4.BOLUM

1.3K 85 52
                                    

Suho

Daha önce böyle bir şey görmemiştim. Mükemmel bir şekilde dans ediyordu. Ağzım açık onu izliyordum.
"Çok mu kötü dans ettim"dedi nefes nefese.
"Mükemmel" dedim gülümseyerek.

Oda bana karşılık verdi ve aşık olduğum gamzesi ortaya çıktı. Evet doğru duydunuz ben Lay'e aşığım. Okula geldiğinden beri ona aşığım. Önceden sadece uzaktan izlemekle yetindim ama artık dayanamadığım için onunla tanıştım ve yavaş yavaş ona kendimi kabul ettireceğim.

"Artık derse gidelim mi" dedi beni düşüncelerimden uzaklaştırarak.
"Olur dersimiz neydi" dedim.
"Beden" dedi ve yine gülümsedi. Ah şu gülümsemenin beni ne hale soktuğunu bilseydi acaba yine bana böyle güler miydi? 

Lay önden ben arkadan odadan çıktık. Daha önce Lay'in öğlen aralarında nereye gittiğini bir türlü çözememiştim şimdi öğrendiğime göre bu sınıf tamamen ona ait olacak.

Bu kata kimse çıkmamalı Lay'in böyle dans ettiğini kimse görmemeli. Spor salonuna girdiğimizde üzerimize değiştirmeye gittik. Sadece duş kabinleri olduğu için herkes aynı yerde üzerini değiştirmek zorundaydı. Lay'i ilk defa böyle gördüğüm için içimden çığlıklar atıyordum. Bugün kalb krizinden ölmezsem çok sevineceğim.  Lay dolabının oraya geçti ve gömleğini çıkarmaya başladı.

"Oha" dedim.
"Bir şey mi oldu" dedi
"Yok" dedim. Ama kesinlikle ortada büyük bir sorun vardı. Lay çok zayıf ama vücudu ful kas dolu. Hele karın bölgesindekiler. Kesinlikle daha çok spora gitmeliyim. Pantolonunu çıkaracağı sırada biraz utanmış olabilirim o yüzden kafamı başka tarafa çevirdim. Benim kıyafetim olmadığı için değiştirmedim.

"Geçelim mi"dedim.
"Sen üzerini değiştirmeyecek misin"
"Burada kıyafetim yok"
"Benim yedek kıyafetlerim var istersen verebilirim"
"Olur" dedim.

İçimde kelebekler uçuşmaya başladı. Şuan benden mutlu insan yoktur herhalde. Lay dolabında basketbol şortu ve sıfır kollu tişörtü bana verdi. Ah keşke onları o giyseydi. Biraz sapıkça düşüncelerim var ama bende insanım bana da yetti artık.

Lay


Suho'ya kendi kıyafetlerimi verdim. Üzerini değiştirecek iken onu izliyordum. Tişörtünü çıkardığında şoka uğradım.
"Beni yiyecekmis gibi bana bakmasan utandım"
"Özür dilerim" dedim ve arkamı döndüm.

Of salak Lay neden onu izliyorsun ki neden. Kompile üzerini değiştirdiğinde içeri geçtik. Sınıf koşturmaya başlamıştı. İçeride o kadar oyalandık ki geç kalmıştık.
"Geç kaldık"dedim.
"Bir şey olmaz"dedi.

Beni çok şaşırtıyordu davranışları. Sanki okulun sahabi oydu. Öğretmen bizi fark etmeden sıranın peşinde koştuk. Koşu bitikten sonra öğretmen erkekleri basketbol oynatmaya başladı.
"Suho ve Sehun siz takım kaptanlarısınız"dedi öğretmen.


Suho ilk beni seçti takımına. İlk defa böyle takım oyununa istenerek ve ilk defa seçiliyordum. Takıma ayrılırken sonra oynamaya başladık daha doğrusu onlar oynuyor ben onları izliyordum. Suho'yu izlerken o sırada kafama top geldi.
"Ahh" diye bağırmamla Suho koşarak yanıma geldi.
"Ne oldu"
"Kafama top geldi"
"Bakayım" dedi ve kafama baktı. Bazen kendimi onun oğlu gibi hissediyorum. Ona içimde beslediğim his yavaş yavaş ortaya çıkıyor ve hiç doğru bir his değil.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

No Kray
Yes Sulay

MASUM MELEĞİM (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin