25.BOLUM (FINAL)

804 47 35
                                    

Suho

Lay hala uyuduğu için kardeşimin yanında beklemeye başladım. Bu nasıl bir şansdır aynı anda hamile olduklarını öğrendik ve aynı günde doğurdular. Sehun koşa koşa yanıma geldi ve nefes nefese konuşmaya başladı ilk defa peltekliği bu kadar belliydi.
"Luhan iyi mi nerde kötü bir şey oldu da sen söylemiyorsun değil mi"
"Merak etme iyi sadece doğuma aldılar"
"Oh iyi peki lay o nasıl" dedi koltuğa oturarak.
"İyi şuan uyuyor"
"Peki bebek nasıl oda iyi mi"
"Evet ama daha gidip göremedim"
"Sen git ben buradayım" dedi. Ona minnettarım kardeşimi yanlız bırakmadığı için.










Oradan ayrılıp hemşirenin yanına gittim.
"Ben çocuğumu görmek istiyorum"
"Peki suho bey buyurun buradan" dedi. Onu takip etmeye başladım bebeklerle dolu bir yere geldim. Acaba hangisi benim oğlumdu. (Evet ilk defa cinsiyetini söyledim 😂😂)
"Şuradaki sizin oğlunuz"dedi ve gitti yanından. Oğlumun yanına gittim ve masum mesleğimi kucağıma aldım aynı annesi gibi çok masumdu. Kokusu çok güzeldi ve sanki dünyalar bana verilmiş gibi mutluydum.
"Oğlum hayatımıza hoşgeldin"dedim başından öperek.









Oğlumun yanından ayrıldıktan sonra lay in yanına uğradım ve uyandığını gördüm. Ağlıyordu korkarak yanına gittim.
"Ne oldu aşkım"dedim.
"Suho bebeğim yok biricik oğlumuz yok" dedi karnını tutarak.
"Şşşş korkma oğlumuz iyi ve çok sağlıklı ama artık o senin içinde değil bizim yanımızda"
"Doğdu mu" dedi göz yaşlarını silerken.
"Evet görmen lazım çok güzel bir bebek"
"Görmeye gidelim"dedi yerinden kalkmaya çalışarak. Ama başarılı olamadı ağrısı çok olmalıydı ki yüzü tuhaf oldu yine de ses çıkarmadı. Karım çok güçlü birisi kesinlikle.
"Hemşireye deriz getirir karıcığım" dedim yanına oturarak.
"Tamam" dedi dudak büzerek. Daha fazla dayanamadım ve dudaklarına yapıştım. Sadece bir kaç saat bile olsa onu çok özlemiştim. Nefes almak için ağzını açtığında dilimi onun ağzının içine soktum ve oraya tekrardan keşfetmeye başladım. İnleyleyince mecburen ayrılmak zorunda kaldım göğsü inip kalkıyordu.

Hunhan (sehun

Ameliyathanenin orada beklemek gerçekten de çok zor bir şeydi. Ben buradayım o içeride. Onun canı fazla yanardı ve kan onu tutardı içeride nasıl bunlara dayanıyor. Benin yanında olmam lazımdı onun salak bir kavga yüzünden kavga ettik. Böyle olacağını bilmiyordum ki bilseydim hayatta onunla kavga etmezdim. Koltuğa oturup ağlamaya başladım. Hala çıkan birisi yoktu ve kendimi çok zor tutuyorum içeri girmemek için. Doktor dışarı çıktı ve yüzü kötüydü kesin birşey oldu meleğime.
"Ne oldu" dedim soğuk bir şekilde.
"Luhan bey çok kan kaybetti"
"Öldü mü" dedim ağlayarak.
"Hayır çok kan kaybetti ama iyi oğlunuz da çok iyi bir saat sonra onu normal odaya alacağız" dedi ve gitti.









Bir saat geçmişti ve ben bebeğim ile annesinin uyanmasını bekliyordum. Oğlumda aynı annesi gibi çok güzeldi ona benziyordu benimle hiç alakası yoktu. Luhan hafif kıpırdanmaya başladı ve yavaş yavaş gözlerini açtı.
"Sevgilim" dedim.
"Sehun bebeğimiz nasıl"
"İyi kendi gözlerinle görmek ister misin" dedim bebeğimizi ona götürerek. Dikkatli bir sekilde kalktı ve oğlumuzu kucağına aldı.
"Çok güzelsin" dedi başından öperek.
"Kesinlikle sana benziyor" dedim
"Evet" dedi gözlerinin içi parlıyordu. Annelik ona çok yakışmıştı.











10 sene sonra sulay (lay) 

"Chanyeol babanı rahat bırak" diye bağırdım mutfaktan. Ona istediğini almadığım için babasını ikna etmeye çalışıyordu.
"Anne ya" diyerek yanıma geldi. Anlaşılan suho da izin vermemişti.
"Ne oldu"
"Babam da almıyor neymiş sen yok dediysen o almazmış" dedi masaya oturarak.
"Oğlum istediğin şey için daha küçük değil misin"
"Ne küçüğü anne 10 yaşındayım"
"17 yaşına geldiğinde alacağım söz"dedim yanağında öperek.
"Tamam" dedi ve bana sarıldı.









"Anne baekhyun bize gelsin mi"
"Gelsin" dedim. Koşarak mutfaktan çıktı içeri suho girdi.
"Ne oldu aşkım"dedi arkamdan sarılarak.
"İkna ettim zorla"
"Neden bizden araba istiyor ki"
"Baekhyun tavlamak için oğlumuz ona aşık çünki"
"Gerçekten mi" dedi şaşırarak.
"Evet"
"Nereden anladın"
"Senin bana baktığın gibi ona bakıyor çünki"
"Desene ona çoktan vurulmuş" dedi. Gülümseyerek ona karışıklık verdim ve öpücük ile karşılık verdi bana. Suho hiç değişmemişti hep aynı suho nerede sıkıstırsa beni öpüyordu.









Hunhan (luhan

"Anne" diye bağırarak yanıma geldi baekhyun.
"Efendim oğlum"
"Chanyeol beni çağırıyor gidebilir miyim"
"Tabi ki"
"Teşekkür ederim anne" dedi yanağımı öptü ve koşarak çıktı. Ah aşık olmak böyle birşey işte. Hemen bende benim öküzümü aradım.
"Sevgilim neredesin"
"Şirket de aşkım"
"Ne zaman gelirsin"
"Akşama ne oldu ki"
"Hiç baekhyun evde yok istersen erken gel diyecektim"
"Hemen geliyorum" dedi telefonu yüzüme kapatarak.









Bunca zaman boyunca hep aynıydı hiç değişmedi öküz hep uckuruna düşkün biri. Ama ben onu öyle sevdim ve ona öyle aşık oldum. Bizim aşkımız hiç bitmedi aksine daha fazla güçlendi ve arttı.




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Heyo merhaba millet bu hikaye bitti bende buraya küçük bir not yazmak istedim.


markisevenbiri

MeryLynee

İkinize çok teşekkür ederim beni hiç yanlız bırakmadınız ve bu hikayemde bana hep destek olduğunuz.


Hikayemi okuyan herkese teşekkür ederim.
Eğer isterseniz ikinci sezon yapabilirim bu hikayeye yorumlarınızı çok merak ediyorum hikaye hakkında ne olur düşüncelerinizi yazın. 😍😍😍


Bittiği için kendimi tuhaf hissediyorum sonuçta ilk hikayemdi...

MASUM MELEĞİM (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin