Stiles seděl v autě a jel k Derekovi na každosobotní sraz smečky a překvapit je.
Většinou jsme tam jen tak seděli a povídali si nebo koukali na nějaký film. Většinou to bylo, díky Stilesovi, Star Wars nebo něco celkem nudného a pro něj nezajímavého.
Dojel tiše k velkému domu a přišel ke dveřím. Zevnitř uslyšel hlasy. Najednou se ozval Liam. ,,Stiles nese pizzu!" A rychle vyletěl Stilesovi otevřít. ,,Ahoj Stilesi. Ahoj krásko." Liam začal flirtoval s pizzou. ,,No tak, Liame. Jestli si tu pizzu chceš vzít, ať už k jídlu nebo jako manželku, tak mu uhni z cesty. A jed třeba s pizzou do LV." Začala za nima Malia Stilese ,bránit'. Nebo spíše tu pizzu.
Stiles vešel dovnitř. Pizzy dal na stůl a každy si vzal tu, která mu chutná. Stiles vzal každému jejich oblíbenou, takže si nikdo nemohl stěžovat.
Všichni se pustili do jídla. Dokonce i Derek jedl. Jen Stiles nervózní z jejich reakce, se jen nimral v jídle. ,,Stilesi? Děje se něco?" Zeptal se Scott, který si vším Stilesově výjimečnému postoji k, jak tomu rád Stiles říkával, k ,jídlu z nebes, jenž jim poslal sám bůh'.
Chvíli bylo ticho. ,,Jedu na par týdnů za babičkou. Je stará a potřebuje s něčím pomoci." Řekl a odpovědi se mu dostalo až za pár dlouhých sekund. ,,Ale co škola? Na jak dlouho tam jedeš? A co mi? Kdo nám teď bude nosit pizzu?" Začal Liam. ,,Stiles jede za babičkou a tebe tajímá, kdo bude nosit pizzu? Jsi nenažranej jak prase." Začala Lydie. ,,Nene Lydie. On má jen hlad jako vlk." Prohodil Stiles a všichni se tomu zasmáli.
Zbytek večera se koukali, po dlouhém přemlouvání všech v místnosi, na Stilesův oblíbený film. Na Star Wars. Stiles však místo toho aby vnímal film, koukal na uvolňeného Dereka a snažil s ten pohled vrýt do hlavy, jako by to bylo na delší dobu, kdy ho takhle opět uvidí.
A je tu další část!! Jak se Vám líbí??
ČTEŠ
Patříme k sobě |Sterek| 1 ✔️
FanfictionLežel jsem venku na louce. Vedle mě tichounce oddechoval můj starší kamarád a já mu ležel na hrudi poslouchajíc pravidelný tlukot jeho srdce. I přesto jsem věděl, že je vzhůru. Koukali jsme na hvězdy. ,,Vidíš támhle ty hvězdy? To je střelec. Lidem...