AVM önüne geldiğimizde iki kişi bizi bekliyordu. İkiside sarışın ve uzun boyluydular ben yanlarında kısa kalıyordum. Acaba hangisi kris hangisi tao.
"Hey çocuklar"dedi sarışınlardan biri. "Çocuklar sizi çok özledik"dedi Luhan. "Bizde sizi"dedi ve hepsi sarıldı kendimi tuhaf hissediyordum. Kendimi belli etmek için yalandan öksürdüm.
"Bu sevimli çocuk kim"dedi sarışınlardan biri.
"Tao bence onunla düzgün konuş"dedi Luhan.
"Yoksa şu meşhur Lay bu mu"dedi öteki sarışın yani kris.
"Evet sevgilim"dedi Suho elimi tutarak."Senden o kadar bahsettiki seni görmeden tanıdık"dedi Tao.
"Tahmin edebiliyorum" dedim gülerek.
"Neyse hadi alış verişe"dedi Sehun.Hepimiz el ele girdik AVM ye insanlar tuhaf bakıyordu ama hiçbirini aldırdırış etmedik. Biz birimize yetiyorduk her konuda. Suho beni çekiştirerek bir mağazaya soktu.
"Hadi kıyafet deneyelim"dedi.
"Tamam"dedim arkamı dönüp baktığımda kimse yoktu. Önüne geleneni bana veriyor ve hepsini denememi istiyordu."Yeter sevgilim bu kadar" dedim.
"Tamam sen dene ben seni bekliyorum" dedi oturarak. Hepsini deneyerek önüne çıktım bazılarını beğeniyordu bazılarını beğenmiyordu. Sonuncusuna geldiğimde yorulmuştum."Bu"
"Olmaz içini gösteriyor"
"Fazla göstermiyor oysa ben sevmiştim"
"Olmaz eski kıyafetlerini giy çıkıyoruz"dedi parasını ödemek için kasaya gitti ve bende kıyafetimi giydim. Bu kiyafeti sevmemiştim sadece ne diyeceğini merak ettiğim için üzerine gittim ve beni kıskanması hoşuma gidiyor.Tam gömleğimi giyerken içeri Suho girdi.
"Ne oldu"
"Hiç sadece uzun süre içeride kaldın seni özledim"
"Gömleği giyeyim çıkıyorum"
"Lay" dedi ama tuhaf bakıyordu.
"Efendim"
"Şimdi hiç kıpırdama"dedi ve benim dudaklarıma yapıştı. Sadece 10 dakika yanından ayrıldım.Bende onu özlemiştim ve bende hemen karşılık verdim. Nefessiz kaldığımızda ayrılmak zorunda kaldık.
"Bence devam etmeyelim çünki seni burada benden kimse kurtaramaz ve çok hassassın"
"Bence de o koca şeyi şimdi içime alamam"
"Lay rahat dur"
"Tamam tamam"dedim gülerek ve çıktık kabinden.Kıyafetleri aldık ve dışarı çıktık hepsi oradaydı. Luhan yanıma gelip koluma girdi.
"Ne oldu"dedi
"Hiç bir şey"
"Dudakların kırmızı ve şişmiş"
"Anladıysan sormasana"
"Hala benden utanıyor musun"Hiç bir şey demeden yürümeye devam ettim. Dışarı çıktığımızda hepimiz arabalara binmistik.
"Sevgilim" dedi
"Hm"
"Ağrın var mı"
"Çok az"
"Tamam"dedi ve hemen dudağıma öpücük kondurdu.Luhan
Arabaya bindiğimde arkamda hafif ağrı hissettim.
"Çok açıyor mu"
"Senin de içine kocaman bir şey girse senin de acır"
"Özür dilerim"
"Sevgilim özür dileme sonuçta bunu isteyerek ve bu ağrıyı göze alarak yapıyoruz"
"Bir daha kine daha yavaş olacağım"
"Tamam"dedi ve hemen dudaklarına yapıştım.Arabada olmamız hafif sorun çıkarıyordu. Mesela kucağına oturamıyorum rahat rahat öpüşemiyoruz.
"Gidelim yoksa çok iyi şeyler olmayacak"dedi Sehun arabayı çalıştırarak.Önde ki hyung arabasını izleyerek yola çıktık. Gideceğimiz yer uzaktı baya o yüzden uyudum.
Sehun
Varacağımız yere gelmiştik ve Luhan uyuyordu. Akşam onu çok yormuş olmalıyım hep uyuyordu. Biraz uyumasına izin verdim ve ben arabadan indim.
Suho kris ve ben magalı yapmaya başladık. Yandıktan sonra etleri pişirdik ve masayı hazırladık sıra Luhan uyandırmaya gelmişti.
Arabaya gittiğimde iki büklüm olmuş uyuyordu.
"Sevgilim" dedim.
"Hm"
"Uyan yemek hazır"
"Biraz daha"
"Ama yemek soğuyacak"dedim ve hemen onu öptüm. Bana karşılık vermek için uyanmastı ve çok ateşli bir şekilde öpüşüyorduk bunu sonu hiç iyi yere gitmeyecekti.Üst dudağımı emereken bende alt dudağını emiyordum.
"Sevgilim arabada bir tur daha yapalım mı"
"Ama acıyor diye söylenmeyeceksin"
"Söz" dedi ve onu hemen kucağıma alıp arka koltuğa geçtim.Bugün bu arabayı aldığım için kendime lanet okudum. Ama arkaya geçmeyi başarmıştık. Bir yandan birbirimizi öpüyorduk hemde üzerimi soyuyorduk.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Ben geldim mereba 😂😂 bölümler nasıl hoşunuza gidiyor mu ileride taoris ve hunhan özel bölüm yapacağım ve nasıl tanıstıkalarını anlatacak 😂😂😂😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUM MELEĞİM (BİTTİ)
FanfictionLay in hiçbir şeyden haberi yoktu ama ona lisenin ilk gününden beri aşık olan birisi vardı. Hemde okulun en gözde öğrencisi.