Petnaesti dio

966 51 0
                                    

Helena p.o.v.

,,Helena kceri, treba li ti pomoc? To je tesko."

,,Ne treba Lela, mogu sama, nije tesko." Pripremam vodu da okupam Isidoru. Stefan je negdje u kuci. Sredjuje neke papire vezane za bolnicu.

Nasula sam toplu vodu u banjicu i samo sto sam je podigla, u stomaku me je nesto presjeklo i ona banjica mi je ispala. Odmah sam se savila.

,,Helena, jesi dobro?" Ne mogu se ispraviti. Boli me.

,,Boli me stomak. Pomozi mi da dodjem do kreveta molim te. Ja cu ovo ocistiti." Uhvatila me je za ruku te sam sjela.

,,Rekla sam ti da je tesko a ti me ne slusas. Idem da zovem Stefana."

,,Nemoj. Nema potrebe. Malo popusta. Bezveze ce se brinuti." Ustala sam i uzela krpu da ono ocistim.

,,Sta radis to? Sjedi a ja cu da ocistim. Nije mi tesko." Sjela sam a bol je polako popustala.

Cuo se plac iz sobe. Nisam mogla da se ispravim. A moram.

,,Mihaela, molim te, mozes li mi je donjeti. Znam da te zamaram, izvini."

,,Nije mi problem. Znas da uzivam da provodim vrijeme sa njom." Ona mi ju je donjela i skinula sam majicu i dala joj da jede. Ljubav moja mala.

U medjuvremenu, Mihaela je ocistila i otisla negdje. Kada je zavrsila sa dojenjem, stavila sam je na krevet i skinula. Mnogo voli da je razgolicena. Dok se ona smjeskala, ja sam je samo gledala. Ima tri mjeseca i hvala Bogu dobro napreduje. Milos stalno dolazi kod nas i Stefanu nekada zasmeta kada je malo duze sa mnom.

Sada mi je Mihaela donjela vodu i okupala sam Isidoru. Lijepo sam je sredila i obukla za spavanje jer je vec bilo devet sati uvece. Stefan je vec tri sata u kancelariji.

Iako je jul, ipak sam joj obukla dugo jer je u kuci klima i nije bas tako toplo.

Iako je jul, ipak sam joj obukla dugo jer je u kuci klima i nije bas tako toplo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Samo bez ovih rukavica)

Kada je Isidora zaspala, stavila sam je u krevetac. Iz ormara sam uzela gacice i spavacicu od crne svile, stavila je na krevet i usla u kupatilo. Skinula sam sve sa sebe i usla u punu kadu pjenusave vode. Malo mira i odmora. Uzivala sam opustajuci se dok neko nije vrata otvorio. Ah naravno, to je Stefan.

,,Kakvo je to opustanje bez mene?" U ruci je drzao flasu crnog vina i dvije case. Bio je samo u boksericama. Joj, on ce sada da udje kod mene a pritom ce se skinuti. Sest mjeseci smo zajedno a nikako nismo spavali. I on mene jeste vidio skroz bez odjece ali ja njega nisam.

,,Duso oci ce ti ispasti od ovakve ljepote. Napravi mjesta." Kada se skidao gledala sam svugdje samo ne u njega. Pomjerila sam se napred i on je sjeo a ja sam mu se naslonila na prsa. Natocio nam je vino i pruzio mi casu.

My everything✔Where stories live. Discover now