Nefes almanın engelleyen hava yastıkları bir anda yüzünüze patladı. Sen hem şaşırmış hem de korkmuştun. Ne yapacağını bilemeyip jimin'e sarıldın. O da biraz tereddüt ettikten sonra sana sarıldı. Parfümünün kokusunu içine çektiğinde kalbin heyecandan saniyede bin kere atmaya başladı. Hemen geri çekildi ve arabadan indin. Ellerin deli gibi titriyordu. Saçını ellerinle geriye tarayıp derin bir nefes aldın. Jimin merakla seni izliyordu. Kendine geldiğinde hemen jimin'e yöneleldin.
"İyi misin?"
"Hayır. Galiba ayağım sıkışmış hareket ettiremiyorum."
İlk Yardım eğitimin vardı ama ona zarar verebilirdin bu yüzden hemen ambulansı aradın."Ambulansı aradım biraz sonra gelirler sakın kıpırdama."
"Ahhh çok acıyor!"
Onun acı çektiğini görmek seni de çok üzmüştü ama ona yardım etmek isterken zarar verebilirdin."Yapacak bir şeyim yok şimdilik bekleyelim."
Jimin seni dinlemeden devam etti. Canının acıdığı barizce ortadaydı.
"Ama çok acıyor."
En sonunda pes edip ona yardım etmeye karar verdin.
"Tamam tamam sana yardım edeceğim ama sana zarar da verebilirim."
Jimin açıdan gözlerini kapatmıştı. Seni dinlediğinden şüpeliydin.
"Olsun ben sana güveniyorum
Eğer beni kurtarırsan sana ömür boyu minnettar kalırım."
Sen cevap vermeden hemen yanına gittin ve kapıyı dikkatle açtın. Jimin hala sızlanıyordu. Ayağının sıkıştığı yere bakınca basit bir sıkışma olduğunu fark ettin. Ellerinle bacağını tutarken içinden ona zarar vermemek için dua ediyordun. Biraz uğraştıktan sonra ayağını sıkıştığı yerden çıkardın."İşte oldu. Şimdi daha iyi misin?"
Jimin eliyle bacağını oyalayıp gülümsedi.
"Evet şimdi daha iyiyim. Sana nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum.
O sırada ambulans sirenleri duyuldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ^JıMıN^ İLE HAYALLER
FanfictionBu benim ilk hikayem. Bu yüzden en sevdiğim şeyi yani hayal etmeyi sizlerle paylaşacağım. Biliyorsunuz ki BTS grubu buraya kilometrelerce uzakta nefes alıyor. Biz army ler onları canlı görmesek de zihnimizde onlarla birlikteyiz. Bunu...