Dans etmeyi bitirdiğimiz de nefes nefeseydik. Suho gidip kapıyı açtı ve içeri toparlayarak küçük bir geyik girdi. Ona bakıp gülümsedim oda bana karşılık verdi.
"Hyung ne olur bizimle birlikte katıl"
"Tamam"
"Hyung ne olur"
"Tamam"
"Yalvarırım"
"Tamam luhan tamam katılıyorum"dedi bağırarak.Hemen kucağına atladı ona sarılmak için ama acı bir şekilde bağardı.
"Ne oldu" dedim.
"Acıdı"
"Ben size kaç defa demekten bıktım ama siz akıllanmadınız" dedi Suho.
"Ne yapabilirim çok tatlı"dedi Sehun."Ah ben size fazla yüz verdim"dedi Suho yavaşça Luhan'ı kucağına alarak.
"Eve gitmek istiyorum" dedi Luhan.
"Zaten okul bitti nasıl kendimizi kaptırdıysak" dedi Sehun.
"Kapa çeneni oh seksi sehun"dedi Luhan.Asıl sıkıntı şimdi aklıma geldi benim kalacak bir evim yok. Ne yapacağım annem bir kere bile beni aramadı ne yapmalıyım. İlk önce kıyafetlerimi almam gerek. Arabaya geldiğimizde Suho Luhan'ı yavaşça arabaya bindirdi.
"Sevgilim ne oldu çok dalgınsın"
"Kalacak evim yok ayrıca eve gidip kıyafetlerimi almam gerek"
"Tamam gidip alalım ve kalacak evin tabi ki de var benimle kalacaksın"
"Ama"
"Hiç bir şey istemiyorum bizde kalacaksın"Hepimiz arabaya bindiğimizde Suho direkt olarak bizim eve sürdü. Aslında annem ile yüzleşmekten korkuyordum ama sonunda onunla karşılaşmak zorundayım. Eve geldiğimizde inmek zorundaydım.
"Sevgilim ben seninleyim korkma"dedi elimi sıkarak.
"Teşekkür ederim"dedim yanağını öperek. Artık alıştığım için rahatlıkla öpebiliyorum.Arabadan sadece ikimiz indik çünki Luhan uyuyordu. Eve çıktığımızda zile basmak yerine anahtar ile açtım ama keşke açmaz olsaydım.
"Anne"dedim sesim titreyerek. Ama beni umursamıyordu çünki bir erkeğin altında inlemekle meşguldü.
"Birde bana ibne diyorsun ama senin yaptığın ne Sürtüksün"dedim ağlamaya başlamıştım.
"Kapa çeneni zevkimi bölme"
"Sürtük"dedim.
"Yeter artık git"dedi adam.
"Sen kapa çeneni Piç"dedim.
"Düzgün konuş benimle"dedi adam.
"Sizden iğreniyorum"dedi ve koşarak evden çıktım.Suho peşimden koşarak geldi. Bacaklarım beni daha fazla taşımayamadı ve yere düştüm. Yağmur yağmaya başladı ve ben iyice sefil duruma düştüm. Suho da benimle birlikte yere oturdu.
"Sakın ağlama o kadın için değmez" dedi elimi tutarak.
"Ama daha babam öleli ne kadar oldu ki onu aldattı" dedi ama daha çok ağlamaya başladım. Benim ağlamamı durduramayınca öpmeye başladı ve bende ona karşılık verdim.Sokaktan geçen bir teyze bizi gördü ve bağırmaya başladı.
"Sapıklar"
"Aşkın neyi sapık"dedi Suho.
"Evinizde yapın"
"Özür dileriz"dedim utanarak. Kadın gittikten sonra birbirimize bakıp gülmeye başladık.Beni yerden kaldırıp arabaya bindirdi. Eve giderken sessiz sessiz ağlıyordum ve kesinlikle Suho ağladığımı biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUM MELEĞİM (BİTTİ)
FanfictionLay in hiçbir şeyden haberi yoktu ama ona lisenin ilk gününden beri aşık olan birisi vardı. Hemde okulun en gözde öğrencisi.