BÖLÜM#8#

156 19 4
                                    

Odanın kapısına vardığınız jimin seni kucağından indirdi.

"Senin derdin ne böyle beni neden tekmeleyip duruyorsun?"

Çünkü bütün merdiven boyunca bacaklarını çılgınca sallamıştın. Bu da Jimin'in canını yakmış olmalıydı.

Sen bu soruya oldukça ciddi bir şekilde karşılık verdin.

"Sana bir soru soruyorum ve sen beni hiç dinlemeden kafana göre iş yapıyorsun."

Jimin bu sözlerine biraz üzülmüş ama sonra yüzünde sinirli bir ifade belirtmişti.

"Çabuk şu odaya gir!beni sinir etme kadın."

Sen jimin!in nasıl kaba konuşabildiğini düşünürken o kapıyı açıp seni içeri sürükledi -burası jimin'in kendi odasıydı ve sen burayı daha önce hiç görmemiştin-
İçerisi büyüleyiciydi. Çift kişilik yatağın üstüne serilen çarşaflar kusursuzca serilmisti.

Sen odayı izlerken jimin seni kucağına alıp yatağa nazikçe koydu ve üstünü örttü. Sonra da kendini senin yanına bıraktı ve elleriyle senin belini sardı.
"Su Perim bu sabah ilk olarak beni görecek. Ahhh hah bu harika. Hadi şimdi biraz uyuyalım."

Jimin bunları söylerken sen heyecandan ölüyordun tabii. Hemen arkanı döndün ama jimin çok yakınındaydın. Bu yüzden burunlarınız birbirine çarptı. Sen buna hiç aldanmadan sormaya başladın-çünkü meraktan ölecektin-

"Bak Chim bana neler olduğunu söylemezsen değil bu sabah başka hiçbir sabah benimle uyanamazsın.
Şimdi bana ne olduğunu söyle senin rüyalarin neden farklı?"

Jimin bu soruna yanıt vermeden önce dudağına minik bir buse kondurdu ve anlatmaya başladı. Sen de onu pür dikkat dinlemeye başladın.

"Şey.... Benim rüyalarım... genellikle gerçekleşir de o yüzden. Yani rüyamda sana zarar geldiğini gördüm ve bu gerçekte de olabilir. Kimse ölümsüz değil."

Sen tabi ki daha gerçekçi bir neden bekliyordun ve bu çok basitti biraz da komik. Bir anda kahkaha atmaya başladın. Jimin sana sinirlice bakıyordu ama umrunda değildi.
Jimin seni kollarından tuttu ve üstüne çıktı.

"Eğer elimden bir kaza çıkmasını istemiyorsan bu kadar çekici gülmemelisin (adın)."

Sen, jimin'in altında kıvranırken kafanı evet anlamında salladın. O da yanağına ve anlına küçük buseler kondurup yerine döndü.

"İyi geceler (adın)."

Sen de şok yaşaman bittikten sonra "iyi geceler" diyebildin.

~

Sabah uyandığında hemen sol tarafına baktın ve jimin'in benzersiz suratıyla karşılaştın. Ona bakmaktan kendini aldıktan sonra doğruldun ve yataktan aşağı yavaşça süzüldün, jimin'i uyandırmak istemezdin.

Odana geçerken aşağıdan gelen bir takım sesler dikkatini çekti. Sen de BTS'in eve döndüğünü zannettin ama arkandan set bir cisim vurulduğunda onların BTS olmadığını anlamıştın.

BTS ^JıMıN^ İLE HAYALLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin