Eve döndüğünüzde sen jimin e yakalama korkusuyla hemen odana kaçtın. Ama nafile yine yakalanmıştın. Jimin seni kolundan kavradı ve kendine doğru çekti.
"Nereye böyle?"
"Hiiiç"
Seni dinlemeden odaya sokmuştu bile. Sen de hiç sesini çıkarmadın çünkü galiba ilkini yasayacaktin. Sakinleşmek için yatağa oturdun ve jimin in yanına gelmesini bekledin. Ama o senin yanına gelmek yerine dolaba doğru ilerledi ve tam önünde durdu. Bir anda t shirt ini çıkartmaya başlayınca sen ne yapacağını şaşırıp kafanı yorganın altına soktun. Biraz bekledikten sonra üzerinde bir ağırlık hissettin. Yorgan yavaşça yüzünden çekildi ve jimin in o muhteşem yüzüyle karşılaştın.
"Ne o yoksa utanıyor musun?"
"H- hayır."
Diyebildin sadece. Hala üzerinde bir şey olmaması seni oldukça tahrik ediyordu.
"Şey... ben yoruldum hadi uyuyalım."
Dedin yırtmak için ama Jimin sana fırsat vermedi.
"Hayır. Bu gece uyumayacagiz. Seni keşfetmek istiyorum. Lütfen bana izin ver."
Bu yalvarisina Biraz yumuşadın.
"Tamam. Ama üzerimizi cikartmayacagiz. Sende üzerine bir şey giy çabuk! "
Jimin senin konuşman biter bitmez dudaklarına yapıştı ve öpmeye başladı. Ne tesaduf bu öptüğün sonu hiç de iyi değildi. Sen biraz geri çekildin ve kollarınla jimin i ittirdin.
"Şey yapamıyorum. Zaten yapamayız
Biz evli değiliz."
"Biliyorum. Zaten sana o anlamda bir şey yapmayacağım güven bana."
Dedikten sonra seni öpmeye devam etti. Bir türlü kendini ona kaptiramiyordun ama elinden geldikçe ona yardım ediyordun. En sonunda nefes nefese birbirinizden ayrıldınız.
"Ahhh SU PERİSİ. Tadın çok güzelmiş."
Jimin in bu iltifatiyla iyice utandin.
Aranızdaki yorganı aşağı atınca jimin tamamen üzerindeydi. Yerlerinizin birbirine dediğini hissettiğinde irkildin.
"Ne oldu? Canını mi yaktım?"
"Yoo hayır. Sadece biraz heyecanlandim."
Dedikten sonra bu sefer de sen onu öptün. İşler bu şekilde ilerledi ve olan oldu. En sonunda bittiğinde.
"Bana söz vermiştin. Namusumla oynadın."
Sana gülmekten cevap verememişti.
"Evet söz verdim ama bazen sözümde durmam. "Sabah uyandığında her yerin açıyordu. Yavaşça doğruldun. Jimin ağızı bir karış açık uyuyordu. Ona doğru yaklaştın ve sakağına bir buse kondurdun. Saheserini izledikten sonra banyoya gitmek için yola koyuldun. (Ne de olsa banyo yapman gerekiyordu.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ^JıMıN^ İLE HAYALLER
FanfictionBu benim ilk hikayem. Bu yüzden en sevdiğim şeyi yani hayal etmeyi sizlerle paylaşacağım. Biliyorsunuz ki BTS grubu buraya kilometrelerce uzakta nefes alıyor. Biz army ler onları canlı görmesek de zihnimizde onlarla birlikteyiz. Bunu...