Prvi dio

2K 61 1
                                    

,,Hajde ljubavi."

,,Milose necu, moram da spremam za ispit." Odbijala sam ga jer, istina je da ne zelim da idem na tu zurku. Nisam ja za to. Ali moj decko ne prihvaca ne kao odgovor.

,,A Leno sta cu ja sam tamo. Znas bice mnogo cura koje ce htjeti da budu sa mnom. A ja ne odgovaram za svoje postupke." Konj. Zna da me gadja u slabu tacku. Da ga ne izgubim.

,,Konju jedan. Mars. Znas da cu nakon ovoga da idem sa tobom. Dodji po mene u deset." Osmjeh mu je bio na licu te me podigao u vis.

,,Haha znam ja gde da gadjam. Cekaj me u deset. Budi najljepsa."

,,Takva sam svaki dan." Ostavio je poljubac na mojim usnicama te izjurio iz sobe. Bacila sam se na krevet i moje misli je zauzeo smedjokosi muskarac kojeg ja mislim da volim. Ne mogu bez njega. Valjda je to ljubav.

Otvorila sam ormar, i trazila kombinaciju koju cu veceras da obucem. Na kraju sam i izabrala.

Nije proslo ni pet minuta, u sobu je usla mama sa osmjehom na licu.

,,Sta je smijesno? Jesam ja?"

,,Drago mi je da si srecna."

,,Pa moglo bi se reci da jesam."

,,Pa zar nisi?"

,,Ako mislis na Milosa, trenutno jesam ali ne vjerujem da je on onaj pravi. Nemam taj neki poseban osjecaj"

,,Ti najbolje znas. Samo, budi oprezna?"

,,U vezi cega?"

,,On je muskarac. Sve ce ti najljepse govorit samo da te odvuce u krevet."

,,Mama, znas da necu potkleknuti. Tek mi je 18. I sama znas sta sam obecala sama sebi."

,,Tek kad se udas. Znam sreco ali pazi, vi ste mladi. Mladost ludost. Zaboravite na zastitu i eto djeteta. Umjesto da izlazis i provodis se, ti brines o djetetu. Jedino ako ne abortiras."

,,A sta bi ti i tata uradili da Ninica ili ja kojim slucajem zatrudnimo?" Zanimao me je njen odgovor iako mi nije potreban. Ne planiram da se pustam u te vode jos.

,,Za vase dobro, najbolje je da abortirate. Imacete vremena za djecu."

,,Dobro iako neces imati slucaj ni od mene ni od Ninice."

,,Vjerujem ja vama duso, ali ne i danasnjim momcima. Nisu ti momci kao momci iz mog doba."

,,Joj mama, kao da ih nije bilo. Meni je tetka pricala da je tata bio zenskaros."

,,Pa jeste malo, ali kada smo se uzeli, sve se promjenilo."

,,Haha dobro mama, zezam se." Zagrlila sam je i oborila na krevet zajedno sa mnom.

,,E ludo dijete, nisam ja bas mlada za bacanje na krevet."

,,Zeno imas cetrdeset godina. Nisi stara." Ustala sam i uzela haljinu u ruke. ,,Svidja li ti se?"

,,Lijepa je al da nije malo preotvrena."

,,Nije mama a i Milos voli kada oblacim ovakve haljine."

,,Ako se tebi svidja, onda je i meni lijepa."

,,Gdje je Ninica?"

,,Otisla je sa Antoniom do grada."

,,Ona se opasno mota oko mog bate. Da ne bude nesto izmedju njih."

,,Pa mogla bi se ona sada udati, 24 joj je. A Antonio je dobar mladic. Nije probisvjet i kriminalac."

,,Ma on je najbolji. Kao brat mi je. Bolji je nego ijedan zenski prijatelj. Sve mu mozes reci."

,,Ok, ajde sada se spremaj. Idem ja." Izasla je a ja sam pogledala na sat. Vec je pola devet.

Brzo sam skinula sve sa sebe i istusirala se. Obukla sam bade-mantil i sjela da se nasminkam samo malo. Kosu sam ispeglala i pustila da pada niz ledja.

Obukla sam haljinu i zakopcala je. Pogledala sam se u ogledalo i zadovljna sam svojim izgledom.

 Pogledala sam se u ogledalo i zadovljna sam svojim izgledom

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Kad je sat otkucao pet do deset, zvono se oglasilo.

Sisla sam u predsoblje gdje su me docekali mama i tata a na vratima Milos.

Sisla sam u predsoblje gdje su me docekali mama i tata a na vratima Milos

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

,,Mama, idemo mi. Necu doci kasno. Cao." Cim je mama zatvorila vrata, Milos me je uhvatio oko struka i poljubio.

,,E ovo je posteni pozdrav. Idemo." Usli smo u njegovo auto te nas je odvezao do poznatog beogradskog kluba ,,Xxx,, (Ovo sam lupila.)

Cim smo izasli, uhvatio me je oko struka te smo zajedno usli. Sjeli smo za nas sto koji je on rezervisao. Narucili smo dvije tekile. Iskreno, ne volim alkohol pretjerano puno, ali mogu da popijem casu do dvije.

Ustali smo i otisli do podijuma gdje smo plesali. Mnogi muskarci su bacali pogled na mene, ali ja nisam obracala paznju na njih nego na muskarca koji je bio pored mene. Nema mi nista mrze nego kada muskarac koji je u vezi, cijelo vece gleda u druge zene. Ajd ono bacis pogled ako je dobra riba ili u zenskom slucaju, frajer.

......................

Bilo je dva sata oko ponoci kada me je alkohol uhvatio bas dobro. Ne znam sta mi je bilo da popijem ovoliko.

,,Milose, vodi me kuci. Sve me boli."

,,Jesam ti rekao da ne pijes toliko. Hajde idemo." Nekako sam izasla iz kluba te smo krenuli. U toku voznje sam zaspala.

Probudilo me je blago drmusanje. Jedva sam otvorila oci i ugledala Milosa kako mi se osmjehuje.

,,Hajde, odnjecu te u sobu." Uzeo me je u narucje i nosio ka nepoznatoj kuci.

,,Ovo nije moja kuca."

,,Moja je. Staraca mi nema. Doveo sam te ovdje da ne ides kuci pijana."

,,Posalji poruku mojoj mami da ne brine. Telefon ti je u torbici."

Sjela sam na krevet kada sam osjetila da mi Milos skida naramenicu od haljine.

,,Sta radis to?"

,,Ne mozes u tome da spavas. Dacu ti ja svoju majicu." Nisam imala snage da mu se oduprem pa mi je on skinuo.

Osjetila sam kako mi ostavlja poljupce po vratu. Bila sam samo u grudnjaku i gacicama.

,,Mi..Milose." Strah me je uhvatio sta ce da radi.

,,Opusti se mala, znam da i ti ovo hoces. Samo neces da priznas." I onda se desilo ono sto nikako nije trebalo.

Evo ga prvi nastavak je stigao a sledevi ce brzo.

My everything✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang