Dansa karar verdim Luhen Roleplay ruh ikizim karar verdi bu şarkıya asdsasd
"Ben buldum"dedi Luhan.
"Ne"dedik hepimiz.
"Bence dansı biz uyduralım"
"Şarkı ne olacak"dedi Suho.
"Ben Çin de bir şarkı kaydetmiştim o olabilir" dedi telefonundan bir şarkı açtı.Kesinlikle şarkı çok güzeldi özellikle Luhan'ın sesi herşeye değerdi.
"Dans ederken bu şarkıyı söyleyebilir misin"dedim.
"Olur ama bana yardım et söylemeye"dedi.
"Tamam"dedim."Dans ve şarkıya karar verdiğimize göre yemeğe gidelim ben acıktım"dedi Sehun.
"Daha yeni yedik sevgilim"dedi Luhan.
"Bende acıktım"dedi Suho.
"Siz ikiniz gidin biz çalışalım"dedim.Suho tamam anlamında başını salladı ve yanağından öptü Sehun da Luhan ın yanağından öpüp gittiler. Ahh biz bunlarla ne yapacağız ya.
"Lay hyung"
"Luhan aynı sınıftayız bana hyung demene gerek yok"
"Tamam o zaman sana bir şey diyeceğim"
"Sehun ve hyung da bu yarışmaya katılmalı ikiside çok güzel dans ediyorlar"
"Nasıl yani"
"Evet benden iyi dans ediyorlar özellikle Sehun"
"Tamam gidip öğretmen ile konuşalım"dedim gülerek.Öğretmenin yanına gittiğimizde biraz itiraz etsede kabul etmişti. Şimdi dansta 4 kişiydik onlar bizim dansımızı izlemişlerdi şimdi bizde onları izleme zamanı gelmişti.
"Nasıl onlara kabul ettireceğiz"dedim.
"Benim işim kolay senin işin daha zor Sehun u öpünce herşeyi kabul ettiriyorum bir şey hariç"dedi gülerek.
"Neyi kabul ettiremiyorsun"
"Üste olmama izin vermiyor" dedi. O utanmamıstı ama ben onun yerinde utandım. ( içimdeki hunhan aşkı her yerde işte)."Asıl olay Suho nun kabul etmesi zaten"
"Orasını da sen düşün"dedi gülerek. Ne yapsam kabul eder acaba ilk önce onu dans ettirmeliyim ama nasıl. Of düşündükçe başıma ağrı giriyordu. Ben düşünürken içeri girdiler hemen Suho yanına oturdu."Yoruldunuz mu"dedi Sehun.
"Hayır"dedim çünki dans etmedik.
"Sizin neyiniz var"dedi Suho.
"Yok bir şey"dedi luhan.
"Suho hep biz dans ediyoruz birazda siz dans edin"dedim gülerek birazda gamze mi çıkardım.Önce tuhaf tuhaf baktı sonra yalvaran gözle bakınca tamam deyip ayağa kalktı. Sehun da kalkınca Luhan müzik açtı. Got7 stop stop it açtı ve dansı biliyorlardı galiba hemen dans etmeye başladılar.
Ağzım açık onları izliyordum süper dans ediyorlardı özellikle Sehun. Luhan'ın dediği kadar varmış Suho da hiç fena değildi kesinlikle dördümüz olursak yarışmayı kazanırız.
"Süpersiniz"dedim dans bitince. Nefes nefese yanıma geldi Suho.
"Teşekkürler meleğim"dedi saçımı öperek.
"Sizde bizimle dans edermisiniz"dedi Luhan.
"Olmaz"dediler aynı anda.
"Neden" dedik bizde aynı anda.
"Çünki öğretmen sadece sizi seçti"dedi Suho.
"Aslında yarışmada dördümüz de varız"dedim utanarak."Nasıl yani" dedi Suho.
"Öğretmen ile konuştuk ve dördümüz yarışmadayız"dedi Luhan.
"Biraz konuşalım mı"dedi Suho.
"Tamam"dedim.Kapıdan dışarı çıktı ve bende peşinden gittim. Acaba kızdı mı.
"Suho" dedim o kattaki tuvalete gidik.
"Efendim meleğim" dedi anlaşılan kızmamıştı.
"Ne olur sende yarışmaya katılsan" dedim ona yaklaşarak.
"Ben sizin kadar güzel dans etmiyorum ama"
"Mükemmel dans ediyorsun"dedim ona sarılarak."Tamam"dedi ve o sırada dudaklarıma bakıyordu. Korkudan dudaklarımı yaladım hala alışamadım onunla öpüşmeye.
"Yapma" dedi
"Neyi"dedim yine dudaklarımı yalayarak.
"Bunu"dedi ve beni sömürür gibi öpmeye başladı bende onu öpmeye başladım.Bir ara havalanıp beni vücuduna sardı düşmemek için bacaklarımı beline doladım. O kadar sıkı öpüyordu ki inledim.
"Mmm" dememle dili devreye girdi ve ağzımı keşfetmeye başladı.Nefessiz kaldığımda geri çekilmek zorunda kaldım. Utandığım için ona sarıldım ve yüzümü göstermedim. İnmeye çalışıyordum ama izin vermedi.
"İstersen haraket etme senin için hiç iyi olmaz"dedi.
Ne dediğini sonradan fark ettim aşağı baktığımda gördüğüm şeyle şok oldum.♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Heyooo ben geldim. Umarım beğenirsiniz asdsasd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUM MELEĞİM (BİTTİ)
FanfictionLay in hiçbir şeyden haberi yoktu ama ona lisenin ilk gününden beri aşık olan birisi vardı. Hemde okulun en gözde öğrencisi.