15.BOLUM

917 46 45
                                    

Sabah uyandığımda arkamda bir ağrı hissettim. Akşam çok güzel geçmişti ilkimi aşık olduğum birine verdim. Suho bana sarılarak uyuyordu ve ikimiz de çıplaktık utanıyorum kalkıp üstümü giymeliyim ama Suho yu uyandırmadan nasıl kalkacağım.


"Sevgilim haraket etmeyi kes"dedi Suho.
"Ne zaman uyandın"
"Hiç uyumadım"
"Neden"
"Gece boyunca seni izledim"
"Yah"dedim yüzümü kapatarak.
"Utanma artık benden" dedi ve elimi yüzümden çekip öptü.

Yatakta kalkıp oturdu bende kalkmaya çalıştım ama boşuna yine ağrı girdi ve bağırdım.
"Ahh"
"Çok mu acıyor"
"Hayır ani haraket edince"
"Yıkanalım sana ağrı kesici getiririm"
"Tamam" dedim ve hemen yataktan çıkıp beni kucağına altı. Tanrım ikimiz de çıplağız yüzüne bakamadım ve başımı boynuna gömdüm.


"Utanınca daha tatlı oluyorsun ve bu senin için iyi olmayacak"dedi gülerek. "Tamam"dedi gülerek. Banyoya geçtiğimizde beni yere bıraktı ve suyu hazırladı ısındıktan sonra tekrar kucağına alıp küvete yerleştirdi. Güzelce beni yıkadıktan sonra giyinmek için odaya geçtim o sırada o banyoya girdi.

Dünki kıyaflerimi giyip onu beklemeye başladım çok geçmeden oda geldi yanıma gülerek.
"Bugün okul yok dışarı çıkalım mı" dedi.
"Olur" dedim ve onun giyinmesini bekledim. Giyindiken sonra aşağı inmek için kapıyı açtığımda Luhan ile karşılaştım.

Koşarak yanıma geldi ve sarıldı.
"İyi misin Lay"
"İyiyim sen"
"Süperim"dedi gülerek. İkimiz yavaş yavaş merdivenlerden indik arkamızda Sehun ve Suho vardı.

Kahvaltı masasına geçtiğimizde Luhan ve ben dikkatli bir şekilde oturduk. Sehun ve Suho bize gülerek bakıyordu. Pislikler onlar rahat oturabiliyor ama biz acı içinde. Bunun hesabını ona soracağım.

"Anne biz bugün dışarı çıkacağız" dedi Suho.
"Tamam oğlum"dedi e yemeğe devam ettik.
"Sevgilim"dedi Suho.
"Evet"
"Ağrı kesici getireyim mi" dedi Bayan Kim in yanında artık kadının yüzüne bakamayacağım.
"Hayır"dedi dişlerimi sıkarak.

Luhan bize gülüyordu.
"Asıl Luhan'a lazım"dedim. Bu sefer gülme sırası bendeydi.
"Bu kadar güzel anlaşmanıza sevindim"dedi Bayan Kim gülerek ve masadan kalktı.
Suho ya sinirli bir şekilde bakıyordum.

"Sevgilim öyle bakınca daha sevimli oluyorsun"
"Bugün beni sinir etme günün mü senin Suho"
"Hayır"dedi gülerek kalktı masadan ve içeri gitti. Yanıma geldiğinde elinde iki tane ağrı kesici vardı.

Birini bana ötekini Luhan a verdi. İçtikten sonra masadan kalktık ve odalara çıkmaya başladık.
"Bugün nereye gideceğiz"dedi Sehun.
"Önce AVM ye oradan sonra piknik yaparız"dedi Suho.
"Tamam o zaman bende benim arabamı alırım iki araba gideriz" dedi.
"Tamam he ben kris ve tao da çağırdım"dedi
"Tamam"dedi ve odalara geçtik.

"Sevgilim kris ve tao kim"
"Küçüklük arkadaşımız yeni evlendikleri için balayına gitmişlerdi yeni geldiler"
"Hmm"
"Hadi hazırlanalım"
"Benim kıyafetim yok burda"
"Benim kıyafetlerimden giyersin"dedi ve siyah dar paça ve beyaz gömlek verdi.

Giyindikten sonra fark ettim oda aynısını giyiyordu. Birbirimize bakıp gülümsedik. Dışarı çıktığımızda Luhan bizi bekliyordu.

"Sehun arabayı almaya gitti"
"Tamam inelim"dedi Suho. Dışarı çıktığımızda şok oldum Sehun arabası mükemmeldi.

(Sehun arabası Lamborghini)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Sehun arabası Lamborghini)


(Suho nun arabası Ford mustang)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Suho nun arabası Ford mustang)

MASUM MELEĞİM (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin