Yeni okul günü en sevdiğim. Hemen yatağımdan kalktım ve banyoya koştum elimi yüzümü yıkayıp okul formamı giydim. Evde kimse olmadığından yemek yemeden çıktım.
Okula doğru yürürken telefonundan müzik dinlemeye başladım. Bts Run kesinlikle çok güzel bir şarkı. Okul evime uzak olmadığı için hemen varmıştım. Koşarak sınıfıma çıktım.
En arka sıraya geçtim her zamanki yerime. Bazen başkalarına bakıp kıskanıyordum keşke arkadaşım olsa diyordum ama ben böyle iyiydim.
Beni pek sevmezler okulda bende kimseye takılan bir tip değilim zaten. Sessizce okula gelir dersleri dinler öğlen arasında dans etmeye giderdim.
Öğretmen içeri girdiğinde kulaklığımı kulağımdan çıkardım ve dersi dinlemeye başladım. Bütün dersler çabuk geçti ve öğlen arası oldu.
Koşarak çıktım dans edecektim ama birinin bana çarpması ile yere düştüm.
"Çok özür dilerim" dedi kişi beni kaldırmak için elini uzattı.
"Önemli değil"dedim elinden tutup kalktım. Birbirimize bakıp güldük ve sonra yanından ayrıldım.İki kat yukardaki dans odasına çıktım ve BTS run açıp dans etmeye başladım. Kendimi dansa öyle bir kaptırmıştım ki derse geç kaldığımı çok geç fark ettim.
Koşarak sınıfa girdiğim de herkesin gözü benim üzerimdeydi öğretmenden özür dileyerek yerime geçtim.
Son dersleride dinledikten sonra eve gitmek için dışarı çıktık. Binadan çıktığımda her zaman ki tayfa beni bekliyordu.
"Bizde nerede kaldı kız güzeli diyorduk" dedi grubun lideri.
"Benimle uğraşmayın ne olur"diye yalvardım her zaman ki gibi.
"Olmaz" dedi lider ve pis pis sırıttı.Yine aynısı oluyor her sene gibi bu senede dayak yiyecektim. Daha fazla konuşmama gerek yoktu benim dövmeye başladılar. En çok karın bölgeme vurdular. Bayılmak üzereyken bir ses duydum çok tanıdıktı ama sonrasını hatırlamıyorum.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
İlk bölüm biraz kısa olabilir kusara bakamayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUM MELEĞİM (BİTTİ)
FanfictionLay in hiçbir şeyden haberi yoktu ama ona lisenin ilk gününden beri aşık olan birisi vardı. Hemde okulun en gözde öğrencisi.