Kapitola III.

1.8K 132 2
                                    

  Stiles však místo toho aby vnímal film, koukal na uvolňeného Dereka a snažil s ten pohled vrýt do hlavy, jako by to bylo na delší dobu, kdy ho takhle opět uvidí.

  Všichni stály před Derekovým domem. Mohlo být asi tak kolem třetí odpoledne.

,,Stilesi. Dávej na sebe pozor. Vyhýbej se vlkům a nechoď zkratkou přes les." Řekl Peter. ,,Neboj mami."

S Lydiou, Kirou, Maliou a Scottem se Stiles rozloučil obejmutím. Se zbytkem si normálně rozloučil. Derek se na něj celou dobu díval a Stiles mu pohled opětoval.

Nakonec chlapec v červené mikině nasedl do svého starého, lepící páskou spravovaného jeepu. ,,Zvládneš to?" Zašeptala Lydie, která jako jediná ještě zůstala venku. Ostatní šli zpět do domu nebo jeli k sobě.

Stiles přikývl. ,,Opravdu? A co Derek?" Zeptala se ho ,nenápadně'. ,,Lydiee." Zašeptal. Jako jediná ze všech Stilesových známých věděla, co k němu chlapec cítí. Dozvěděla se to přes jednu vidinu. Nikdy mu však neřekla přes jakou.

,,Promiň, jen se ptám. Už jsi mu to řekl?" Zetala se a chlapec ji zpražil pohledem: mlč nebo si mě nepřej. ,,Jo, Lydie. Řekl. A on mi vyznal lásku na jednorožci a v ruce držel Dobbyho." Z jeho slov byl téměř hmatatelný sarkasmus. Lydie sáhla Stilesovi na čelo. ,,Nebereš něco?" Chvíli bylo ticho. Pak se však oba rozesmáli.  Po nějaké době se tichem roznesl zvuk nastartování jeepu a Stiles se rozjel do vesnice, která mu život ztíží více, než kdy jakkákoliv jiná.

Hi Muffins, Lil Nuggets a Cuties!!! Doufám, že se Vám zatím nudný přiběh alespoň trochu líbí. V přiˇtím díle očekávejte malé překvápko. Kdo uhodne jaké??

Vaše pochroumaná shiperka.

 Patříme k sobě |Sterek| 1 ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat