Okul çıkışı olmuştu ve ben hala kalacak bir ev bulamadım. İlk önce evi ayarlamalıyım daha sonra kıyafetlerimi almalıyım. Kesinlikle annemi görmek istemiyorum.
"Hadi gidelim" dedi suho.
"Gidecek bir evim yok"
"Bugünlük bizde kalmaya ne dersin"
"Olmaz size rahatsızlık vermiyim"
"Sorun olacağını sanmıyorum" dedi.Elimi tutarak arabaya götürdü. Elleri çok yumuşaktı ve ellerini tutmayı çok sevdim. Keşke hiç bırakmasa. Arabaya bindirdi üstüne üstlük birde emliyet kemerimi bağladı o kadar yakınımdaydı ki kokusunu ona fark ettirmeden içime çektim. Yüzünü ilk defa bu kadar yakından görüyordum.
Kendi koltuğuna geçtiğinde bana dönüp gülümsedi ve arabayı çalıştırdı. Yol boyunca hiç konuşmadık ve ben onu izledim gülümseyerek. Onun yanında çok mutluyum ama bu doğru mu? Bugün elimi tuttuktan sonra ona hislerimin hiç de doğru olmadığını anladım. Ben Suho' ya aşık oldum...
SUHO
Beni yol boyunca o kadar güzel izledi ki. Bana öyle baktığında ona sıkı sıkı sarılasım geliyor. Sonunda eve varmıştık nasıl olsa ailem Lay'i bildiği için sıkıntı yoktu. Ama Luhan ya Lay'e bir şey söylerse o zaman bittiğim andır.
"Geldik" dedim ona dönerek. Baktığımda uyuduğunu gördüm. Arabadan inip onu kucağıma aldım ve eve doğru taşıdım. Gün geçtikçe daha çok zayıflıyordu. Kesinlikle ona çok yemek yedirmeliyim biraz kilo alsın. Evin kapısına geldiğimizde zile basmak zorunda kaldım. Kapıyı açan Luhan oldu en çok korktuğum kişi.
"Hyung bu kim"
"Ben kucağımda bu eve kimi getirebilirim Luhan"
"Lay hyung"
"Evet şimdi çekil uyanmadan onu yatağa yatırayım" dedim ve odama çıkardım.Yatağa yatırdığım gibi yorgana gömüldü. Hep hayalini kurduğum kişi benim evimde ve benim yatağımda yatıyor. Luhan odaya dalmadan önce aşağı indim. Onu izleme olayına daha sonra devam edebilirim.
"Hyung" dedi sevimli şekilde.
"Tamam otur anlatacağım"
"Seni çok seviyorum hyung" dedi ve hemen koltuğa oturdu."Lay'e ne kadar aşık olduğumu biliyorsun. 3 sene boyunca onu uzaktan izledim artık onunla tanışmaya ve kendimi ona kabul ettirmeye çalışıyorum"
"Hyung kesinlikle benim idolüm sensin"
"Teşekkür ederim""Peki neden bizim evde"
"Annesi ile tartışmış ve kalacak bir yeri olmadığı için buraya getirdim zorla"
"En iyisini yapmışsın hyung"dedi bana sarılarak.LAY
Uyandığımda yumuşacık bir yataktaydım. Neredeyim ben Suho nerede niye yataktayım. Yataktan kalktığım gibi aşağı indim Suho ile biri sarılıyordu biraz kıskanmış olabilirim. Yalandan öksürdüm dikkat çekmek için.
"Uyandın mı"
"Evet"
"Hyung bu çocuk çok tatlı"dedi çocuk yanıma gelip yanaklarımı sıkarak.
"Luhan Lay'i hemen rahat bırak"
"Sorry hyung"
"Suho az konuşabilir miyiz"
"Tabi" dedi.Elimden tutarak bahçeye çıkardı. Yürürken ellerimize bakıyordum. Eğer böyle olmaya devam ederse ellerine alışacağım ve hiç bırakmayacağım.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
No KRAY
Yes SULAY ♥♡♥♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUM MELEĞİM (BİTTİ)
FanfictionLay in hiçbir şeyden haberi yoktu ama ona lisenin ilk gününden beri aşık olan birisi vardı. Hemde okulun en gözde öğrencisi.