Helena p.o.v.
,,Mama, dosao je tata." Milosevo auto se parkiralo ispred kuce a onda je on krenuo vamo. Isidora je istrcala i on ju je podigao. Jako su slatki.
Plac mog sina me je trznuo. Brzo sam dosla do njega da ne bi probudio sestru. Dala sam mu da jede. Oni su moja cuda. Prosli smo vec pet mjeseci. Jako dobro sam se snasla. Iako moram priznati, Zora mi je dosta pomogla. Cesto dodje pa bude par dana.
,,Tata. Ja imam i batu i seku. Dodji da ih vidis." Samo sto sam spustila Marka u krevetac, u sobu je usao Milos.
,,Leno!" Zagrlili smo se. Sta god da se desilo izmedju nas, ostali smo jako dobri prijatelji.
,,Sigurno si umoran. Jos si putovao dovde. Hajde sjedi. Sace rucak jos malo. Kako je prosao let?"
,,Dobro. Kako si ti? Kako se snalazis sa malisanima?"
,,Ja sam jalo dobro. Nije mi tesko. Jedino kada su oboje gladni pa placu. Jedva ih smirim. Prosli smo pet mjeseci. Navikla sam se. Isidora mi malo pomaze."
,,Jesi razmisljala o tome da se vratis i da Stefanu kazes istinu?" Milosu sam rekla istinu. Zna sve. Cijeli Stefanov razgovor sam mu prepricala. Bio je strasno ljut.
,,Ne mogu Milose. On ima drugu. Zasto da mu kvarim srecu? Sa njom ce imati djecu a mi cemo da nastavimo zivot. Imam dovoljno para za nas cetvero."
,,Jesi sigurna da ima drugu?"
,,Tako je rekao Mariu. A i u njegovim ocima sam ja kurva i ne bi vjerovao da su djeca njegova."
,,Kako ti kazes. Hocu da ih vidim. Nije isto preko kamere i uzivo." Isidora mu je bila u rukama. Povela sam ga do sobe gdje su spavali.
Usli smo unutra i oboje su bili budni. Stefana se igrala rukicma a Marko je samo lezao.
,,Male buce. Vidi se da vas mama dobro hrani. Jel piju mlijeko ili ih dojis?"
,,Dojim ih a pomlo im i dajem kasice. Zato su ko male buhtlice."
,,Smijem ih uzeti?"
,,Neces moci oboje. Ja sam se jedva upraksala." Uzeo je Stefanu i ljuljuskao je. Marko je poceo plakati pa sam ja uzela njega. Stefanu je drzao jednom rukom a drugom je uzeo Marka.
,,Dobro ti stoje djeca."
,,Pa mozda Isidora uskoro dobije jos jednog brata ili sestru. U Americi sam nasao curu. Upoznali smo se na poslu. Zivi u Beogradu. Volimo se pa mozda ubrzo bude nesto ovako malo."
,,Drago mi je zbog tebe. Zna li za Isidoru?"
,,Zna. Ne smeta joj to. Cak je cesto spominjemo."
,,To je dobro. Ja se ne planiram udavati. To jest, niko ne bi htio curu sa troje djece. Meni je dobro i ovako."
,,I Stefan ti ih odma dvoje." Nasmijali smo se. On je i dalje bolna tema za mene.
,,Hajde da jedemo. Gotovo je." Sjeli smo da jedemo dok su blizanci bili u kolicima. Isidora se ne odvaja od Milosa."
,,Tata, hajde spavaj kod nas. Kod mene u sobi. Molim te. Puno sam te pozelila."
,,Ako se mama slozi, ostajem koliko god zelis."
,,Tvoja je kuca, imas pravo da budes tu. Ja nemam nista protiv."
,,Jupi. Tata ce biti sa nama."
□□□□□□□□□□□□□□□□□□□
Milos p.o.v.
Ovome ce doci kraj. Heleni se u ocima vidi koliko joj je tesko i koliko je povrijedjena. Sada ce se sve okoncat.
Sa njima sam ostao jos dva dana. Isidora me htjela kod sebe i opet sam je doveo ovdje u Beograd.
Prije pola sata sam zvao Stefana da ga pitam gdje je. Svi su se okupili kod njegovih roditelja. Cak su i Helenini roditelji tu kao i Nikolina i Antonio. Dok se oni ovde provode, Helena tamo pati i sama se muci sa djecom. On bi trebao da je sa njom i da zajedno uzivaju sa njima. Ni za sta ne bih mjenjao ulogu tate koju imam. Isidora je moje sve. Dao bih zivot za nju.
