ne idi veceras kod Helene."
,,Zasto? Sama je, samo cu joj praviti drustvo."
,,Molim te, doci cu ja kod nje. Moram sa njom da razgovaram dok joj nema roditelja. Hitno je."
,,Stefane, sta mutite vas dvoje? Nemoj da se igras sa njom. Ona to ne zasluzuje."
,,A zasluzuje da joj napravis dijete sa 18 godina?"
,,Oboje smo bili pijani. Ona ce roditi moje dijete. Ako joj nesto uradis, jadan si."
,,Necu joj raditi nista sto ona ne zeli. Samo zelim da razgovaram. Mogu li racunati da neces doci?"
,,U redu. Vidimo se."
,,Hvala. Ne javljaj joj da neces dolaziti." Prekinuo sam i pogledao Sofiju.
YOU ARE READING
My everything✔
RomanceJedna noc je promijenila moj zivot u potpunosti. Jedna osoba je usla u moj zivot a jedna izasla. Jedna noc nacinila je jedno maleno stvorenje koje je postalo centar mog svijeta. Znao je za njega ali nas dvoje nismo mogli ostati zajedno. Odlucio je...