Jimin in şaşkın Bakışları karşısında ne yapacağını şaşırdın. Aklına bir anda dank etti. O gördüğün rüyaydı. Gerçek değil...
"Ahh Su Perisi sana bir şey olacak diye ödüm koptu."
"Endişelenme Chim ben iyiyim. Hadi gel buraya ve sevgiline sarılır."
Bu lafın üzerine jimn in yüzüne memnun bir gülümseme yerleşti ve sana doğru bir adım daha attı. Yanına vardığında senin ağzında takılı olan oksijen maskesini çıkarttı ve dudaklarını dudaklarına bastırıp hafifçe hareket ettirdi.
Zaten zor nefes alıyordun. Jimin in bu hareketi nefes almanı iyice engellemişti.
Dudaklarından ayrıldığında şımarıkça güldü.
"Seni çok özlemişim."
Dediğinde göz yaşlarına hakim olamadın. Ondan ayrılmak korkusu seni mahvetmişti.
Jimin yavaşça oksijen maskesini geri ağızına taktığı ve gülümsedi.
"Ağlama artık. Bak iyileşmene de az kaldı."
Jimin seni teselli ederken kapı çaldı tam jimin 'gir' diye komut verecekti ki buna hiç gerek kalmadan bütün BTS üyeleri ellerinde buket buket çiçeklerle içeri daldılar.Hepsi bir ağızdan. Koro halinde.
"Geçmiş olsun (adın)."
Dediler. Bu tatlı halleri seni güldürmüştü.
"Teşekkür ederim çocuklar. Zahmet etmeseydiniz keşke."
Sözüne hemen Tae atladı.
"Olur mu öyle şey? Sen bizi fotoğrafçımızsın. Çabuk iyileş ve gelip bizim fotoğraflarımızı çek. Olur mu?"
"Taehyung geri döndüğümde seni ifşalayacağıma söz veriyorum."
Tae bu lafına şakacıktan bozulmuş gibi yaptı ve elini havada salladı.
"Bunlar senin için (adın). Özellikle pembe aldık. Jimjn senin en çok pembe rengini sevdiğini söylemişti."
Yoongi konuşması bittikten sonra çiçekleri koltuğa koydu. Gerçekten çok güzellerdi.
Sen jimjn e doğru bakıp gülümsedin. Bu hareketi çok hoşuna gitmişti.
"Demek en sevdiğim renk pembe. Bunu nereden biliyorsun ki?"
Jimjn sana doğru anlamlı bir bakış fırlattı.
"Eee sen söyledin ya Su Perisi."
"Hıım tamam."
Siz şakalaşıp gülüşürken içeri elinde dosyalarıyla doktor ve yanında da bir hemşire girdi.
"Evet (adın) Hanım. Tahlil sonuçlarınız çıktı. Ama önce beyler sizi dışarı alalım çünkü bu çiftçimizin duyması gereken bir müjde."
Merhabalar. Nasılsınız gençler.
Arkadaşlar bu finalden önceki son bölüm. 25. bölüm final olacak. Bu arada 1K olmuş. Teşekkür ederim. Sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ^JıMıN^ İLE HAYALLER
FanfictionBu benim ilk hikayem. Bu yüzden en sevdiğim şeyi yani hayal etmeyi sizlerle paylaşacağım. Biliyorsunuz ki BTS grubu buraya kilometrelerce uzakta nefes alıyor. Biz army ler onları canlı görmesek de zihnimizde onlarla birlikteyiz. Bunu...