Helena ne zna da idem Stefanu. Boli me uvo sto on ima djevojku. Duzan je da brine o svojoj djeci. On ih je napravio. Mulac jedan.
Parkirao sam ispred i onda usao u dvoriste. Smjeh se cuo i napolju. Da vidim da li cete se smijati za pola sata.
Otvorila je Mihaela.
,,Milose, djete, dobrodosao. Hajde udji. Joj, promjenio si se malo. Jesi se to udebljao?"
,,Nisam tetka. Nego, svi su unutra. I Helenini?"
,,Jesu. Ostali smo sa njima u kontaktu. Zao mi je Helene. Ja ne vjerujem da ga je ona prevarila. Ne bi to ona uradila. Prije bi Stefan. Znas li mozda gdje je?" Ne mogu vjerovati da ona brani Helenu a ne sina.
,,Znam, a sada cete svi saznati pravu istinu. Ako vam ona nece reci, onda cu ja. A njeni roditelji ce da me cuju i to dobro."
,,Hajde djete." Usli smo u dnevni boravak gdje su svi sjedili a kada sam usao, svi smo se ispozdravljali.
,,I Milose, jesi nasao nekakvu Amerikanku?"
,,Samo sam cekao da se vratim da popricam sa vama svima. Laro, Lazare, dobro je sto ste i vi tu jer mi trebate." Bjes me je uhvatio.
,,Kakvi ste vi roditelji? Svoje djete odbacit jer je navodno prevarila. I da je ubila covjeka, to joj ne smijete uraditi. Jel to zato sto nije vasa krv? Sto je niste vi napravili? Mnogo ste pogrijesili." Dok sam im to govorio, Lari su suze padale. Svi su me zabezeknuto gledali. Sada sam se okrenuo prema Nikolini i Antoniu. ,,Kakva si ti sestra a ti prijatelj? Ti si je odbacila zbog neceg takvog. Nisi joj se javila kada si joj bila najpotrebnija. Ni ti ni Antonio. Bitnije je da samo narod nista ne zna i nista ne prica. Vi joj niste nikakva porodica. Svi ste je napustili bez razloga."
,,A ti Stefane, kako si mogao povjerovati da te je prevarila? Ona koja te je ko boga gledala. Da je i mrtva pjana, ona to ne bi uradila. Valjda si je za cetiri godine upoznao."
,,Zasto me je onda ostavila ako me je toliko voljela?"
,,Morala ti je slagati. Nije htjela da bude ostavljena zbog druge. Sjeti se svog i Marievog telefonskov razgovora. Ako si htio kurvu u krevetu, znas gdje si takve mogao naci. Sve je to uradila zbog toga." Nisam se obazirao na to sto govorim. Briga me.
,,Nikada je nisam planirao ostaviti. Ne postoji druga. Marieva cura se zvala isto Helena i pomagao sam mu da smisli izgovor kako da je ostavi."
,,To sto meni govoris, trebas reci njoj." Krenuo sam prema izlazu a onda sam zastao.
,,I Stefane, dok nisam zaboravio, prije pet mjeseci postao si otac. Toliko od mene. Dovidjenja."
,,Stani! Sta si rekao? Otac?"
,,Da Stefane. Kada te je ostavila bila je trudna dva mjeseca. Na taj dan ti je htjela reci da je trudna. Djete je tvoje. Pardon, djeca su tvoja." Njegov izraz lica je bio neprocjenjiv.
,,Djeca? Pod tim misls na Isidoru, zar ne?"
,,Isidora je moje djete. Helena je rodila djecaka i djevojcicu. I dok se vi ovdje zabavljate, ona se sama muci sa troje djece. Al ako vam ovo sto sam vam rekao nista nije bitno i ne znaci , zaboravite. Ona ima mene i moje roditelje koji cemo joj uvijek pomoci."
KAMU SEDANG MEMBACA
My everything✔
RomansaJedna noc je promijenila moj zivot u potpunosti. Jedna osoba je usla u moj zivot a jedna izasla. Jedna noc nacinila je jedno maleno stvorenje koje je postalo centar mog svijeta. Znao je za njega ali nas dvoje nismo mogli ostati zajedno. Odlucio je...