3.BOLUM

1.5K 82 54
                                    

Sabah olduğunda Suho evin önündeydi. Hemen üzerimi giydip aşağı indim annem her zaman ki gibi içiyordu.
"Ben çıkıyorum"
"Cehennemin dibine kadar yolun var ibne"
"Anne ben sana ne yaptım da beni sevmiyorsun"
"İbnesin daha ne sebeb arıyorsun"
"Sanki ben seçtim böyle olmayı böyle doğdum ben ne yapabilirim"
"Defol git eve gelme artık" dedi.

Artık bu evde kalamazdım zaten kendime ev bulmam lazım. Suho yu bekletmemek için aşağı indim. Arabaya yaşlanmış beni bekliyordu. Üzerindeki kıyafetler çok yakısmıstı. (Medyada ki çok begendim resmi ondan koydum. Çok cool)

"Günaydın" dedi yanına yaklaşınca.
"Günaydın"
"Hadi gidelim artık"
"Tamam" dedim ve arabaya bindim. Bana neler oluyor neden Suho yu görünce tuhaf hissediyorum. Sanki karnımda kelebekler uçuyor. Nefessiz kalıyorum. Acaba ona aşık olmaya mk başladım. Saçmalama Lay o gay bile değil sakın söyleme gay olduğunu tek arkadaşında seni bırakıp gitmesin.

Düşüncelerime o kadar dalmıstım ki Suho nun bana seslendiğini duymadım.
"Lay bir şey mi oldu"
"Ne gibi"
"Canın sıkkın kesinlikle bir şey olmuş"
"Annem ile tartıştım sadece"
"Sana kötü bir şey mi dedi" dedi sinirli bir şekilde.
"Hayır ama artık kendime kalmam için ev bulmam gerekiyor"
"Nasıl yani"
"Boşver" dedim.

Dışarı baktığımda okula geldiğimizi anladım. Kapıyı açıp dışarı çıktım okula doğru yürümeye başladım. Sınıfa vardığımda hemen yerime geçti. Benim peşimden Suho da gelip yanıma oturdu.

"Dersin başlayacak sınıfına gitsene" dedim.
"Artık bu sınıftayım"
"Neden dönem ortasında sınıf değiştirdin ve buna nasıl izin verdiler"
"Boşver"dedi ve çantasından kitap çıkarmaya başladı. Bu çocuğu bazen anlayamıyorum.

Öğretmen içeri girdiğinde hepimiz ayağa kalktık. Öğretmen Suho yu görünce yanına geldi.
"Hoşgeldin" dedi.
"Hoşbuldum"dedi Suho. O kadar rahattı ki ben şok geçirdim. Kadın hemen yerine geçti. Derse başladık ben notlar alırken Suho nun bana baktığını gördüm.

"Öğretmen kızacak önüne dönsene" dedim çok utanmıştım. Tenefüs olduğunda Suho bir yere gitti. O gelene kadar şarkı dinledim. İyileştiğime göre dans edebilirim artık öğlen arasında dans sınıfına çıkmalıyım.

Masama tost ve su koyuldu kafamı kaldırıp baktığımda Suho yu gördüm.
"Yine yemek yemeden çıktın evden ye bunları"
"Yemek yemediğimi nereden biliyorsun"
"Annen ile kavga ettiysen yemek yememissindir lay seni tanıyorum"
"Beni ne kadar süredir tanıyorsun ki"
"Sandığından fazla soğumadan ye" dedi ve yanıma oturdu.

Çok acıkmıstım hep yemek yemeyi unutuyordum. Hemen yedim ve suyudan içtim. Gülerek bana bakıyordu hemen utanıp önüme döndüm.
"Lay"
"Efendim"
"Ev işini ne yapacaksın"
"Bilmiyorum"
"Ben biliyorum"
"Neymiş"
"Biz de kalacaksın"
"Olmaz"
"Neden"
"Olmaz işte"dedim ve konuyu kapattım.

Kesinlikle onun evinde falan kalmayacağım. Öğlen arasına kadar vakit çabuk geçmişti.
"Suho ben dans etmeye çıkacağım"
"Tamam bende gelebilir miyim"
"Tabi ama beni izleyen ilk kişi sen olacaksın" dedim heyecanlandım beni birisi izleyecekti tuhaf ve güzel bir duygu.

İki kat yukardaki dans odasına çıktık. İlk defa buraya beden başkası giriyordu benimle beraber.
"İstediğin yere otur" dedim ve ısınmaya başladım. Hangi şarkıya dans edeceğimi düşünürken aklıma çok güzel şarkı geldi. Exo Playboy çok güzel bir şarkı ve dansı cok kolay karıştıracağımı sanmıyorum.

Hemen açıp dans etmeye başladım beni biri izlediği için çok dikkatli dans ediyordum. Dansı bitirince Suho bana ağzı açık bakmaya başladı.
"Çok mu kötü dans ettim"dedim nefes nefese.
"Hayır mükemmeldi" dedi gülerek. O gülümseyince bende ona gülümsedim.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ bu hikayeyi sadece sen istediğin için yazıyorum asdsasddsa CandyNam

MASUM MELEĞİM (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin