Lay ( 7 ay sonra yani doğum zamanı)
Yatakta zorlukla döndüm ve nefes almaya çalışıyordum. Yanımda rahatlıkla uyuyan kocama baktım.
"Suho kalk"
"Ne oldu doğurdun mu suyun mu geldi doktor"diye kalktı yattığı yerden.
"Sakin ol doğurmadım sadece uyuyamıyorum"
"Gel buraya" dedi ve beni kucağına çekti.
"Ağırım"
"Hiçte bile" dedi ve sıkıca sarıldı karnımın izin verdiği kadar.
"Sevgilim"dedim sessizliği bozarak.
"Hm"
"Acıktım"
"Hadi yemek yiyelim" dedi ve beni kucağında aşağı indirdi. Beni nasıl taşıyabiliyor anlamıyorum. Yemek masasına beni oturttu ve yemek yapmaya başladı.Gün geçtikçe birbirimize daha fazla aşık oluyorduk ve daha da kuvvetleniyorduk. Yemeği masaya getirdiğinde kapı çaldı ve kapıya bakmaya gitti.
"Sus sen sana çok sinirliyim"diye içeri giren bir adet luhan vardı.
"Yine ne oldu" dedi Suho yanıma gelerek.
"Beyfendi açıklasın"dedi Sehun u göstererek. Hepimiz sehun a döndük ve açıklamasını bekliyorduk.
"Ah dedim ki beraber beşik almaya gidelim. Yok ben annemin bana aldığını kullanacağım dedi ve inatlastı"
"Bunda ne var ki"dedim luhan a dönerek.
"Ne yok ki resmen annemin aldığı hediyeyi beğenmedi"
"Hayır öyle değil sadece bende almak istedim o kadar"dedi Sehun ve mutfaktan çıktı. Suho ya başımla beraber onun arkasından gitmesini söyledim."Luhan"
"Hm"
"Sence bu yaptığın saçma değil mi"
"Of bende bilmiyorum bu hamilelik hormonları son ayımda daha agresif oldum"
"Biliyorum ama onun gönlünü alman lazım"
"Biliyorum"dedim masum bir çocuk gibi.
"Git kocanın yanına ve benim kocamı yanıma yolla"dedim gülerek. Tamam anlamında kafasını salladı ve mutfaktan çıktı. O gittikten sonra karnıma şancı girdi.
"Suho"diye bağırdım hemen. Aşağı baktığımda yere kan damlıyordu ne olduğunu anlamadım ve her taraf kandı.
"Suho koş her yer kan" diye bağırdım tekrar ama sonrasını hatırlamıyorum.Suho
Lay in bağırışı ile mutfağa geri döndüm ve yerde kanlar içinde yatan karımı gördüm.
"Lay" diye bağırdım yanına giderek. Hiç ses yoktu ve kıpırdamıyordu. Hemen onu kucağıma alıp arabaya bindirdim.
"Ne oldu"dedi luhan
"Bilmiyorum ben hastaneye gidiyorum sizde gelin arkamdan"dedim ve arabayı çalıştırdım. O kadar hızlı sürüyordum ki kaza yapmadığım için şükürler olsun. Lay i kucağımda hastaneden içeri soktum.
"Doktor" diye bağırdım. Hemen yanıma hemşire geldi.
"Suho bey ne oldu"
"Karım"diye bildim sadece. Hemen sedye getirdi ve kollarımdan aldılar onu.
"Ne oldu"dedim.
"Ameliya alacağız"dedi doktor yanıma gelerek.
"Neden kötü bir şey mi oldu" dedim ama soruma cevap vermedi.Ameliyathanenin önünde yaklaşık 3 saattir bekliyorum. Doktor çıkıp bir şey demiyordu.
"Benim yüzünden"dedim sinirle
"Abi senin suçun yok"dedi luhan
"Onu tek bırakmamalıydım doğumu yaklaştı ve senin de sende dikkatli ol"dedim.
"Abi rahatla Lay e bir şey olmaz o çok güçlü biri"
"Ya bebeğime doğmamış bebeğime bir şey olursa"
"Hayır oda annesi gibi güçlü biri"dedi arkamdan gelen bir ses.
"İyiler mi" dedim doktorun yanına giderek.
"Zor bir ameliyat oldu ama ikiside çok iyi durumda"
"Ne zaman görebilirim"
"Bir saat sonra normal odaya alacağız"dedi ve gitti.Arkamı dönüp Luhan a baktığımda iki büklüm olmuştu ve suyu gelmişti hayır olamaz.
"Luhan" diye bağırdım.
"Abi doğuruyorum" dedi ve çığlık attı.
"Doktor"diye bağırdım ikinci sefer. Hemen yanımıza geldiler ve Luhan ı ameliyata aldılar. Sehun u aradım
"Luhan" dedim.
"Ne oldu luhan a"
"Doğuma aldılar"
"Hemen geliyorum"dedi ve yüzüme kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUM MELEĞİM (BİTTİ)
FanfictionLay in hiçbir şeyden haberi yoktu ama ona lisenin ilk gününden beri aşık olan birisi vardı. Hemde okulun en gözde öğrencisi.