18.BOLUM

679 48 9
                                    

Taoriss flashback

Tao (ilk defa yazacağım hadi hayırlısı) 

Her zaman ki gıbı okul çıkışı dayak yiyordum. Aslında dövüş sanatları biliyorum ama yaşamak için hiçbir şeyim kalmadı. Babam öldü annem tam bir Sürtük oldu ve beni de Sürtük yapmaya çalıştı.

Ben zorla elinden kaçtım ve yeni bir şehire geldim. Babam dan kalma bir sürü param vardı annem den gizli bir hesapta biriktiriyorduk. Bir gün lazım olcağını hiç bilmezdim.

Yüzüme tekme atmasınlar diye kollarımla yüzümü korudum. Tam kendimiden geçecek iken bir ses duydum ve beni kurtardı.

Yerden kalkmıştım ve biri kucağında bir yere gidiyordum.
"Neden beni kurtardın"dedim ve bayıldım.

Gözlerimi açtığımda yataktaydım ve yanımdaki koltukta sarışın bir bomba oturuyordu.
"İyi misin"dedi gözlerimi açtığımda.
"Neden kurtardın beni ben ölmek istiyordum"
"Kafayı mı yedin sen"
"Evet yedim sende annen tarafından Sürtük olmak zorunda kalırsan sende kendi öldürmek isterdin"dedim ağlayarak.

"Tamam geçti artık seni ben koruyacağım"dedi ve sarıldı. Bende onda sarılabildigim kadar sarıldım.
"Sana nasıl güvenebilirim"
"Kalbin karar verir" dedi ve başımı öptü.

Neden böyle oluyor kalbim yavaşla bu kadar hızlı atma.

3 sene sonra 

"Sevgilim"dedi Kris.
"Hm"
"Artık bizimkilere gidelim mi"
"Gömleği bulayım gideceğiz"
"Giy işte bir tanesini" dedi sinirlenerek. En son istediğim şey Kris kızdırmak bu hayatta bir babam bir de kris benim için. Elime gelen bir tane gömleği alıp giydim ve yanına gittim.


"Sevgilim"dedim yanına oturarak.
"Hm"
"Özür dilerim"
"Sorun değil"
"Bana böyle davranma üzülüyorum"
"Tamam sevgilim"dedi ve öpüşmeye başladık.

Beni kucağına çekip orada devam ettik. Dudağımı dişlediğinde inledim ve o sırada dilini ağzıma soktu. Ayrıldığımız da nefes nefeseydik.

"Sevgilim gitmesek mi"dedi kris
"Neden" dememle inledim altımda çok kötü bir şişlik bana batıyordu.

"Emin misin arkadaşların kızmasın"
"Yok yok hadi daha dayanamıyorum"dedi ve kucağında odamıza götürdü arada ona sürünüyordum ama sonun çok kötü olacaktı.

1 sene sonra

Çok heyecanlıyım kris ile evlenecektik. Evlilik teklifi çok değişikti. Bütün trafiği durdurdu ve herkesin ortasında bana evlenme teklifi etti. Bazıları bize tiksinerek baktı ama bazıları kabul etmemi söylediler.

Hemen kabul edip öpüştük herkes bizi kameraya çekiyordu. Evlenme teklifinden 1 hafta sonra evlenmeye karar verdik. Şimdi düğün salonundayız.

Kapı açılıp içeri Suho Luhan ve Sehun geldi.
"Hey gelin"dedi Luhan.
"Luhan seni döverim"
"Sakin ol sevgilimi rahat bırak"dedi Sehun.

Hep birlikte gülerek stresimi azalttık. Vakit geldiğinde Suho nun koluna girerek içeri geçtik. Arkanızdan Sehun ve Luhan geliyordu. Kris ile karşı karşıya geldiğimizde benim kadar gergin olduğunu anladım.
Suho beni kris e bırakıp yerine geçti ve rahip yeminimizi yaptırdı.

Sonsuza kadar birbirimizi seveceğimize yemin ettik.

MASUM MELEĞİM (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin