23.BOLUM

621 45 15
                                    

suho ve lay in evi

suho ve lay in evi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Korktuğum başıma gelmişti suho ev almıştı bize ne gerek varsa. Kapının önünde eve bakıyordum baya büyük bir ev. Aniden Suho beni kucağına aldı.
"Sevgilim ne yapıyorsun"dedim ona sıkı sıkı tutunarak.
"Evimize giriyoruz"dedi Suho bu alışkanlığından vazgeçmemişti ne zaman dışarı çıksak arabadan eve kadar daha doğrusu yatağa kadar kucağında taşırdı.


İçerisi de dışarısı kadar çok güzeldi. Ama bu eve alışmam uzun sürecek gibi duruyor ev çok büyük ve sadece ikimiz varız Sehun ve Luhan yok kendimi boşlukta hissettim.
"Ne oldu sevgilim"dedi suho
"Ev çok güzel ama tek olmak tuhaf hissettirdi luhan ve sehun yok"
"Onlarda hemen yanımızda ki eve taşındılar sevgilim"
"Gerçekten mi"
"Evet" dedi ve beni elimden tutup cama götürdü.






"İşte şurada ki ev onların" dedi boşta kalan eli ile dışarıyı göstererek.
"Çok güzel"dedim gülerek.
"Evet"
"Ama bizim ki daha güzel"dedim ona sarılarak.

(Sehun ve luhan ın evi)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Sehun ve luhan ın evi)

"Sevgilim"dedi suho dudaklarıma bakarak.
"Evet"
"Öpüsmemiz gereken bir konu var"
"Ne güzel bir konu" dedim ve hemen dudaklarına yöneldim. Sanki bunu bekliyormuş gibi karşılık verdi. Oda haklı halime olduğum için sadece öpüşebiliyoruz ama su evlenme olayları araya girince birbirimizi baya boşladık.





Nefessiz kalana dek öpüşdük.
"Seni çok özlüyorum"dedim boynuma öpücük kondurdurken.
"Oradan huylanıyorum sevgilim. Biliyorum bende seni ama çocuğa zarar vermek istemiyorum"dedim elimi karnıma götürerek.
"Ne zaman doğacak şu bebek"
"Daha 7 ay var"
"Tekrar elime kaldım desene"
"Onuda nereden çıkardın sex yapamayız dedim başka şeyler yapamayız demedim"dedim gülerken. "Hadi bakalım"dedi ve beni tekrar kucağına alıp odamıza götürdü.







Hunhan (luhan

Sehun beni yeni evimize götürdü ve gördüğüm görüntü karşında şok oldum ama aslında gerek yoktu. Bu ev ikimizin ama lay ve abim yok tuhaf hissediyorum.
"Aşkım ne oldu evi mi beğenmedin yoksa" dedi sehun.
"Hayır çok beğendim ama abim ve Lay burada değil"dedim dudaklarımı büzerek.
"Hayır burada yanımızda ki ev onların"
"Gerçekten mi"
"Evet" dedi.




Sıkı sıkı sarıldım bizi ayırmamıslardı. Yine birlikteydik her zaman ki gibi. Sehun benden ayrıldı ve hemen dudaklarıma yöneldi. Bende karşılık verdim onu öpmeyi ve içime almayı çok özledim ama sadece şimdi öpücük ile yetiniyorduk.
"Aşkım"dedim
"Hm"dedi yine dudaklarıma yapışarak. Of lanet olsun biz öpüşürken bile kalkan bir penisim var birde üstüne üstlük şuan hamilelik hormonları hiç iyi olmadı.





Kendimi geri çekmek zorunda kaldım. Sehun tuhaf tuhaf bakıyordu.
"Aşkım bizim öpüşmemiz nerede son buluyor"dedim
"Yatakta"
"Evet ve biz şuan ne yapamıyoruz"
"Sex"
"Aferin ve sen benim penisimi kaldırdın yine ve sağ elime kaldım" dedim ona kızarak.
"Elini kullanmana gerek yok sevgilim"
"Nasıl yani üste mi olacağım"
"Hayır ama başka güzel şeyler ayarlarız" dedi.



Tüh yine üste olamadım ya. Ama olsun ben onu her türlü seviyorum ve kabul ediyorum. Ondan gelecek herşeyi istiyorum.
"Bir gün üste olacağım"
"Zor biraz güzelim"dedi ve beni kucağına aldı. Gerçektende zordu çünki alkol aldığında bile sarhoş olmayan birisi o.

MASUM MELEĞİM (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin