Osamnaesti dio

895 51 4
                                    

Tri godine kasnije

,,Mama, zasto tata jos ne dolazi? Nisam ga vidjela dugo." Isidora je vec velika. Ima cetiri godine. I sad pita za Milosa. On je otisao u Ameriku na godinu dana. Otisao je prije mjesec dana. Tamo radi. Njegova firma ga je poslala.

,,Duso, znas da je tata otisao daleko. Nece se jos vratiti. Kada ustane, nazvacemo ga pa cete pricati, moze?"

,,Moze mamice. A kada ce to biti?"

,,Jos malo. Dovoljno da odemo do bake i dede."

,,Kojih?"

,,Kod bake Lare. Jesi za to?"

,,Idemo. A hoce li biti i Nemanja?"

,,Nece ljubavi. Samo mi." Odvela sam je u njenu sobu i obukla je.

,,Sacekaj tu u sobi da se mama obuce pa cemo ici." Poljubila sam je u kosu te sam otisla u nasu sobu. Pogledala sam u Stefana koji je spavao. Sinoc je dosao kasno jer su on i Mario isli negdje lumpovat. Dosao je kuci polupijan. Al smo zato Sofija, Nikolina i ja isle prije nekoliko dana. Izvukla sam iz ormara kombinaciju te je obukla.

Uzela sam Isidoru za ruku te je povela do auta i stavila u sjedalicu

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Uzela sam Isidoru za ruku te je povela do auta i stavila u sjedalicu. Krenuli smo do mojih.

Parkirala sam se u njihovom dvoristu te smo izasle.

,,Mama, eno tetino auto." Nisam znala da ce oni biti tu.

,,Vidim ljubavi. Ajde idemo." Pozvonila sam i vrata je otvorila mama.

,,Ko je to meni dosao? Dodji ljepotice." Uzela ju je u ruke a mene zagrlila. Usli smo unutra i sa svima se ispozdravljali. Opusteno smo sjedili u dnevnom i pricali dok se oni nisu dotakli osjejive teme. Moje i Stefanove djece. Kojih nema al oni bi da ima.

,,Tata, necemo zuriti. Jos nije vrijeme. Isidora je mala. Bar Stefan nece jos."

,,Koliko je njemu godina? 32?" Klimnula sam glavom. On nije star. Sada je u najboljim godinama.

,,Kada budem trudna, znacete. Evo, Nikolina ima malu bebu. Imate nju."

,,Pa mi zelimo tvoju bebu. I kada cete se vi vjencat? Cetiri godine ste zajedno. Red bi bio da to ozvanicite."

,,Opet ponavljam, ne znam. Nemojte me tako nesto pitati. To je izmedju Stefana i mene. Molim vas."

,,U redu kceri. Samo smo srecni zbog vas. Drago mi je da su obe moje djevojcice nasle muskarce kakvi vas zasluzuju." Toni je privukao Nikolinu sebi i poljubio je u glavu.

Zao mi je sto se Toni udaljio od mene. Vise nismo kao prije. Vidimo se samo kada su neke vecere ili kada se skupimo. On se dosta promjenio. I zbog toga mi je krivo. Ja nisam odustala, kad god ugrabim priliku, razgovaram sa njim.

,,Mama, mozemo li sada zvati tatu?"

,,Izi, vidis da smo u gostima. Kada dodjemo kuci."

,,Ali mama, ja zelim da vidim tatu. Molim te. Samo da ga vidim."

,,Hocete se ljutiti ako je odvedem u sobu da pozovemo Milosa?"

,,Helena vodi djete i ne pricaj gluposti." Uzela sam je u ruke i ponjela do sobe. Preko vibera sam ga pozvala. Brzo se javio. Ukljucila sam kameru.

,,Tata!" Zavristala je. Svaki dan ja njega zovem i oni pricaju koliko njemu vrijeme dozvoljava.

Dok su oni pricali, doslo mi je muka. Nagoni me da povracam.

,,Pricajte vi, ja moram u wc." Ostavila sam je na krevetu a ja sam otisla u wc i povratila. Necu se valjda sada razboliti. Pred godisnjicu koja je za deset dana.

Izaprala sam usta i vratila se u sobu. Isidora je sjedila i plakala.

,,Sta je bilo ljepotice? Zasto places?"

,,Tata ne moze da prica sa mnom. A ja zelim da ga gledam."

,,Znas da tata ima posla tamo i da prica sa nama koliko moze. Pozvacemo ga opet sutra. Nemoj plakati. Sta ce se desiti ako puno places?"

,,Spasce mi trepavice i imacu cudno lice. A to ne zelim." To uvijek pali kada place. Inace ima jako duge trepavice pa zato joj to govorim.

Nismo ostali jos dugo. Otisli smo kuci jer je ona zaspala a i Stefan je sigurno ustao.

□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□

Proslo je par dana a meni je i dalje mucno. Sve pocinjem da mislim da sam trudna. Stefanu jos nista nisam govorila a i necu dok ne budem sigurna. Sada ce odvesti Isidoru kod Milosevih roditelja pa cu svratiti h apoteku po test. Ja se iskreno nadam da sam trudna. I Stefanu ce biti drago jer znam koliko je jos prije par godina htio dijete.

Ostavila sam je kod babe i djeda i otisla u prvu apoteku. Kupila sam test i farmaceutkinja me je pustila da ga uradim u njihovom wc-u.

Cekala sam deset minuta i onda pogledala u oba testa. I oba su bila pozitivna. Dobicu bebu. Jos jedno dijete.

Test sam bacila u korpu i oprala ruke. Izasla sam napolje.

,,I, jel pozitivan ili negativan?" Cura je mojih godina. Mozda malo starija.

,,Pozitivan. Oba su pokazala. Hvala Vam sto ste mi dopustili da iskoristim vas toalet."

,,Nema na cemu. I cestitam."

,,Hvala. Dovidjenja." Na izlazu sam stavila ruku na stomak i presla par puta po njemu. Idemo bebice da tati kazemo srecnu vijest.

□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□

Sva srecna sam usla u stan i jedva cekam da zagrlim Stefana i da mu kazem da ce postati otac. Nemam zbog cega da se brinem.

Polako sam usla u stan da ga iznenadim. Krenula sam u nasu sobu ali su me njegove rijeci zaustavile. I ubile svu srecu u meni.

,,Mario, nije to nista tesko. Ovako. Helena, ja ne mogu vise da budem sa tobom. Zavolio sam drugu i sa njom zelim da budem. Ne svidja mi se kakva si u krevetu. Losa si. Znam sa si mozda povredjena ali proci ce. Zelim ti sve najbolje u zivotu. E tako brate, to ti je najlakse." Nisam pustila suze da poteku iako su prijetile. Plakacu kada ostanem sama. Zato sam se ponovo vratila do ulaznih vrata, otvorila ih i malo zalupila. Da zna da sam dosla.

Necu mu pruziti to zadovoljstvo da me ostavi zbog neke druge koja mu je u krevetu dobra i koju voli. Taj scenario gledati nece. Zato cu ja njega ostaviti i otici iako se moje srce lomi na komade.

A znam i kako cu to izvesti. Ali ne veceras. Necu mu ni reci za trudnocu. Gad pokvareni.

My everything✔Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt