Kapitel 2️⃣1️⃣(Maraton 3/5)

61 6 0
                                    

Jep, det er to drenge👆🏼👍🏼👨‍❤️‍👨
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jeg vågner ved at min mobil får en SMS. Jeg kigger hurtigt på den. Den er fra Jonatan.

Jonatan: Hey! Jeg tænkte på om du efter skole vil møde min kæreste?😛

Mig: Godmorgen. Selvfølgelig vil jeg det!🙄😂

Jonatan: Ok, ses!😎

Mig: Seeees!😎

Jeg ligger mobilen fra mig og hopper i mit normale tøj. Hættetrøje, beskidte sko, jeans. Done!

"Hey!" Udbryder en rigtig glad Jonatan da han ser mig. Han glæder sig nok til at vise mig sin kæreste. Hun er nok mega sød! "Hey, personen der har fået kæreste på." Siger jeg da vi giver hindanden håndtegn. Vores håndtegn er ikke det helt store. Vores hænder mødes bare i luften, rammer hindanden og vi giver hindandens hænder en rigtig mandetryk. Så føler man sig lige lidt som en dreng😎😂! Og jeg elsker det! Han rødmer let og vi går sammen ind i klassen.

**Efter skole**

"Skolen idag har været ret kedelig." Jeg nikker mig enig. Den var VIRKELIG kedelig, med stort V. Vi står af bussen og går ud ved en mark. "Der ovre bor min kæreste, der bor jeg." Forklare han, og peger ivrigt på de to huse som ligger på vær sin side af marken. Ej hvor Cute! Så kan de vare gå over til hindanden?! Meeeega Cute! "Så i mødes altid her?" Spørg jeg og kigger spørgende på ham. "Ja." Svare han, og man kan se, at bare tanken får ham til ag smile iver hele fremøren. Han kaster et blik på hans ur. "Der kommer han!" Udbryder han, da han ser en dreng, nok på min højde (ret lille), kommer over imod os. "Han?" Udbryder jeg, men får intet svar da de er løber ind i hindandens favne. Ind i et stort, kæreligt bjørnekram. Og jeg må sige, de er virkelig søde sammen! Da de trækker sig fra krammet, kysser de DN gang og Jonatans kæreste kommer over til mig. "Hej. Du må være Rosa. Jonatan har fortalt lidt om dig. Jeg hedder Mike." Hilser han pænt og giver mig hånden...

Jeg har intet imod bøsser! Intet! De er altid mega søde! Og især dem her! Vi har sagt farvel til Mike og vi venter på bussen. Jonatan har været så sød at vente på bussen med mig. Skud ud til Jonatan! Efter flere grineflip og så videre, ser Jonatan pludselig meget nervøst og alvorligt på mig. "Rosa?" Spørg han. "Ja?" Svare jeg nervøst. "Er du noget imod at jeg er... ja bøsse? Det er der nemlig mange der vil være." Spørg han. "Selvfølgelig ikke! Jeg syndes i er SÅ søde! Både sammen, men også over for andre! Jeg er glad fir at du har fundet Mike!" Og det er rigtigt. Jeg er virkelig glad på deres vegne! Vi snakker en del inden bussen kommer, og jeg skal hjem til mig selv...

~~~~~~~~~~~~~
💋Hey igen fantastiske læsere!💋
Håber i godt kan lide maratonet!😉
Hvordan tror i at Anders vil redigere når han finder ud af det??🤔
Tænk jer endelig godt om og skriv det!😱
Elllllllllser at læse det!😍
Bye!🤣

-Maja/Lamaen😙

The fake smileWo Geschichten leben. Entdecke jetzt