19.BOLUM

704 50 23
                                    

2 ay sonra...

Dans yarışması vakti gelmişti ve dansımız çok güzel. Kesinlikle biz kazanacağız bizim yanımızda Sehun diye bir dans makinası var.

Stresten başıma ağrı girmişti.
"Ah" diye inledim.
"Ne oldu sevgilim"
"Başıma ağrı girdi"
"Bekle"dedi ve hemen başıma masaj yapmaya başladı. Biz arkada sıramız gelemesini beklerken Tao ve Kris bizi dışarıda bekliyordu.

"Sevgilim biraz daha iyi misin"dedi Sehun.
"İyiyim sevgilim geçti mide bulantım"
"Kendini iyi hissetmezsen doktora gidelim" dedi ve dudaklarına yapıştı.

Bunu gören suho boş durur mu hayır oda benim dudaklarımı sömürdü. Aslında böyle olmayı çok seviyordum iyi böyleyiz ve bunu demeye çekiniyorum ama iyiki annem benden nefret etti ve biz bu hâle geldik.

Aniden benimde midem bulandı ve koşarak tuvalete gittim. Peşimden Suho gelip benim sırtımı okşayarak rahat kusmamı sağladı.

"İyi misin"
"Bilmiyorum neden böyle oldum ki"
"Yemek yedin mi"
"Evet"
"Bizim sıramız"dedi Sehun gelip.
"Geliyoruz"dedim ve dışarı çıktık.

Bugün dansımıza yeni bir kaç bir şey daha ekledik sonunda trouble maker eklemiştik. İlk başta Luhan ve ben istemesekte kabul etmek zorunda kaldık.

Sahneye çıktığımız da Tao ve Kris gördük bize bakıp gülüyordular. Şarkı açıldığında hemen dansa başladık ve kendimizi müziğe kaptırdık. Sonuna geldiğimiz de trouble maker şarkısı çalınca herkesden ses gelemeye başladı.

Onlara bakıp güldük ve dansa devam ettik. En son kısmında bizi öpmüşlerdi. Herkes şaşırsada normal karşıladım ve öpücüğüne karşılık verdim.

Sahneden indiğimizde Luhan ile yine midemiz bulandı ve koşarak tuvalete gittik. Kapıyı kitleyip rahat rahat kustum. Acaba neden böyle oluyordum neden.

Dışarı çıktığımda Luhan ile halimiz yoktu ve en son hatırladığım şey bayıldığımdı. 

Gözlerimi açtığımda yanımda Suho yu gördüm. Başımı çevirdiğimde Sehun ve Luhan'ı da gördüm.
"Ne oldu bize"
"Bayıldınız"
"Doktor bir şey dedi mi" dedi Luhan.
"Hayır sizin uyanmanızı bekledik"dedi içeri giren doktor.

"Neyimiz var" dedim.
"Zor görünen bir sey ama siz hamilesiniz ikiniz de" dedi beni ve Luhan'ı göstererek.
"Nasıl yani"
"Bende anlamdım ama hamilesiniz"
"Bu çok güzel"dedi Suho bana sarılarak.

Ben şaşkınlıktan ne yapacağımı şaşırdım ve öylece kaldım.
"Sevinmedin mi"
"Hayır çok sevindim ama tuhaf oldum"
"Bende"dedi ve tekrar sarıldı bu sefer bende onda sarıldım.

Luhan baktığımda bende farkı olmadığını gördüm. İkimiz de şok içindeydik kapı açıldı ve içeri Tao ile Kris geldi.

"Ne oldu size" dedi Tao merakla.
Luhan ile birbirimize baktık ve aynı anda söyledik. 
"Hamileyiz"
"Ne"
"Doğru duydunuz hamileyiz"
"Bende çocuk istiyorum kris"
"Tamam eve gidince çalışmalara başlarız"dedi göz kırparak.

Tao utansada umursamadı ve ona sarıldı. Ne değişik arkadaşlarım ve sevgilim var benim ama bu halde olmayı seviyordum.

MASUM MELEĞİM (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin