Sedmi dio

1K 53 2
                                    

Spremam se za posao. Sada mi je vec tesko sa nadjem odjecu koja mi prekriva stomak. Prije petnestak dana sam isla na kontrolu. I Milos je isao sa mnom. Vec sam peti mjesec. Milos i ja smo nakupovali dosta stvari. Pretezno su to stvari koje mogu nositi i djecaci i djevojcice.

Obukla sam se i sjela u taksi i otisla u bolnicu. Usla sam u prostoriju za sestre i obukla svoju uniformu koju sam ja kupovala po svojim mjerama. Vrijeme je da kazem Stefanu da krene traziti novu med. sestru.

,,Helena, doktor je rekao da ides u njegovu kancelariju cim dodjes." Sta sad hoce? Malo mi je tesko da budem sama sa njim u prostoriji. Zavoljela sam ga. Jako. Smirila sam se i pokucala. Cula sam napred i usla. Sjedio je za stolom i nesto kucao po racunaru.

,,Sestra mi je rekla da si me zvao."

,,Jesam. Hocu da razgovaram sa tobom. Sjedi." Polako sam sjela zbog stomaka. On se oslikao preko al to Stefan ne vidi.

,,Gle, bicu direktan. Radis ovdje tri mjeseca i skoro stalno smo zajedno. Svidjela si mi se. Bolje receno, zaljubio sam se u tebe. Znam da sam stariji od tebe al srce ne bira u koga ce se zaljubiti."

,,Ne mogu vjerovati." Osjecanja su obostrana. Ali ja ne mogu biti sa njim. On nece prihvatiti mene sa paketicem koji nosim u sebi.

,,Helena, reci nesto. Da li ti ista osjecas za mene?"

,,Nisam te nikada gledala na taj nacin jer u mom zivotu postoji neko meni jako bitan."

,,Znam da nemas momka. Pitao sam Sofiju. Da li bi izasla sa mnom?"

,,Stefane, postoje neke stvari koje ne znas o meni i koje nikada ne bi prihvatio. Sigurna sam. Da ne postoji to, rado bih pristala."

,,Koje su to stvari? Otkud znas da ne bih prihvatio?"

,,Zao mi je, ne mogu ti reci. Molim te ne muci me vise." Osjetila sam jaku bol u predjelu stomaka. Ovo nije micanje bebe.

,,Helena, jesi dobro? Blijeda si." Htjela sam mu reci da jesam ali kada sam spustila pogled i ugledala da su mi bijele pantole postale crvene u nekom delu,vrisnula sam. Krvarenje u trudnoci nije dobro.

,,Sta ti je? Helena?"

,,Stefane, moram da idem. Moram izaci na sat dva." Bol se pogorsavala.

,,Ne ides nigdje dok mi ne kazes sta ti je." Odlucno je rekao.

,,Trebam kod doktorice Maje Bilic. Hitno." Suze su vec padale niz lice.

,,Maja je ginekolog. Sta ces kod nje? Zasto ces tamo kada te i ja mogu pregledati."

,,Ona je moj doktor. Ona je od pocetka uz mene i ona zna." Moja beba nije dobro. Neka prestane sa ispitivanjem.

,,Od pocetka cega?"

,,Od pocetka trudnoce. Molim te, moja beba nije dobro. Pantole su mi krvave i stomak me boli."

,,Trudna? Zasto odmah nisi rekla nego cutis?" Ustao je i uzeo me u narucje i krenuo ka ordinaciji.

,,Koji si mjesec?"

,,Peti. Molim te spasi moju bebu." Spustio me je na sto i skinuo. Ubrizgao mi je nesto u ruku. Bol se polako smanjivala. Molim te Boze, cuvaj moju bebu. Ne uzimaj je.

,,Vidim sta je. Zaustavio sam krvarenje. Nije nista opasno. Pukao ti je jedan mali kapilar. Ta bol i bebini udarci su se ujedinili i ubog toga je bila jaka bol. Sada cu ti uraditi ultrazvuk. Ne panici. Beba je dobro. Kada malo dodjes sebi, razgovarat cemo." To mi sada nije bitno. Na stomak mi je stavio gel i prelazio po stomaku koji je bio poveci.

,,Kao sto sam rekao, beba je dobro. Otkucaju srca su odlicni. Hoces da znas sta je?"

,,Naravno. Prije petnaest dana sam  bila na kontroli i nije se vidjelo."

My everything✔Where stories live. Discover now