Son gücünle gözlerini tekrar araladiginda bu sefer sedyedeydin. Jimin yanına oturmuş elini tutuyordu. Ona doğru dönmeye çalıştın ama boynundaki aparat buna engel oluyordu. Ona gözünü ucuyla bakmak zorunda kaldın.
Uyandığını fark edince jimin sana dogru hayranlıkla baktı ve saçlarını okşadı.
"Dayan Su Perisi. Seni hastaneye yetiştireceğiz."
Dedikten sonra sana doğru eğildi ve anlına bir buse kondurdu.
Gülmeye çalıştın ama çok zorlandığını için tebessüm etmekle yetindin.
Bu arada hastaneye varmistiniz. Kapılar açıldı ve acele hareket eden doktorlar göründü. Hepsi senin hayatını kurtarmak için seferber olmuşlardı. Seni apar topar dışarı çıkardılar ve hızlı adımlarla hastaneye soktular.
Sen o sırada çok yorulduğun için gözlerini kapattın ve kendini hazırladın. Her an her şey olabilirdi.
Ameliyathaneye hirdigunde artık sadece gözlerinden yaş suzulebiliyordu. Anestezi yapıldıktan sonra kendini uyuyormuş gibi hissettin.
"Hadi hayatım geç kalıyoruz."
"Tamam kızımızın ayakkabısını giydiriyorum. Siz hazır mısınız?"Jimin in muhteşem kahkahası duyuldu.
"Biz oğluşumla hazırız annesi. Sizi kapıda bekliyoruz."
Jimin in bu lafı üzerine kızına doğru döndün ve kikirdadiniz.
"Baba çok sabırsız."
Ayakkabılarını giydirdikten sonra kızının elini tuttun ve jimin lerin yanına gittiniz.
"İşte geldik. Sabirsizlar sizi."
Dedikten sonra arabayı işaret ettin.
"Hadi binelim."
"Anne..!"
"Kızım...!"
Kızını yerde kanlar içinde gördüğünde olduğun yere yıkıldın.
Ameliyat esnasında bir anda gözlerini açtın. Gördüğün rüya dehşete düşürücüydü.
Doktorlar hemen yeni bir anestezi yaptılar ve seni uyuttular.
Bu sefer uyandığında ağızinda gaz maskesi vardı. Ve yani başında da jimin.
"Çok iyi görünüyorsun. İyileşmene çok az kalmış. Doktor öyle söyledi. Seni bir hafta sonra taburcu edebilirlermis."
"Sakin ol. Jimin. Ben iyiyim. Kızımız. O iyi mi?"
"Kızımız mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ^JıMıN^ İLE HAYALLER
FanfictionBu benim ilk hikayem. Bu yüzden en sevdiğim şeyi yani hayal etmeyi sizlerle paylaşacağım. Biliyorsunuz ki BTS grubu buraya kilometrelerce uzakta nefes alıyor. Biz army ler onları canlı görmesek de zihnimizde onlarla birlikteyiz. Bunu...