Düğün günü (2 aylık hamileler)
Sulay (lay)
Tao beni ve Luhanı odaya kitledi neymiş efendim düğünden önce birbirini göremek uğursuzluk getirirmiş hep yalan.
"Ben suho yu istiyorum"
"Bende Sehun"diye bağırdık aynı anda."Olmaz size kaç kere dedim az sabredin birazdan göreceksiniz zaten birbirinizi"
"Çok gıcıksın"dedi luhan dudak bükerek.
"Kesinlikle"dedim Luhan katılarak.
"Sizinle uğraşamam ne haliniz varsa görün"dedi sonunda pes ederek.Kapıyı açtığımda önümüzde kris vardı.
"Senin ne işin var burda"dedim
"İçeri düğünden önce birbirinizi görmeyeceksiniz" dedi sert sesiyle. Korkup içeri geçtik kris çok iyi biriydi ama bağırınca ya da sinirlenince çok korkutucu oluyor.Kızdırmamak için sessizce yerimize oturduk. Hemen tao nun yanına geçti ve dudağından öptü.
"Bu haksızlık"dedi luhan
"Ne haksızlık"dedi kris
"Siz birbirinizi görüp öpebiliyorsunuz" dedi.
"Kesinlikle"dedim ona katılarak."Ben sıkıldım artık ne zaman başlayacak şu düğün"dedim telefonuma bakarken. Suho dan mesaj gelmişti
"Sevgilim seni çok özledim. Karım olmanı sabırsızlıkla bekliyorum. Seni çok seviyorum" yazmıştı. Hemen cevap yazdım.
"Sevgilim bende seni çok özledim tao ve kris başımızda haraket edemiyoruz bir yere. Bende sabırsızlıkla bekliyorum evlenmeyi ve seni tekrardan görmeyi. Bende seni çok seviyorum" dedim ve gönderdim."Başlıyor"dedi tai heyecanla.
"Sonunda"dedi luhan.
Benim koluma tao girdi Luhan ın koluna kris birlikte dışarı çıktık. Düğün alanına geldiğimde şok oldum.Sehun ve Suho az ileride bizi bekliyordu. Bir iki adım sonra artık evli biri olacaktım. Tuhaf bir duygu sevdiğin adam ile evlenmek ve ondan bir can taşımak. Suho nun yanına geldiğimde tao yu bırakıp onun koluna girdim.
"Çok güzelsin"dedi bana."Sende çok yakışıklısın"dedim
"Teşekkür ederim sevgilim"dedi gülümseyerek.
"Artık başlayalım"dedim
"Tamam"dedi ve birbirimize bakarak yeminlerimizi ettik. Aynı şeyi Sehun ve Luhan da yaptı."Şimdi burada öpüşmemiz gerekiyor"dedi suho.
"Öp o zaman"dedim gülerken ve beni gülüşümden öptü. O anın şokuyla ona karşılık veremedim. Düğünde olduğumuz için hemen geri çekildi.
"Akşama saklayalım" dedi göz kırparak.Konukların tebriklerini kabul ediyorduk. Hepsi bittiğinde söylenmeye başladık luhan ile.
"Çok yorucu"dedim
"Kesinlikle"dedi ayaklarını ovarak.
"Sonunda evlendik be oh"dedi Sehun. Hepimiz bir anda gülmeye başladık.
"Evet"dedi luhan ve kalkıp Sehun dudağına yapıştı."Burada yapmayın bari" dedi Suho yanıma otururken.
"Abi artık evlendik ve soyadım kim değil oh"dedi gülerek.
"Ha ha ha"dedi suho.
"Eve gitmek istiyorum"dedim.
"Aaa ev"dedi Sehun.
"Evet ev" dedim.
"Bizim size süprizimiz var"dediler aynı anda.
"İşte bundan korkuyordum"dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUM MELEĞİM (BİTTİ)
FanfictionLay in hiçbir şeyden haberi yoktu ama ona lisenin ilk gününden beri aşık olan birisi vardı. Hemde okulun en gözde öğrencisi.