9.BOLUM

1K 64 36
                                    

Biz şimdi sevgili miyiz?  Herkesin ortasında seni seviyorum diye bağırdı ve öpüştük. Bence sevgiliydik ya da ben öyle sanıyordum. Bizi gören herkes ooo lamaya başladı.

"Biz şimdi sevgili miyiz" dedi sessizce.
"Evet meleğim"dedi elimi tutarak.
"Vay hyung bu kadar erken davranacağını bilmiyordum"dedi Luhan.
"Nasıl yani"dedim.
"Sonra anlatırım"dedi ve konuyu kapattı.

"Şimdi neden karıştığımı anladın mı Lay den uzak duracaksın"dedi Suho lidere bakarak. Yüzü çok sinirli bakıyordu. Kimseyi umursadan sınıfa yürüdük sıralarımıza oturduk Luhan da bizim sınıftaydı.

"Kesinlikle Bizsiz bir yere gitmiyorsunuz"dedi Sehun Luhan a bakarak.
"Özür dilerim herşey benim yüzünden oldu"
"Öyle düşünme Lay"dedi Suho.

Öğretmen içeri girdiğinde yüzü gülüyordu kesin bir duyuru yapacaktı.
"Çocuklar size bir şey söylemek istiyorum. Bu sınıfta dans ile ilgilen biri var mı" dedi.

Suho ile birbirimize baktık ve bana gülümseyerek başını salladı. Hemen elimi kaldırdım.
"Luhan sende katılsana"dedi Sehun.
"Tamam"dedi ve oda el kaldırdı.

"Güzel Lay ve "
"Luhan"diye sözünü kesti Suho.
"İkiniz bizim okulumuzu temsil edeceksiniz okullar arasında yarışmada" dedi ve konuyu kapattı.
Suho ve ben birbirimizi izliyorduk ders çok sıkıcıydı.

"Sence bu yarışmaya katılmalımıyımkağıda yazarak ona uzattım.
"Tabi ki çok güzel dans ediyorsun"
"Teşekkür ederim Suho"
"Her zaman yanındayım sevgilim" dedi çok utanmıstım hala alışamadım zaten bir saattir sevgiliydik o kadar kısa sürede nasıl alışabilirim ki.

"Utandığın zaman daha tatlı oluyorsun"
"Ne"
"İşte seni bu yüzden utandırmayı seviyorum yanakların kızardıkca daha sevimli oluyorsun ve sana sımsıkı sarılasım geliyor"
"Sarıl" yazmamla birlike zil çaldı ve hemen bana sıkı sıkı sarıldı.

"Suho nefes alamıyorum"
"Özür dilerim"dedi.
"Önemli değil"dedim gülerek. Bir şey demeden yanağından öptü. Şok olmuştum.
"Hep hayalim di gamzenden öpmek"
"Ne nasıl yani"
"Sonra anlatırım" dedi gülerek.

"Tatlı aşıklar sizi bölüyorum ama dans edeceksek biraz çalışsak"dedi Luhan.
"Tamam ben bir yer biliyorum"dedim sıramdan kalkarak. Hepsi beni takip ederek ikinci kattaki dans odasına çıktık. Sehun ve Suho kenera geçip oturdular.

"Hangi şarkıya dans etmeliyiz" dedi Luhan.
"Önce uyumumuza bakalım istersen"dedim.
"Olur"
"Hangi şarkı olsun"
"Exo playboy"dedi ve hemen şarkıyı açıp dans etmeye başladık. Uyumumuz çok iyiydi ve süper dans ediyordu.

"Çok iyi dans ediyorsunuz"dedi Sehun.
"Aynen"dedi Suho.
"Peki hangi şarkı ile dans etmeliyiz" dedim.
"Biraz düşünelim" dedi Luhan.
Oturup düşünürken aklımıza hiç şarkı gelmiyordu.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

bana şarkı önerir misiniz hangi dansı etsinler aklıma gelmiyor bir türlü aadsasdsa

MASUM MELEĞİM (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin