Uyku vakti gelmişti ve ben nerede uyuyacağım asıl soru kimseyi odansından çıkarmak istemiyorum. Sehun da burada kalacak onlar hemen Luhan'ın odasına çekildiler.
"Bu odada beraber kalsak olur mu"dedi Suho.
"Tamam"
"Ben sana giyecek kıyafet getireyim"dedi ve içerideki kıyafet odasına gitti. Rahat pijamalar getirdi onda mavi bende pembe vardı."Ben koltukta yatarım"dedi ve koltuğa geçti. Bende istemeye istemeye yatağa geçtim. Odanın sahibi o ama yatağında ben yatıyorum içim hiç rahat değil.
"Suho uyudun mu"
"Hayır"
"Orası hiç rahat gibi durmuyor yanında yatabilirsin istersen"
"Bunu demeni bekliyordum"dediği gibi hemen yanıma gelip yattı."İyi geceler"dedim gülümseyerek.
"İyi geceler"dedi benim yattığım yere dönerek. O kadar yorgundum ki hemen uyuya kalmıştım. Sabah uyandığımda Suho nun elleri benim belimdeydi sarılarak uyuyorduk.Onu rahatsız etmeden kalkmaya çalıştım ama öyle bir tutuyordu ki sanki kaçacakmışım gibi tutuyordu. İstemsiz olarak onu uyandırmak zorunda kaldım.
"Suho geç kalıyoruz kalk istersen"
"Anne biraz daha ne olur"
"Ben annen değilim"
"Lay"dedi birden yataktan kalkarak.O kadar hızlı kalkmıştı ki yatak sallanmıştı az daha düşüyorduk.
"İyi misin"dedim
"Evet iyiyim sen"
"Bende"
"Okula geç kalmayalım istersen"dedi yataktan kalkarak.Utanmış Suho görmeyi en sevdiğim şekli. Yanakları kıpkırmızı oluyor ve nereye bakacağını şaşırıyor. Geç kalmamak için bende yataktan kalkıp okul kıyafetimi giydim.
Aşağı indiğimizde masa hazırdı ve Luhan'ın üstünde bizim okulun forması vardı.
"Günaydın efendim"dedim bayan Kim'e
"Günaydın. Bu arada bana anne diyebilirsin"dedi
"Luhan bugün ilk okul günün"dedi Suho."Dönemin ortasında okula geliyorum ama nasıl olacak bilmiyorum"
"Kore'ye yeni döndüğün için olabilir mi" dedi Sehun.
"Yemek yiyin"dedi bayan Kim.Hemen yemek yemeye başladık. Kahvaltı mükemmeldi evde hiç yapmadığım için tuhaf geliyordu bana. Bu duruma alışmak istemiyorum çünki bugün kendime yeni bir ev bulmak zorundayım.
Yemeğimiz yedikten sonra Suho'nun arabası ile okula gittik. Tabi Luhan'ı gören herkes tuhaf bakıyordu bu okulda bir tek ben mi tanıyordum Suho ve Luhan'ı ne kadar asosyal birisiyim.
Okul bahçesinde lider yine beni bekliyordu.
"Kız güzeli nereye"
"Benimle uğraşma ne olur"
"Olmaz"
"Sen kimsin"dedi Luhan.
"Asıl sen kimsin ve bu okulda beni tanımayan biri var"
"Tanımak zorunda değilim"
"Kız güzeli bir iken iki tane oldu desene"dedi Luhan a yaklaşarak. Hemen Sehun liderin elini tuttu ve itti."Onun kim olduğu çok önemli değil"dedi Sehun. Suho neredesin tam araba park edecek zamanı buldun sende.
"Tamam Sehun"dedi ve hemen elini Luhan dan çekti. Tabi yine bana sardı her zaman ki gibi bana vurmaya başladığı zaman Sehun elini tuttu."Anladık kız kılıklı iki senin ama bu bizim"dedi Lider.
"Kim demiş sizin olduğunu Lay benim"dedi Suho arkadan gelerek.
"Bakın kimler gelmiş"
"Beğenmedin mi"
"Hayır"
"O zaman sana kim olduğumu göstereyim"dedi Suho.Elimden tutarak yanına çekti ve bağırarak "SENİ SEVİYORUM" dedi
"Bende"dedim ve oradaki kimseyi umursamadan beni öpmeye başladı bende karşılık verdim ama utanıyordum.♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Vay bir günde iki bölüm süper asdsasd ♥☆♥☆♥☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUM MELEĞİM (BİTTİ)
FanfictionLay in hiçbir şeyden haberi yoktu ama ona lisenin ilk gününden beri aşık olan birisi vardı. Hemde okulun en gözde öğrencisi.