Bahçeye çıktığımızda şok oldum ben nasıl bir eve geldim. Suho bu kadar zengin mi?
"Suho"
"Efendim"
"Bu ev sizin mi"
"Evet"dedi yere bakarak.
"Peki okulda sizin mi"
"Evet"
"Yok artık"dedim sinirle. En nefret ettiğim şey bana yalan söylenmesi.Tek güvendiğim insan bana yalan söyledi. Tam arkamı dönüp gidecek iken önüne geçti.
"Gitme"
"Suho en nefret ettiğim şey bana yalan söylenmedir ve bunu bana tek güvendiğim kişi yani sen söyledin"
"Bir dakika sen bana güveniyor musun"
"Evet" dedim.O anda hemen bana sıkı sıkı sarıldı. Bende bunu bekliyormusum gibi hemen ona sarıldım. Bu duygu çok tuhaftı. Sanki dünyada sadece ikimiz vardık.
"Hyung annem geldi" dedi Luhan.
Hemen suho dan ayrıldım Luhan bana bakarak gülümsedi ve göz kırptı. Hepimiz içeri geçtiğimizde Suho hemen annesinin yanına gitti."Oğlum"
"Anne" dediler ve birbirlerine sarıldılar. Keşke benin annem de böyle olsaydı. Şuan kesinlikle içki içiyordur. Bir gün bir yerde ölü bulunacak ve ben üzülmeyecegim kesinlikle."Hep bizde buradayız"dedi Luhan.
"Sizde gelin buraya"dedi Suho.
Luhan elimden çekerek yanlarına götürdü. Onlar sarılırken ben onları izledim yine uzaktan."Bu yakışıklı çocuk kim"dedi annesi.
"Lay hyung"dedi Luhan.
"Meşhur Lay sensin demek ki"
"Anne"dedi Suho.
"Benim efendim" dedim önünde eğilerek.
"Çok saygılı"dedi yanaklarımı sıkarak. "Teşekkürler efendim""Anne Lay bizde kalacak" dedi Suho
"Hayır gideceğim ben"
"Olmaz buraya kadar gelmişken kal" dedi annesi.
"Size rahatsızlık vermiyim"
"Ne rahatsızlığı" dedi Luhan.
"Teşekkürler"dedim yine eğilerek."Ben yemek hazırlıyorum baban gelene kadar serbestsiniz"dedi ve mutfağa gitti. Çok sevimli bir annesi vardı keşke benin annem de böyle olsa. Üçümüz birbirimize bakıyorduk ne yapacağımızı bilmiyorduk.
"Oyun oynayalım"dedi Luhan.
"Tamam"dedik suho ile aynı anda.
Tam o sırada zil çaldı ve içeri Sehun geldi. (Hunhan dan Vazgeçmem asdsasdsa)
"Sehun"dedim şaşırarak.
"Biz komsuyuz" dedi Luhan.
"Aynı zaman da sevgili"dedi Suho. Nasıl yani bir dakika Luhan da mı gay yani gaylere karşı değiller."Neyse oyuna geçelim" dedi Suho.
"Ne oynayacağız"dedim
"Pepero oyunu" dedi Luhan sevinerek. (Kraker en kısa yiyen kişi kazanıyor biliyorsunuzdur zaten)
"Ne hayır" dedim.
"Evet" dedi üçü.Hepimiz bahçeye çıkmıştık ve masanın başına toplanmıştık. Şans eseri olacaktı şişenin ucu kime gelirse o bir kişiyi seçecek ve onunla oynayacak. İlk çeviren kişi Luhan dı ve çıkan kişi Sehun du.
"Sevgilim varken sizi seçmem"dedi
"Bizim burada olduğumuzu unutma"dedi Suho.
"Tamam tamam" dedi Luhan. Kraker aldı ve yemeye başladılar.
"Sakın kardeşimi öpme"dedi bağırarak.Ayrıldılar ve hemen ölçtük 3 santim di. Yuh biz onu nasıl geçeceğiz.
"Sanki yapmadığımız bir şeyde"dedi Luhan.
"Benim önümde yapmayın yeter"
"Çevir"dedi suho ya şişeyi vererek. Çevirdiğinde şişe bana geldi."Beni ve sevgilimi seçme abi"
"Tamam be Lay hadi yapalım bunu" dedi ve bana döndü.
"Ama onların ki çok küçük nasıl onları geçeceğiz"
"Hepsini yiyerek" dedi.Bir saniye ne ne dedi o anlamadım ne yani öpüşücek miyiz yani. Kraker aldı ve oyuna başladık. Olsun Lay hep merak ettiğin dudakların tadına bak dedim ve kraker yemeye başladım. Tamamen yok olduğunda hafiften dudaklarımız değdi ve hemen geri çekildik. İkimiz de çok utanmıstık.
♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
NO KRAY
YES SULAYNO SEKAİ
YES HUNHAN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUM MELEĞİM (BİTTİ)
FanfictionLay in hiçbir şeyden haberi yoktu ama ona lisenin ilk gününden beri aşık olan birisi vardı. Hemde okulun en gözde öğrencisi.