Helena p.o.v.
Djeciji udarci su me probudili jutros. Bili su toliko jaki. Mislim da cu se ubrzo i poroditi. Za petnaest dana ulazim u deveti mjesec.
A prije tri dana sam se preselila kod Stefana. Moji nisu to dobro prihvatili. Prvo su negodovali al su na kraju popustili. I niko me nije zvao tri dana. Ja sam zvala njih al se ne javljaju. Jos su ljuti. Pricala sam sa Ninom. Dobro su sto je najvaznije. Mama se vratila na staro. Ista je kao prije. .
Stefan nije u stanu. Nocas je primio hitan poziv i otisao je u bolnicu. Nije mi stigao reci sta je u pitanju. Trebao bi se uskoro javiti.
Ustala sam iz kreveta i oprala zube i pocesljala se. Planirala sam da se osisam na paz al mi Stefan neda. Kaze da mi duga kosa dobro stoji.
Napravila sam sebi sendvic i jela. Nisam puno ni gladna al zbog malene moram jesti.
U jednoj sobi u stanu sam napravila da bude njena sobica. Koja ce biti i moja prvih par mjeseci. Ona sama ne moze biti a u nasu sobu je ne mogu dovoditi. Plakace i Stefanu ce to smetati. Al nije vrijeme sada za to. Ima vremena da o tome razmisljam.
Obukla sam pamucne helanke i Stefanovu majicu. Samo sto sam se obukla, zazvonio mi je telefon. Sofija je.
,,Hej Sofi. Kako si?"
,,Mucno. Vrlo mucno. Al dobro, ti?"
,,Ja sam dobro. Malo me je strah poroda. Al kopeljam se."
,,Jesi spremna za danas?"
,,Jesam spremna za sta?"
,,Da upoznas buduceg svekra i svekrvu."
,,Stefan mi nista nije rekao. Ocigledno mu nije namjera da me vodi." Znala sam da ce nekada doci do toga da on nece negdje sa mnom da ide. Povrijedilo me je to.
,,Ne mogu vjerovat. Sto puta su mu rekli da ne dolazi bez tebe. Hoce da te upoznaju."
,,Pa nista od toga sada. Mozda jednom kada budu dolazili kod tebe i kad se ja porodim."
,,Helena, oni znaju da si trudna i prihvatili su to kao i Stefan."
,,U redu. Al opet ako mi on ne kaze za poziv, necu mu sama govoriti." Ovo mi je samo jos jedan od dokaza da ne misli sa mnom nesto ozbiljno.
,,Kako zelis. Ali ako dodje bez tebe, ima da ga napadnem. Zbog tebe se i pravi rucak."
,,Izvini se roditeljima u moje ime. Nije do mene nista."
,,Zao mi je sto imam brata kretena. Vidimo se. Mozda svratim sutra do vas. Relja opet ide na put pa sam sama."
,,Navrati kad god zelis. Ja sam uvijek u stanu. Cao. Budi blaga prema Stefanu danas." .
,,Jadan on kad ga uhvatim." Prekinula je a ja sam sjela na kauc razmisljajuci o danasnjem rucku. Vise nigdje necu ici sa njim. Kad se tako ponasa. Pa i kad se porodim.
Ulazna vrata su se otvorila i Stefan je sav izmoren usao u stan. Podocnjaci su mu bili ispod ociju a oci krvave od nespavanja.
,,Ustala si?" Prisao mi je i poljubio me.
,,Prije sat vremena? Sta se desilo?"
,,Ma, zena se porodila ali imala problema pa je zato duze trajalo. Jos nosi blizance. Al hvala Bogu, obe su zive. Morace malo duze biti u bolnici." Skinuo je koznu jaknu i sjeo pored mene. Stavio je ruku na moj stomak. ,,Kako si ti?"
,,Dobro. Malo jace udara. Nemirna je." Nekako imam osjecaj da cu se brzo poroditi. Da nece cekati termin. Malo me ledja bole al mu to nisam rekla.
YOU ARE READING
My everything✔
RomanceJedna noc je promijenila moj zivot u potpunosti. Jedna osoba je usla u moj zivot a jedna izasla. Jedna noc nacinila je jedno maleno stvorenje koje je postalo centar mog svijeta. Znao je za njega ali nas dvoje nismo mogli ostati zajedno. Odlucio je...