Hunhan flashback
Luhan
Yataktan annem beni zorla kaldırmıştı neymiş yeni komşular geliyormuş ve onların önünde saygılı olmam gerekiyormuş. Söylemeye başlayarak yataktan kalktım banyoya girdim.
Sıcak duşumu aldıktan sorna kurulanıp giyindim ve dişlerimi fırçaladım. Suratsız bir şekilde annemin yanına indiğimde bana kızgın bir şekilde bakıyordu.
"Luhan"diye bağırdı. O korkuyla hemen düzeldim. Suho hyung bana bakıp gülüyordu.
"Hyung gülme ya"
"Çok komiksin Luhen"dedi dalga geçerek. Daha çok sinirlenmsitim ama annemin gözü üzerimdeydi o yüzden bir şey yapamadım.Sonunda kapı çaldığında geldiklerini anladık. Yardımcımız kapıyı açtında içeri girdiler ve en sonda o geldi. Herşeyi alt üst eden kişi.
Adını bilmiyorum ama kesinlikle ileride evleneceğim kişi bu olmalı. Mükemmel bir yüzü vardı bende biraz uzundu ve çene kemiği süperdi. Ona ağzım açık bakarken Suho hyung bana bakıp güldüğünü gördüm.
Utanarak önüme döndüm ve annemin arkadasına saklamdım. Masa hazır olduğundan hemen kahvaltı yapmaya geçtik. Sessizlik orada da devam ederken annem bozmuştu bu sessizliği.
"Sehun alışdın mı yeni evine"
"Evet efendim" dedi hafif peltek bir şekilde. Demek adı sehun du utanınca daha tatlı oluyordu kesin kararım büyünce evleneceğim adam bu.Yemek bittiğinde oyun oynamak için bahçeye çıkmıştık. Bahçedeki kum havuzunda oyun oynarken Suho hyung sehun elini tutmuştu.
"Hyung bırak elini" diye bağırdım.
"Niye"
"O benim"dedim ve elini Suho dam kurtarıp sarıldım. Evet artık benim için o Suho du. Hyung demeyeceğim evleneceğim adama dokunmuştu."Al senin olsun"dedi gülerken. Sehun bizi sessizce izleyip gülüyordu. Hiç beklemediğim bir anda yanağımı öptü.
"Benimle evlenmek zorundasın"dedim.
"Niye" dedi Sehun şaşırarak.
"İlk öpücüğümü aldın çünki"
"Tamam büyünce evlenelim"dedi sıratarak.5 sene sonra (Luhan 10 Sehun 11 yaşında)
"Ya sehun biraz daha hızlansana"
"Nasıl hızlanmamı bekliyorsun"
"Biraz daha haraket et"
"Haraket etmemle ne alakası var elim ağırdı tuşa basmaktan"
"Of düzgün oyna oyunu"
"Luhan konsol bozuksa ben ne yapabilirim"dedi ve oyunu bırakıp gitti.İlk defa onu bu kadar siniri görüyordum acaba ne oldu. Hemen yanına gidip elini tuttum.
"Ne oldu sana"
"Yok bir şey Luhan"
"Sana bağırdığım için özür dilerim"
"Seninle alakası yok evde ufak bir sorun oldu ondan sinirliyim"
"Bende bana kızdın sandım bir an çok korktum artık benimle evlenmek istemezsin sandım"dedim gülerek küçüklükten beri hayalim Sehun ile evlenmekti.Bana bakıp güzelce gülümsedi ve o sözleri söyledi.
"Eğleneceğiz zamanı geldiğinde"dedi ve bana sıkıca sarıldı.7 sene sonra (luhan 17 Sehun 18 yaşında)
"Sevgilim gitmesen olmaz mı"dedi Sehun bana sarılarak.
"Bende gitmek istemiyorum sevgilim ama mecburum dedem beni yanına çağırdı"
"Seni çok özleyeceğim"
"Söz erken gelmeye çalışacağım"dedim dudağından öperek.Evet biz Sehun ile sevgili olmuştuk ve çok güzel bir şekilde devam eden bir birlikteliğimiz vardı. Sonunda istediğimi elde etmiştim ve Sehun kendimle sevgili yapmıştım.
Sadece öpüşmekten ileri gitmemiştik ama bugün bütün cesaretimi toplayp ona birlikte olmak istediğimi söyleyecektim.
"Sevgilim"dedi elini tutarak.
"Hm"
"Bugün daha eğlenceli bir şey yapalım mı"
"Ne gibi"
"Mesela sen ben yatak gibi"
"Olur" dedi ve beni hemen kucağına alıp yatağa taşıdı kapıyı kilitleyip yanına geldi ve izin ister gibi bana baktı başımı salladıktan sorna ateşli bir şekilde öpüşmeye başladık.Sehun benim ilkim ve sonum olacaktı...
Flashback son...
ツツツツツツツツツツツツツツツツツツ
No Sekai Yes Hunhan
Hunhan reel 😂😂😂😂😂😂😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUM MELEĞİM (BİTTİ)
FanfictionLay in hiçbir şeyden haberi yoktu ama ona lisenin ilk gününden beri aşık olan birisi vardı. Hemde okulun en gözde öğrencisi.