Sesnaesti dio

949 55 0
                                    

Helena p.o.v.

Djeciji plac me budi iz sna. Polako sam ustala da ne probudim Stefana jer je sedam sati ujutro. Imao je napornu noc. Oko pet je dosao iz bolnice.

Zato sam Isidoru uzela u ruke i izasla iz sobe. Usla sam u kuhinju i nju stavila u njenu stolicu. Sada ima deset mjeseci. Nije jos prohodala ali puže. Svugdje je po stanu.

,,Mama, meko." Svojim rukicama je lupala po plastici. Mnogo je slatka. Vise lici na Milosa nego na mene. Jedino ima moje oci.

Ugrijala sam joj mlijeko i uzela je iz one stolice i dala joj da ga popije.

Dok se ona igrala u onom krevecu za igru, ja sam nazvala Nikolinu. Oni su dobili sina, Nemanju. Mali ima tri mjeseca. Brzo mi se javila. Znam da je budna jer se mali u ovo vrijeme uvijek budi.

,,Hej seko."

,,Cao Nina. Sta radite?"

,,Hranim Nemanju a Toni spava. Umoran je."

,,Pitam se zbog cega."

,,Haha pa pitaj se. Gdje mi je zetonja?"

,,Zetonja ti spava. Dosao je iz bolnice jutros u pet."

,,Mogli ste doci danas. Toni i Stefan mogu da rostiljaju. Pozvacemo i Sofiju i Relju. Sta mislis?"

,,Ako Stefan bude htio."

,,Javi mi kada ustane. Ja cu se cuti sa Sofijom. Cao."

,,Vidimo se."

Prekinula sam i otisla do Isidore. Gledala sam je kako se igra. Ona se smijala. Mamina mala princezica. Iako sam mlada postala majka ne kajem se. Ovo je nesto najljepse sto mi se dogodilo.

,,Tata, tata." To joj je bila i prva rijec. U osmom mjesecu.

Proslost

Stefan i ja smo sjedili na kaucu zagrljeni dok se Isidora igrala na podu.

Dopuzala je do Stefana i povukla ga za nogu.

,,Ko je to meni dosao?" Uzeo ju je u ruke i podigao. Ona je vrisnula. Kao i svaki put kada joj to radi.

Zatim ju je spustio i ona mu je rukicama udarala po licu. Zatim je rekla svoju prvu rijec ali pogresnom covjeku.

,,Tata, tata." Stefan se namrstio. Prestao je sa svime sto je radio sa njom. Nece se valjda sada naljutiti. Ona je mala. Ne zna nista. Umjesto da se radujem sto je rekla prvu rijec ja tugujem. Tugujem jer se Stefan naljutio.

Dao mi ju je u ruke i otisao u sobu. Ja sam ostala sa sjedim sa njom. Ubrzo je zaspala i ostavila sam je da spava u krevetac koji je bio u dnevnom.

Otvorila sam vrata sobe ali nikoga tu nije bilo. Cula sam vodu u wc-u. Brzo je izasao.

,,Ne mogu vjerovati da si se naljutio zato sto ti je rekla tata. Ona je mala."

,,Nisam se naljutio. Samo kada je rekla tata podsjetila me je na nesto sto ja zelim a ne mogu jos to da imam." Mogla sam i pretpostaviti. On zeli dijete. Ja mu ga sada ne mogu roditi. Jos je rano. Isidora ima tek osam mjeseci.

,,Zao mi je Stefane. Znas da ti ja jos ne mogu roditi dijete. Isidora je jos mala."

,,Znam da ne mozes." U glasu mu se osjetila neka cudna sjeta.

,,Ako ti zelis dijete sada, nadji neku koja ti moze roditi. Da nije kao ja." Okrenula sam mu ledja jer su mi suze tekle niz obraze. Rukama sam obujmila struk.

,,Ti bi stvarno da ja nadjem drugu?"

,,Vrlo dobro znas da ne bih. Ali ako ce tebe to ciniti srecnijim, zasto da ne. Za osobe koje volis zelis da su srecne pa i pod cijenu da nisu tvoje."

My everything✔Where stories live. Discover now